Pagina 1 din 1

Scris: Lun Dec 03, 2007 7:18 pm
de Dly_04_tm
Am o rugaminte mare mare la voi!Am un colt ca_a 1600 cmc,glxi,16 v,din 1994 si nu sta deloc la relanti.Aveti o documentatie tehnica sau ceva informatii cum pot sa reglez masina ?Cred ca nu sunt sincronizate clapeta de accelerare si senzorul de accelerare ca in relanti in urca si coboara cum vrea eu.Nu reusesc sa staibilizez relantiul deloc

Scris: Lun Dec 10, 2007 12:12 am
de confidential
QUOTE (Dly_04_tm)Am o rugaminte mare mare la voi!Am un colt ca_a 1600 cmc,glxi,16 v,din 1994 si nu sta deloc la relanti.Aveti o documentatie tehnica sau ceva informatii cum pot sa reglez masina ?Cred ca nu sunt sincronizate clapeta de accelerare si senzorul de accelerare ca in relanti in urca si coboara cum vrea eu.Nu reusesc sa staibilizez relantiul deloc

Ceau Dly_04_tm. Vroiam sa stiu daca ai rezolvat intre timp problema. Avem si noi un Galant din 1991 si se pare ca avem aceeasi problema. Se tureaza singura fara a fi accelerata si urca si coboara cum vrea. Am incercat mai multe variante in Timisoara, inclusiv in Szeged. Cei de pe partea electrica ne-au trimis la cei care se ocupa de partea mecanica si invers. Intr-un final, cei din Szeged ne-au spus ca probabil e regulatorul de relantiu. Piesa noua e 20 de milioane, se pare. O sa cautam in Schrott-uri, dar nici macar nu stim siguri daca asta e cauza.

Ceva sfaturi (oricine)? In plus, aveti idee unde mai pot gasi schrott-uri sau dezmembrari Mitsubishi in zona de vest?

PS: Corelat: consuma enorm (cam 13 l pe suta) si intrerupe in timpul mersului, cand nu e accelerata.

Mersi anticipat!

Scris: Lun Dec 10, 2007 12:16 am
de Dly_04_tm
Salut! Am rezolvat problema aceasta.era umblat la potentiometru de relanti.am fost la cineva si mi-a reglat pozitia clapetei de accelerare si a potentiometrului de relanti si acum vad ca e ok.eu am ceva piese de mitshubishi de motorul asta 4g92.daca e acelasi motor am si manualul de reparatie la el