De Evitat Dealer Mitsubishi Valcea (revocars Srl)

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Iun 04, 2010 9:36 am

Stiu un amic care tocmai e pe cale sa rezolve toate problemele la un Nissan Pathfinder pe garantie, dupa ce baietii au refuzat sa repare diferite lucruri ca domne nu tin de garantie. Deci se poate daca insisti si mai si ameninti.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Dum Iun 06, 2010 10:58 pm

QUOTE (COObra @ Jun 3 2010, 09:56 PM) daca ai versiunea cu xenon de fabrica, asa este, au autoreglare pe inaltime, dar eu stiu ca sistemul este electric, cu senzori pe bascule si in functie de pozitia caroseriei fata de sosea si a spatelui fata de ...fata, se autoregleaza farurile.
Doar autoreglarea in functie de inclinarea masinii se face automat. Adica motorasele alea care la restul modelelor sunt pe butonul de reglare a farurilor, aici sunt actionate automat pe baza informatiilor de la un sezor (care ma indoiesc ca ar fi acelsi cu cel de lumina). Dar exista o reglare manuala - un surub in spatele farului - de unde aduci farurile la acelasi nivel si setezi inaltimea la care lumina sa bata corect cand masina e dreapta.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Iun 08, 2010 3:00 am

QUOTE (COObra @ Jun 3 2010, 09:56 PM) daca ai versiunea cu xenon de fabrica, asa este, au autoreglare pe inaltime, dar eu stiu ca sistemul este electric, cu senzori pe bascule si in functie de pozitia caroseriei fata de sosea si a spatelui fata de ...fata, se autoregleaza farurile.
Auto-levelingul nu are legatura cu reglajul care trebuie facut pentru faza mica/proiectoare ca sa bata pe drum si nu in ochii participantilor la trafic, dar tu ar trebui sa stii asta, parca lucrezi in retea sau n-am retinut bine?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Iun 08, 2010 9:03 am

normal ca trebuie si farul reglat initial, dar eu raspunsesem doar vis-avis de partea cu autoreglajul dat de senzoru de lumina
ai retinut bine, numai ca nu lucrez in departamentul tehnic, asa ca sunt lucruri pe care nu le stiu. dar le pot afla.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mar Iun 08, 2010 10:43 am

eu inteleg ca aveti dinti de impartit si spart prin reteaua de service Mitsubishi, dar totusi nu trebuie sa ne apucam sa-i injuram pe toti, ok? vad ca topicul asta e facut pentru revocars si pataniile lui crisstiann, iar faptul ca incepem sa injuram toti dealerii din retea nu il vor ajuta cu nimic.
Pe cazuri de genul asta s-a lasat si se va lasa mereu cu disparitia definitiva a autorizatiei de "Partener autorizat Mitsubishi Motors". E suficient sa faceti o plangere la importator.

Avatar utilizator
marius-ciclistu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 9:25 pm

Mesaj de marius-ciclistu » Vin Iul 02, 2010 11:38 pm

Astia trebuie batuti cu cheia franceza in cap pana se desteapta;)

Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Sâm Iul 03, 2010 1:00 am

salutare tuturor.... Dupa 93zile sunt 1 tip fericit ,pt. ca am reusit sa-mi scot masina din ghearele unor 'ciobani'. Nu va inchipuiti ca ar fi rezolvat problemele, altfel decat in stilul lor. In detaliu..... ornamentul spate nu a mai fost dat jos(binenteles ca se distrugea) si s-au gandit sa umple lufturile cu mastic negru, suportul balama a ramas neatins (adica tot deplasat), spoilerul spate la fel desfacut pe partea stanga colt. Si pt. ca nu eram destul de fript, le-am mai dat si 110lei pt. ca mi-au schimbat o garnitura la EGR (care trebuia facuta pe garantie insa presupunea sa stau cu masina desfacuta citeva zile, pina vine piesa, pina desfac ei motorul sa faca poze la pistoane cica si la alte componente ca sa trimita spre aprobare la MCAR), asa ca am facut operatiunea in 2ore si n-au mai pozat nimik....... Mai am garantie pina in oct2010 si sper sa nu mai aud de ei dup aia...... Exact cum zice si APPLE nu are rost sa bagam in aceeasi oala toti dealerii, dar sunt convins ca astia din Valcea sunt UNICAT, monument de incompetenta, sfidare,prost-crescuti......

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Sâm Oct 25, 2014 10:03 am

QUOTE (crisstiann @ Jul 3 2010, 01:00 AM) nu are rost sa bagam in aceeasi oala toti dealerii, dar sunt convins ca astia din Valcea sunt UNICAT, monument de incompetenta, sfidare,prost-crescuti......

Din pacate doar acum citesc postul tau . imi pare rau de cele intamplate insa sa stii ca la INCOMPETENTA ..... absolut NIMENI din tara asta nu ii intrece pe cei de la RMB Interauto Cluj !!! NIMENI !!!
ei sunt cei mai incompetenti , pe locul 2 fiind Autotransilvania Cluj ( dealer BMW ) .
Si la RMB interauto cluj sunt incompetenti in service , draguti in birourile din fata , aroganti si atotstiutori cei din hala si de la piese .

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Mar Oct 28, 2014 9:19 am

incompetenti ca incompetenti, dar din pacate sunt singurii care au tester pe cluj...

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mie Oct 29, 2014 9:22 pm

Stiu , tocmai de asta merg la bistrita unde service-ul este ireprosabil si profesionalismul .... total diferit de RMB , adica exista !

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori