Tepari De La Iricad Galati

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
felyn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 31, 2010 12:39 am

Mesaj de felyn » Joi Ian 06, 2011 4:26 pm

QUOTE (yuli EBX @ Dec 5 2010, 04:51 PM) nici eu nu-i recomand pe TEPARII de la iricad galati. niste incompetenti, slab pregatiti care nu au o pregatire bazata pe modelele comercializate de MME, ci doar o pregatire generala, probabil cunostinte dobandite in liceu, service-uri de garaj. Ex. este un mecanic tinerel acolo care nu stie exact cat ulei se pune in cutia de viteze de la un colt 1.1 sau cat antigel este necesar pentru acelasi model.
NU RECOMAND EFECTUAREA NICI UNEI LUCRARI IN SERVICE LA IRICAD GALATI, nici revizie, nici alta lucrare.
Preturi f mari in comparatie cu alte service-uri, calitate slaba a lucrarilor, neseriozitate, urmaresc obtinerea unui profit rapid fara a da atentie solicitarilor clientului si lipsa de interes la efectuarea reparatiilor.
Un service care pune o pata mare in zona aceasta a romaniei pe renumele creat de MITSUBISHI in toata lumea
Un service care te duce cu gandul ca ar fi bine sa iti iei masina de la nemti, coreeni si alte natii, nu sa te bazezi pe fiabilitatea si renumele MITSUBISHI
Un service in care intri cu teama ca o sa pleci de acolo cu o masina nesigura in trafic si cu o viata scurta din cauza asa zisilor mecanici si a sistemului de management jepcar, care nu tine cont de client
Un service care nu merita sa fie asociat cu brandul MITSUBISHI
Sunt sigur ca si ei citesc pe acest site poate din curiozitate sau poate din simplul fapt ca posesorii pasionati de MITSUBISHI au solutii la probleme pe care ei sunt prea comozi si prea incompetenti sa le rezolve
povestea urii mele aparuta din problemele mele avute cu acest service este lunga de aceea m-am rezumat doar la concluziile rezultate in urma relatiei incheiate cu acest service de doi bani
pot doar sa va spun ca urmatoarea masina nu va mai fi un mitsubishi iar daca va fi un mitsubishi TEPARII de la iricad service nu o vor vedea la portile lor pentru ca prefer serviciile altor firme
salutare mie mi au vandut un L 200 la 38000 euro fara computer de bord. si raspunsul lor a fost ca masina merge si fara!!! super reprezentanta
Fişiere ataşate

[Extensia rtf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Ian 07, 2011 3:29 pm

38mii un L200? That's expensive!!

Mai la obiect, ce legatura are incompetenta cu faptul ca masina ta nu avea computer de bord. E teapa doar daca numai dealerul din Galati a facut ''magaria'' asta si nu e doar o greseala in lista cu dotari valabila in toata tara.

Avatar utilizator
felyn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 31, 2010 12:39 am

Mesaj de felyn » Dum Ian 09, 2011 12:10 am

QUOTE (the1 @ Jan 7 2011, 03:29 PM) 38mii un L200? That's expensive!!

Mai la obiect, ce legatura are incompetenta cu faptul ca masina ta nu avea computer de bord. E teapa doar daca numai dealerul din Galati a facut ''magaria'' asta si nu e doar o greseala in lista cu dotari valabila in toata tara.
poate esti vreo ruda de a lui iricad
tu ai da 38000 pe o masina fara computer de bord??? are piele,are navigatie da nu are computer de bord (consum,temperatura.service,altitudine) cica trebuiau sa fie pe mmcs . asta nu e pacaleala,teapa,lipsa de profesionalism.
eu am fost primul care a constatat ca nu are computer.normal cand vinzi un lucru tre sa stii totul despre el.
si cei de la brasov nu stiu ce vand. am fost m am dat drept client si consilierul de vanzari sustinea sus si tare ca a lui are computer de bord. ne am dus si ne am uitat si instyle navi a 91 nu are computer de bord. a ramas masca nenea.
faza e ca numai in romania a ajuns modelul asta instyle a 91, restul lumii care se respecta nu vinde asa ceva.
pana si dacia la 5000 euro are computer si tu imi zici ca asta nu e incopetenta , e o greseala de lista la 38000 euro. dute tu cu 38000 euro si cauta sa iti iei o masina noua fara computer de bord sunt sigur ca nu o sa gasesti!!

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Dum Ian 09, 2011 1:37 am

Inainte sa ma acuzi ca as fi ruda cu cineva, te rog sa... te abtii. Nu are rost sa fii agresiv aici. Varsa-ti nervii in alta parte, eventual plange-te la OPC. Trebuia sa refuzi masina la ridicare, daca ai vazut ca nu ai mult doritul computer bord.

PS Nu as fi dat oricum 38mii pe un L200.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Dum Ian 09, 2011 1:48 am

Usor cu flame-ul the1, esti la 90%.
Ideea este ca trebuia sa stii ce cumperi. Nu conteaza ca e Logan sau ca e Bentley, conteaza ce lista de optionale ai cumparat si ce are de fapt masina pe ea. Daca tu ai cumparat ceva si nu ai primit lucrul ala iti recomand sa te iei de ei. Daca ti-au spus doar ca are computer, dar in contract nu scrie..ai luat teapa. Deci da, ar fi tepari.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Dum Ian 09, 2011 11:56 am

Haide-ti prieteni sa nu ne inflamam si sa recunoastem ca in principiu dealerii incearca sa ne vanda mai mult decat ceea ce au, sau mai bine zis ne vand ceea ce vrem noi sa avem.Pai, pe principiul asta toti ar trebui sa primim despagubiri ca masina nu consuma cat scrie in brosura, oferta! Cei mai multi dintre noi, cumparatorii, nu avem acces la toate informatiile privind masina pe care o dorim, iar brosurile care ne sunt oferite, de obicei prezinta varfurile de gama. Simpla enumerare a dotarilor nu te dumireste, decat daca ai habar de ele, iar daca pui intrebari ti se raspunde ceea ce doresti sa fie si nu ceea ce e, mai ales ca la marci diferite, aceeasi dotare poate reprezenta altceva, in cazul de fata computer de bord, inseamna mult mai mult decat ceea ce efectiv face. De exemplu computer de bord la Opel inseamna ceva, la BMW, altceva, iar la Mitu, poate, altceva!! Merg mai departe, multe dotari iti sunt enumerate, dar habar nu ai daca ele exista sau functioneaza. Sa dau un exemplu, "Semnalizare vizula pt franare de urgenta"- am intrebat pe forum ce reprezinta- cautati si vedeti raspunsurile primite (utilizatori de mitu cu aceasta functie incasata!!) sau Hill assist sau Brake Assist. Cati dintre noi, inainte de a avea, au butonat vre-un MMCS, astfel incat sa stie exact ce face, acoperire harta, etc! . Nu putem acuza un cumparator ca a fost fraier, atunci cand de buna credinta a crezut (influentat!!) ca masina are ca dotare un lucru care face ceva, dar la cumparare nu s-a prins ca acel ceva nu-i corespunde cerintelor. Chiar daca prin absurd te prinzi la ridicare ca ai fost "fraierit" ce mai poti face, practic, ca teoretic sunt variante. Banii au fost dati si inapoi nu-i mai vezi, decat, poate, cu multa bataie de cap si cu alti multi bani adaugati, procese, avocati!. De ce crede-ti ca toate dotarile sunt scrise sumar, fara dezvoltare, explicare, tocmai pt a nu mai putea face nimic, ceea ce ti s-a spus prin viu grai nu mai reprezinta absolut nimic intr-un litigiu de acest fel. Merg mai departe, sa zicem ca studiez, descarc, instructiunile de pe net. Fara a putea butona, e ca si cum ai invata computer-ul fara sa-l vezi, iar si in acestea sunt "n" variante de dotari, asa ca tot neinformat ramai. Aici exemplific situatia mea, am cumparat Outi cu motor mivec 2269 cm DI-D, iar instructiunile sunt pt Outi cu motor PSA (oare uleiul recomandat este acelasi, antigel, etc?), inca ma chinui sa setez in MMCS sa-mi inchid geamurile din telecomanda si nu am reusit (nici macar nu am instructiunile MMCS, am crezut ca in instructiuni apare si MMCS, dar eroare, vina mea, nu ma plang, ...dar?).
Si ca sa nu par doar critic, trebuie sa spun ca in oferta nu am faruri adaptive, dar pe masina exista!
Solutia - cand vrei sa cumperi o masina cel mai bine e sa te informezi la posesori, inainte, ca dupa.... eventual, inveti pe altii sa nu fie fraieriti!!

Avatar utilizator
sith lord
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 7:50 pm

Mesaj de sith lord » Dum Feb 06, 2011 12:36 am

Oameni buni stati stramb si judecati drept toate problemele cu acesti dealeri se pot rezolva daca cei care importa aceste masini in Romania isi fac treaba adica verifica ca normele mitsubishi sa fie puse si in practica nu numai pe hartii,eu va recomand daca intampinati dificultati sa faceti plangere direct pe site-ul producatorului si cu siguranta o sa va rezolvati problema,iar despre dealerii de carton gen ,,teparii de la Iricad,, apelati imediat la serviciile unui avocat si totul o sa fie ok.

Avatar utilizator
langusic
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 11, 2012 10:27 am

Mesaj de langusic » Mar Iun 17, 2014 2:25 pm

de ce naibii nu am citit aceste lucruri decat dupa ce am luat-o si eu de la "tzeparii de la Iricad", ,http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=10684

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori