Zgomot Metal-metal Conducta Evacuare
Deci de juma de an..1 an cred de acu am un zgomot infernal de scartzaialametal pe metal sub masina...
se aude de fiecare data cand o smuncesc un pic si nu numai...cand plec dimineata..etc
dupa lungi cercetari [se credea ca e de la tamburii de pe spate..sau ceva la portbagaj...arcuri bla bla etc]...s-a gasit "buba"
conducta de evacuare [nu le am cu astfel de termeni...deic corectati-ma daca gresesc]....inainte sa intre in toba ..pe la mijlcoul masinii are un fel de co...acea imbinare [metal-metal] este inchisa prin suruburi...de aici si zgomotul
la o mica revizie s-a pus un silicon rezistent pana la 250 de grade...dar nu arezistat decat cateva ore....[de la bucuresti pana in buzau]
acum face ca dracu...cand ies dintr-o parcare...scartaie ca o dacie..de intorc priviri ce rabla iese...
din cate am inteles cotul ala ar trebui sa fie flexibil....ce solutie imi oferiti....cineva pricepu in evacuari etc....vreau sa scap de acest zgomot...unde cum? un service specializat pe deastea..evacuari etc..tuning..chiar de e la bucuresti....oricum tre sa vin pe acolo pentru revizie
daca reusesc sa o urc pe un elevator...fac si niste poze de nu stiti la ce ma refer
se aude de fiecare data cand o smuncesc un pic si nu numai...cand plec dimineata..etc
dupa lungi cercetari [se credea ca e de la tamburii de pe spate..sau ceva la portbagaj...arcuri bla bla etc]...s-a gasit "buba"
conducta de evacuare [nu le am cu astfel de termeni...deic corectati-ma daca gresesc]....inainte sa intre in toba ..pe la mijlcoul masinii are un fel de co...acea imbinare [metal-metal] este inchisa prin suruburi...de aici si zgomotul
la o mica revizie s-a pus un silicon rezistent pana la 250 de grade...dar nu arezistat decat cateva ore....[de la bucuresti pana in buzau]
acum face ca dracu...cand ies dintr-o parcare...scartaie ca o dacie..de intorc priviri ce rabla iese...
din cate am inteles cotul ala ar trebui sa fie flexibil....ce solutie imi oferiti....cineva pricepu in evacuari etc....vreau sa scap de acest zgomot...unde cum? un service specializat pe deastea..evacuari etc..tuning..chiar de e la bucuresti....oricum tre sa vin pe acolo pentru revizie
daca reusesc sa o urc pe un elevator...fac si niste poze de nu stiti la ce ma refer
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
DIn ce spui tu nu mai ai garnitura , s- a prajit. Siliconul ala de 250 grade nu prea are cum sa tina , acolo e o caldura destul de mare , zic eu mai mult de 250 grade. Daca tu nu ai radord flexibil acolo , cum ai inteles ca ar trebui sa fie ? ca doar nu ai evacuarea schimbata , si masina ai luat-o de noua , nu ? Daca ar fi trebuit sa fie racord , il vezi cand o ridici sau te bagi sub ea
Racordul acela flexibil este folosit in mod normal la motoarele diesel pentru a atenua din vibratiile motorului spre evacuare.
Mergi cu ea la unde o poti ridica , vezi forma imbinarii , si comanda undeva avea garnitura de teflon ( parca din asta e )
Sau , varianta propusa de Shadow
Racordul acela flexibil este folosit in mod normal la motoarele diesel pentru a atenua din vibratiile motorului spre evacuare.
Mergi cu ea la unde o poti ridica , vezi forma imbinarii , si comanda undeva avea garnitura de teflon ( parca din asta e )
Sau , varianta propusa de Shadow
depinde si cum e imbinarea...mama-tata, cu suroabe, ca-s solutii diferite.
daca e prindere cu suruburi, e posibil sa ai nevoie de un inel metalic cu o oarecare forma conica, care asigura si alinierea celor doua tevi.
daca e mama-tata, te poate ajuta si un colier mai lat (special pentru esapamente) si care este colier de putere.
acu nu stiu in iasi unde sa te duci.
daca e prindere cu suruburi, e posibil sa ai nevoie de un inel metalic cu o oarecare forma conica, care asigura si alinierea celor doua tevi.
daca e mama-tata, te poate ajuta si un colier mai lat (special pentru esapamente) si care este colier de putere.
acu nu stiu in iasi unde sa te duci.
o sa incerc azi sa ii fac niste poze
din cate am vazut cand am identificat problema si a fost pus siliconul [failed] ...am o imbinare pe suruburi..nu am [nu mai am] nici o garnitura
nu vreau neaparat repararea spre starea initiala [de ex pus garnitura ce nu mai exista]...orice solutie mai buna..de schimbat la traseu este binevenita
de ex..racordul ala flexibil chiar daca eu nu il detin..il pot adapta masinii mele...taiata imbinarea clasica la mazda 2..pus aceasta...care banuiesc se pune prin sudura...si pare mai sigura..silentioasa...?
din cate am vazut cand am identificat problema si a fost pus siliconul [failed] ...am o imbinare pe suruburi..nu am [nu mai am] nici o garnitura
nu vreau neaparat repararea spre starea initiala [de ex pus garnitura ce nu mai exista]...orice solutie mai buna..de schimbat la traseu este binevenita
de ex..racordul ala flexibil chiar daca eu nu il detin..il pot adapta masinii mele...taiata imbinarea clasica la mazda 2..pus aceasta...care banuiesc se pune prin sudura...si pare mai sigura..silentioasa...?
Daca ai sa ajungi vreodata prin SV si o sa vrei o rezolvare profi la problema ta, anunta-ma. Este un mic service care numai cu astea se ocupa, eu imi fac la ei esapamentul de cativa ani buni la masinile pe care le am, iar pretul este unul foarte bun. De exemplu, la Pajero au facut esapament de la turbo pana la rezervor, cu un rezonator si o finala, din teava de 60 mm, cu 6 bulioane. De asemenea, la Clio au scos carbunele din (chestia aia de dupa turbo, nu-mi vine cuvantul in taste acuma), si apoi au sudat-o inapoi cu... 60 de ron. La un prieten i-a pus pe un Merc esapament de inox cap-coada cu 8 mil. Deci...preturile sunt super ok si lucrarile si mai si
klez luand in considerare ca sunt din iasi...drumul pana la suceava pot sa il fac ff usor...
operatiunea cat dureaza? daca vin dimineata..pot pleca seara cu masina? pentru ca ar fi limitate cheltuielile..si nu as vrea si cazare
intre timp am facut si poze cu "buba"..aceasta prindere:
si aici e a doua prindere [care inca nu imi face figuri] unde intra toba...are acelasi tip de prindere din cate observ..as repara si aici sa nu imi apara dupa
operatiunea cat dureaza? daca vin dimineata..pot pleca seara cu masina? pentru ca ar fi limitate cheltuielile..si nu as vrea si cazare
intre timp am facut si poze cu "buba"..aceasta prindere:
si aici e a doua prindere [care inca nu imi face figuri] unde intra toba...are acelasi tip de prindere din cate observ..as repara si aici sa nu imi apara dupa
Ceva de genul asta avea probleme si cumnatul meu la caruta lui, un Golf 3. A mers la tipul de care spuneam, i-a dat jos esapamentul, a taiat acele flanse, a sudat de teava altele noi, a pus garnitura noua si l-a montat inapoi. Deci, se poate face cam orice, inclusiv racord flexibil. Daca vrei si ai drum, iti dau numarul omului, vorbesti cu el, ii explici ce si cum, iti spune un pret estimativ, faceti o programare la el si zic eu ca in cel mult 3-4 ore e gata. Dar, partea cu programarea cred ca merge cel mai bine dupa Pasti, ca deh... is serbauturile acuma.
P.S: Cornel: 0743.186.360. Are service-ul in curte la firma Ujeniuc (aia care repara frigidere), pe strada "Traian Vuia", cum mergi spre Radauti prin centrul Sucevei (nu pe centura), la 300 de metri pe dreapta, dupa intersectia de la peco Mol. Daca nu stii zona, cand ajungi prin preajma, da-mi un tel: 0745.91.31.61
P.S: Cornel: 0743.186.360. Are service-ul in curte la firma Ujeniuc (aia care repara frigidere), pe strada "Traian Vuia", cum mergi spre Radauti prin centrul Sucevei (nu pe centura), la 300 de metri pe dreapta, dupa intersectia de la peco Mol. Daca nu stii zona, cand ajungi prin preajma, da-mi un tel: 0745.91.31.61
mersi mult...o sa te deranjez pe tine..pentru ca nu cunosc asa bine zona...
o sa te sun dinainte..
ce mi-a scris un coleg de forum..care si-a mai facut modifiari la partile tehnice ale masinii cu privire la problema mea:
QUOTE "Hyp, la acele doua legaturi ai doar flanse si cu ceva conic, nu stiu denumirea tehnica, ideea e ca daca bagi o garnitura improvizata s-ar putea sa scape gazele p-acolo, eu zic sa le lasati asa si sa verificati doar suruburile daca sunt intregi...
Si atentie ca la prima flansa, dupa catalizator, suruburile sunt cu tensionare pe arc, deci nu le strangeti prea tare, ca sa mai aiba loc de elasticitate (in caz de lovitura grava zic...)"
o sa te sun dinainte..
ce mi-a scris un coleg de forum..care si-a mai facut modifiari la partile tehnice ale masinii cu privire la problema mea:
QUOTE "Hyp, la acele doua legaturi ai doar flanse si cu ceva conic, nu stiu denumirea tehnica, ideea e ca daca bagi o garnitura improvizata s-ar putea sa scape gazele p-acolo, eu zic sa le lasati asa si sa verificati doar suruburile daca sunt intregi...
Si atentie ca la prima flansa, dupa catalizator, suruburile sunt cu tensionare pe arc, deci nu le strangeti prea tare, ca sa mai aiba loc de elasticitate (in caz de lovitura grava zic...)"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori