Disponibilitatea unor modele pt test-drive
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Am vrut sa-mi iau Ralliart, am sunat la reprez pt test drive - mi-au spus ca nu au dar sa vin sa fac test cu un 2.0 tdi .
I-am intrebat ce legatura e intre cele 2 si mi-au spsus ca nici una dar sa-mi fac totusi o idee. Am renuntat evident....
Dupa o perioada ma suna si imi spune ca au un ralliart si ca este la test drive in cadrul unui show in parcare la un supermarket.
Pana am ajuns acolo l-a stricat un pilot de raliu care fusese invitat sa faca demonstratii cu el - i-a rupt planetarele.
Mi-am luat Octavia RS intr-un final.
I-am intrebat ce legatura e intre cele 2 si mi-au spsus ca nici una dar sa-mi fac totusi o idee. Am renuntat evident....
Dupa o perioada ma suna si imi spune ca au un ralliart si ca este la test drive in cadrul unui show in parcare la un supermarket.
Pana am ajuns acolo l-a stricat un pilot de raliu care fusese invitat sa faca demonstratii cu el - i-a rupt planetarele.
Mi-am luat Octavia RS intr-un final.
Adevarul este, intotdeauna, la mijloc.
Intr-o economie de piata mi se pare normal ca vanzatorul sa vina in intampinarea clientului, iar nu invers. In acest sens, mi se pare normal ca dealerul sa caute solutia cea mai buna pentru multumirea clientului (si a potentialului client). Dar asta nu presupune ca dealerul sa aiba toate modelele disponibile pentru drive test. Sa nu uitam ca dealerul conduce o afacere, iar nu o organizatie non-profit. E normal ca dealerul sa isi faca anumite calcule si, in functie de acestea, sa aduca modelele pentru drive-test. Insa totusi, e de datoria lui sa gaseasca o solutie pentru client.
Pe de alta parte, nici clientul roman nu este cel mai ''placut'' client. Prea ne-am obisnuit sa avem pretentii, sa ni se ofere totul, iar noi sa nu ne simtim obligati cu nimic. Poate si clientul ar trebui sa fie ma deschis. Si el trebuie sa inteleaga ca nimeni nu pune la drive-test absolut toate motorizarile si absolut toate echiparile. Ar trebui sa isi arate si clientul disponibilitatea si deschiderea fata de solutiile de compromis propuse de dealer. Daca dealerul ii propune sa faca un drive-test in alt oras, nu ar trebui sa se intoarca, plin de fite, ca in reclama aceea la Dacia Duster cu cei doi care, cand afla cat de ieftin este Dusterul, pleaca cu acea expresie: "hai, draga, ca masina asta e prea banala pentru valoarea noastra" (vorba manelei: ''valoarea mea, valoarea mea...'').
Asadar, deschidere din partea amandurora (vanzator - client).
Si inca ceva: mi se pare chiar jignitor sa vrei sa iti iei Ralliart, iar dealerul sa iti ofere spre testare un Lancer 1.6 117 CP (pentru ca doar varianta asta o au la drive test). Ce sa faci in cazul asta? Sa iti imaginezi cum ar fi daca inmultesti cu 2 caii putere, sa iti imaginezi cum ar fi o cutie automata, sa iti imaginezi ce inseamna alte suspensii, un motor turbo iar nu aspirat, tractiune 4X4 etc? Decat sa iti faca asemenea propuneri, mai bine isi stoarce creierii sa gaseasca o solutie, ca de aia lucreaza in vanzari.
Intr-o economie de piata mi se pare normal ca vanzatorul sa vina in intampinarea clientului, iar nu invers. In acest sens, mi se pare normal ca dealerul sa caute solutia cea mai buna pentru multumirea clientului (si a potentialului client). Dar asta nu presupune ca dealerul sa aiba toate modelele disponibile pentru drive test. Sa nu uitam ca dealerul conduce o afacere, iar nu o organizatie non-profit. E normal ca dealerul sa isi faca anumite calcule si, in functie de acestea, sa aduca modelele pentru drive-test. Insa totusi, e de datoria lui sa gaseasca o solutie pentru client.
Pe de alta parte, nici clientul roman nu este cel mai ''placut'' client. Prea ne-am obisnuit sa avem pretentii, sa ni se ofere totul, iar noi sa nu ne simtim obligati cu nimic. Poate si clientul ar trebui sa fie ma deschis. Si el trebuie sa inteleaga ca nimeni nu pune la drive-test absolut toate motorizarile si absolut toate echiparile. Ar trebui sa isi arate si clientul disponibilitatea si deschiderea fata de solutiile de compromis propuse de dealer. Daca dealerul ii propune sa faca un drive-test in alt oras, nu ar trebui sa se intoarca, plin de fite, ca in reclama aceea la Dacia Duster cu cei doi care, cand afla cat de ieftin este Dusterul, pleaca cu acea expresie: "hai, draga, ca masina asta e prea banala pentru valoarea noastra" (vorba manelei: ''valoarea mea, valoarea mea...'').
Asadar, deschidere din partea amandurora (vanzator - client).
Si inca ceva: mi se pare chiar jignitor sa vrei sa iti iei Ralliart, iar dealerul sa iti ofere spre testare un Lancer 1.6 117 CP (pentru ca doar varianta asta o au la drive test). Ce sa faci in cazul asta? Sa iti imaginezi cum ar fi daca inmultesti cu 2 caii putere, sa iti imaginezi cum ar fi o cutie automata, sa iti imaginezi ce inseamna alte suspensii, un motor turbo iar nu aspirat, tractiune 4X4 etc? Decat sa iti faca asemenea propuneri, mai bine isi stoarce creierii sa gaseasca o solutie, ca de aia lucreaza in vanzari.
Drive testul e ca sa iti faci o idee despre masina, cum sta pe sosea, pe viraje, confortul interior etc. E normal sa nu fie toate versiunile de echipare si toate motorizarile disponibile pt drive test. Lancerul, Ralli Artul si EVO au acelasi sasiu dar difera restul. Te duci la drive test sa iti faci o idee despre cum merge mitsubishi Lancer apoi daca iti place si te hotarasti te gandesti de versiune si motor iti iei. Are dreptate sabin.b, este o afacere dealerul nu poate sa blocheze 40.000 euro intr-un evo pt drive test.
QUOTE (VooN @ Aug 31 2011, 07:11 PM) Am vrut sa-mi iau Ralliart, am sunat la reprez pt test drive - mi-au spus ca nu au dar sa vin sa fac test cu un 2.0 tdi .
I-am intrebat ce legatura e intre cele 2 si mi-au spsus ca nici una dar sa-mi fac totusi o idee. Am renuntat evident....
Dupa o perioada ma suna si imi spune ca au un ralliart si ca este la test drive in cadrul unui show in parcare la un supermarket.
Pana am ajuns acolo l-a stricat un pilot de raliu care fusese invitat sa faca demonstratii cu el - i-a rupt planetarele.
Mi-am luat Octavia RS intr-un final.
Super tare postul tau, bravo, felicitari pentru Octavia! Daca sunt idioti cei de la Mitsubishi, merita sa piarda clienti. Apropo azi la radio era o stire ca Romania a iesit din criza, ca romanii isi iau masini de lux. Si incepe tanti, in ultimele 4 luni s-au cumparat X masini Mitsubishi, Y masini Porsche.... in ordinea asta....???????????? De cand e Mitsubishi de lux? Pesemne de cand au inceput manelistii sa isi ia...
I-am intrebat ce legatura e intre cele 2 si mi-au spsus ca nici una dar sa-mi fac totusi o idee. Am renuntat evident....
Dupa o perioada ma suna si imi spune ca au un ralliart si ca este la test drive in cadrul unui show in parcare la un supermarket.
Pana am ajuns acolo l-a stricat un pilot de raliu care fusese invitat sa faca demonstratii cu el - i-a rupt planetarele.
Mi-am luat Octavia RS intr-un final.
Super tare postul tau, bravo, felicitari pentru Octavia! Daca sunt idioti cei de la Mitsubishi, merita sa piarda clienti. Apropo azi la radio era o stire ca Romania a iesit din criza, ca romanii isi iau masini de lux. Si incepe tanti, in ultimele 4 luni s-au cumparat X masini Mitsubishi, Y masini Porsche.... in ordinea asta....???????????? De cand e Mitsubishi de lux? Pesemne de cand au inceput manelistii sa isi ia...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori