Disponibilitatea unor modele pt test-drive

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Dum Oct 10, 2010 12:30 am

QUOTE (dahntheboss @ Oct 9 2010, 08:23 PM) No bun, daca am reusit sa va atrag cu titlu topicului, sa va expun si problema mea.

Asadar de vreo 2 saptmani stau pe net si caut urmatoarea masina. Acum conduc un Megane 2. Pana acu' 2 saptamani eram fan declarat Honda. Accordu' era in poll position la mine. Si incep sa ma dau pe net. Si dai si sapa. Si asa aflu de Lancer ... Raillartu' fiind mai accesibil la pret, decat Evo. Buuun. Si ma apuc si citesc pe forumuri tot felu, compar statisticile oficial si neoficiale, reviewuri pe you tube, reviewuri de la Top Gear, etc. Inteleg io ca Raillartu ii mai sportiv da mai spartan, iar Accordu' e mai luxos da mai putin sportiv. Concluzia? Raillartu' ii ia fata Accordului in topul personal.

Buun. Si azi ma hotarasc sa dau gaura la macaroana. Si plec spre cei 2 dealeri din Timisoara.

Bineinteles incep cu Mitsubishi ca no ...... cam la asta ma tragea sufletu'. Si intru' in showroom. Aveau un Lancer ceva model diesel. Imi explica dealerul ca e cam aceeasi echipare si pe Raillart (lucru care-l cam stiam si io de pe net). No, si ma urc in ea ca doar trebuia facut si asta. Oricum stiam la ce ma asteptam asa ca nici o surpriza pt. mine. Volan avea, pedale avea, cadrane, scaune. Nimic impressive. Nu-i bai, ca doar nu de asta venisem, daca voiam asta mergeam direct la Honda. Si ma dau jos si intreb cand se poate face un test drive cu un Raillart ca doar asta ma convinsese. Feelingu' cand calci pedala, sau cand iei o curba cu viteze inabordabile cu alte masini. Dar stupoare! "Pai .... nu se poate test drive cu Raillart. Ca noi nu avem. Ca poate la Bucuresti.". Incerc sa intreb daca nu cunosc pe altii posesori prin oras care sa imi arate cum se simte. "Pai .... nu am vandut nici un model". ??!?!! ??!!?!! Insist daca totusi nu exista nici o posibilitate pt. un test drive....nope, nici gand.... decat poate la Bucuresti (sau Budapesta ma gandesc io ca ajung de vreo 4 ori mai repede). Si plec..... mega-dezamagit. Pai ce naiba au in cap astia de la Mitsubishi??! Aloo domnii de la departamentu' marketing Mitsubishi Romania, Japonia sau Worlwide, fara suparare da aveti tarate in cap?? Pai la ce bun sa tii in showroom Lanceruri normale? Cum sa speri ca convingi clientii sa cumpere masina cu interioarele normale, sau cu moatoarele available la test drive? (1.8 pe benzina, si ceva model diesel???). Mai bine de banii investiti in tot showromu' angajau un gigi si ii dadeau un raillart/evo de test drive sa convinga oamenii.

Ajung in parcare ma urc in batranu' si credinciosu' Megane si nu pot sa nu constat ca e cel putin la fel de spectaculos ca in Lanceru' din care ma dadusem jos... Pai ce naiba? Eu de aia m-am dus la Mitsubishi? Sa vad niste butoane din plastic? Pai m-am dus pt. 240hp@2L, 4x4, SST si credinta ca e printre cele mai manevrabile masini din categoria asta.... si nu numai . Insa in afara de dat pe net cum apuc sa ma conving de asta? Cum apuc sa stiu ca chiar imi place senzatia? Aiurea rau!!!

No bun, si plec si ajung la Honda. No si aici dupa cum ma asteptam....SF-uri. Nu detaliez ca nu-s pe forum de Honda, da concluzia a fost....Da domne' astia au cum sa farmece clientu' numa urcandu-l in masina si punand contactul. Nu-i nevoie de pornit masina. Oricum bineinteles ca pe saptamana viitoare am un test drive cu Accordu' de 2.4. Care probabil nu e aceeasi mancare de peste ca Raillartu la cum merge/se simte, dar o sa am io cu ce sa-l compar?? Nope! Plus ca preturile sunt aprox la fel.

Deci in concluzie..... ar trebuii sa fiu foarte fanatic ca sa continui cu Raillartu doar pe niste pagini de net. Si asta pt. ca astia de la Mitsubishi au proiectat/construit o masina la care nu poti incerca exact atuurile care te-ar face sa cumperi masina. Dimpotriva, le poti testa exact pe alea care te-ar face sa nu o cumperi. Ironic rau nu?

Imi permit sa fac quote aici la postarea lui dahntheboss pentru a putea continua discutia.
Asadar, uite cum vinde Mitsubishi masini in Ro... pe incredere. Daca ar face asta si cand e vorba de plata, ar fi echitabil, dar nu e cazul. Sincer, una dintre marile mele frustrari pe care le-am mai mentionat pe forum este faptul ca am comandat/platit masina fara sa testez una cu aceeasi motorizare. Mare noroc ca imi place si n-am fost dezamagit, ca cine stie unde ajungeam... imi puneam streangul de gat. Zicea Coobra la un moment dat ca ar fi prea scump sa existe atat de multe masini de test. Pot sa inteleg ca nu au cate un Ralliart si Evo la fiecare dealer din fiecare oras, dar macar ar putea sa te invite peste o luna la test-drive si sa faca rost intre timp de una de care vrei tu sa cumperi, de la importator sau de unde s-o putea, ca sa poti si tu sa te lamuresti pe ce dai banii. Altfel vorba lui dahntheboss: "am io cu ce sa compar???".

Avatar utilizator
dahntheboss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 26, 2010 1:24 am
Contact:

Mesaj de dahntheboss » Dum Oct 10, 2010 12:17 pm

Putem continua si aici, cu toate ca doar poluam topicul asta care deja e poluat cu "vs BMW second hand". Intentia mea era ca postul sa fie un fel de revolta impotriva dealerilor. Nicidecum un vs. Punand si cealalta masina in ecuatie voiam sa arat diferenta dintre dealeri. Apropo, inca mai am urme de fanatism in mine pt. ca mi-a dat in cap sa intreb pe forum daca nu se gaseste vreu posesor de Ralliart prin apropiere (Timisoara, Arad) poate, poate ne intalnim si imi satisfac si io curiozitatea . Poate e vreunul care nu l-a cumparat de la dealerul din Timisoara .

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Dum Oct 10, 2010 12:36 pm

Din pacate la Test Drive oferta nu e foarte variata. Spre exemplu mie mi se punea la dispozitie un diesel din 2008 foarte zgomotos si cu ceva greierasi prin bord iar eu cumparam un benzinar... Am facut aceeasi chestie ca diablo, am cumparat cu ochii inchisi si i-am multumit lui Dumnezeu ca am fost multumit. Daca testam dieselul nu mai cumparam Mitsu.

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Dum Oct 10, 2010 2:25 pm

Malakai, eu in dec. 2007 cand am luat masina, nici nu visam sa vad vreuna live, d-apai sa mai fac si drive. Si, cum spuneai, bine ca nu m-am inselat. Cu toate astea, am zis celor de la Iricad GL ca daca au clienti care vor 1.5 si vor sa faca drive sa imi dea un telefon si ii ajut. Au apelat la mine in cateva randuri. Nu inteleg de ce nu au procedat la fel in cazul tau. Dar, bine ca esti multumit de masina...!

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Dum Oct 10, 2010 5:06 pm

Pot sa inteleg ca nu ai toate masinile pentru test-drive. Dar atunci cand vrei sa cumperi ceva "special" cum este Ralliartul parca ai nevoie de mai multe informatii decat din reviste. Uite ca deja suntem doi in aceeasi situatie, din doua orase mari ale Romaniei... Si intamplarea a facut sa facem comparatia cu Accordul.
In cazul meu, daca faceam test-drive-ul, vara aceasta cumparam masina. Chiar daca am banii respectivi, nu mi se pare normal sa imi cumpar o masina de 30000 euro fara sa vad cum merge. Solutii se gasesc daca vrei cu adevarat sa castigi un client, mai ales in conditiile crizei actuale, cand vanzarile de masini sunt la pamant...
Daca in cazul altor masini poate nu e chiar asa de important daca e benzina sau diesel, sau daca e modelul cu 90 sau 110 CP, in cazul Ralliartului mi se pare important. E o masina "particulara", cu 240CP, despre care unii proprietari (vezi mai sus) spun ca "iti muta rinichii", altii spun ca nici vorba, la care intervalul de revizii este la 7500 km pe motiv ca e "model sport" (noul Lexus LFA de 560 CP are intervalul de revizii la 15000 km...), despre care unii spun ca e "cutie de conserve" in ce priveste izolarea si calitatea imbinarilor in timp ce altii spun ca e OK, etc... Iar atunci cand vrei sa-ti iei masina sport, dar pe care sa o folosesti in viata de zi cu zi (ca nu o iau pentru raliuri sau liniute), toate acestea sunt importante.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Dum Oct 10, 2010 9:58 pm

Nu e chiar 30mii Ralliart-ul, insa probabil depinde si de optiuni si discounturi.

Nu inteleg de ce nu puteau aduce o masina din parcul de presa de la Bucuresti sau din alt oras (parca au avut cateva Ralliart-uri, nu?), chiar daca te chemau la test dupa o saptamana sau doua. Sa fi fost asa mic castigul dealerului la un Ralliart incat sa nu merite banii de benzina? Sau era deranjul prea mare din alte puncte de vedere? Nici eu nu mi-as cumpara niciodata o masina cu ochii inchisi fara un drive test in prealabil, un test cu ACEEASI motorizare pe care o vreau.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Dum Oct 10, 2010 11:42 pm

Hai sa ma bag si eu in discutie.
Nu comentez raspunsul dealerului din TM care inteleg ca a raspuns cu un NU categoric. (Asta este. Tara de rahat pe vremuri de rahat. Probabil ca la Szeged vei gasi un Ralliart pt drivetest sau un dealer mai infometat si mai serviabil care sa aduca pentru tine masina de la Budapesta. Nu cred ca trebuie sa o iei neaparat din RO)
Nu contest calitatea Hondei Accord (ba chiar imi place mult) dar...
Ralliart are ceva atu-uri daca ne gandim la calitatile sportive.
1. Este 4X4 ceea ce te ajuta sa pui toata puterea pe asfalt din prima pana in ultima clipa ( de stabilitate si mers pe zapada nu mai vorbesc)
2. Cand/Daca te plictisesti de ea in forma actuala un upgrade este mult mai usor. Din soft se castiga mult mai mult decat la Honda fiind un motor "turbat" din fabrica. Daca vrei mai mult poti foarte usor sa schimbi turbina - nu stai sa faci adaptari sau sa cauti kit-uri de turbo sau cine mai stie ce care sa iti afecteze fiabilitatea. (Ba chiar gasesti foarte usor o turbina stock de Evo X din cele aruncate la "gunoi" de cei care au facut upgrade la Evo X)
3.Din cate stiu eu Honda este "drive by wire" si exista acel delay (which is kind of annoying if you ask me)

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Lun Oct 11, 2010 10:49 am

Salut,

Din cate am citit eu pe forum a mai fost cineva din jud. Constanta parca care s-a dus in germania dupa masina noua la dealer Mitsu si a fost foarte multumit de tratament. Nu iti sugerez sa mergi pana acolo dar daca tot esti din Timisoara de ce nu sari gardul pana la vecini din Ungaria ? Gasesti si tu pe cineva care vorbeste limba lor, eventual dati un telefon si vedeti daca au la test drive sau in cat timp pot sa iti aduca unul pentru testare.

Avatar utilizator
dahntheboss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 26, 2010 1:24 am
Contact:

Mesaj de dahntheboss » Lun Oct 11, 2010 11:38 am

QUOTE (Andrei_RC @ Oct 10 2010, 11:42 PM) Hai sa ma bag si eu in discutie.
Nu comentez raspunsul dealerului din TM care inteleg ca a raspuns cu un NU categoric. (Asta este. Tara de rahat pe vremuri de rahat. Probabil ca la Szeged vei gasi un Ralliart pt drivetest sau un dealer mai infometat si mai serviabil care sa aduca pentru tine masina de la Budapesta. Nu cred ca trebuie sa o iei neaparat din RO)
Nu contest calitatea Hondei Accord (ba chiar imi place mult) dar...


QUOTE (AVD @ Oct 11 2010, 10:49 AM) Nu iti sugerez sa mergi pana acolo dar daca tot esti din Timisoara de ce nu sari gardul pana la vecini din Ungaria ? Gasesti si tu pe cineva care vorbeste limba lor, eventual dati un telefon si vedeti daca au la test drive sau in cat timp pot sa iti aduca unul pentru testare.

Da ... . Cam asta probabil ca urmeaza. Oricum deja de mult in cazul problemelor de sanatate apelez cu incredere la vecinii de peste granita. Se pare ca si in cazul achizitionarii de masini urmeaza sa procedez la fel. Cat despre vorbitul limbii, de obicei reusesti sa te descurci doar cu engleza .... cel putin pentru test drive. Pentru acte & stuff probabil ca ar fii nevoie de vorbitor. Oricum se rezolva si asta. Pana una alta, am luat legatura cu baietii de pe forum din Tm care s-au mobilizat si poate gasim un posesor prin apropiere. Baieti de treaba ! Uite vezi, asta mai e un atuu la Mitsubishi: comunitatea de pe forum .

Avatar utilizator
dahntheboss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 26, 2010 1:24 am
Contact:

Mesaj de dahntheboss » Lun Oct 11, 2010 12:59 pm

Dupa un scurt google:

Lista de preturi de la dealerul din Szeged: http://www.mitsubishihovany.hu/kozos-ar ... 100525.pdf

Cele 2 variante de Raillart: 8.800.000 si 9.500.000 HUF, Adica dupa google 32 025 EUR, respectiv 34 500 EUR.....!!! Un pic mult mai scump.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori