Mobil 1 Vs Castrol Edge/magnatec

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Mar Mar 16, 2010 8:39 pm

@ godfather : am 40 de loganuri la firma. Trust me, nu vb aiurea, nu are nici un rost
@ s0v3r3ign69: in carte spune ca poate sa-ti consume pana la 1 l la 1000KM, asta e norma...inlocuiesti motorina cu ulei:)))
@ ligla mie la 20000km a consumat un litru, daca te raporti la kilometraj nu e mult, dar ma uit la alte masini low cost care nu papa, sau cel putin nu papa pana la 60000km.

Si ca fapt divers, un pic de OFF-TOPIC, sper sa nu dea nimeni cu parul,pentru cine il intereseaza oferta de revizie. Acesta este mail-ul care l-am primit de la service.


Buna ziua,

Se poate face prima revizie fara inlocuirea filtrelor de aer, comb. si polen, dar este recomandat sa se inlocuiasca din cauza prafului de pe soselele noastre si a impuritatilor din motorina. Referitor la cerinta dumneavostra legata de uleiul motor: Nu se accepta uleiul clientului! Folosim un ulei original Mitsubishi 5W30 care este pentru modelul dumneavostra de masina.
Pretul primei revizii care include inlocuirea uleiului + filtrul de ulei si toate verificarile care se fac la aceasta revizie este de 595 Ron. (pretul include TVA si manopera).
Cand va hotarati sa faceti revizia ma puteti contacta si stabilim o programare.
Si vroiam sa va reamintesc de Campania lansata de Mitsubishi cu Discounturi si preturi speciale toata luna Martie:
- 10%pentru toate lucrarile de reparatie mecanice si electrice
- Voucher de 10 % din valoarea fiecarei revizii platite
- Reduceri la stergatoare, baterii originale, filtre de pollen si covorase de cauciuc.

Va doresc o zi buna in continuare

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Mar 16, 2010 8:57 pm

Si eu ma gandeam sa trec pe Castrol...
Nu prea sunt incantat de uleiul mobil la butoi . E acelasi butoi in care se completeaza mereu , sau dupa golire aduc alt butoi ?
Ce alt service accepta uleiul tau in perioada de garantie?

off
Revizia ta e chiar ieftina pentru 2.0 d . Eu am dat vreo 600 ron , fara filtru aer.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mar Mar 16, 2010 10:06 pm

Hahaha! Auzi tu, ulei original Mitsubishi! Si ma rog cum se numeste acest ulei?
Problema asta a consumului de ulei daca vreti parerea mea a ramas incetatenita de la Dacia cand omul aprecia uzura motorului dupa consumul de ulei.
Nu spun ca acum n-ar fi un indice de uzura pentru motoare, dar sustin ca atata vreme cat este in limitele prevazute de producatorul motorului nu avem de ce sa ne facem griji.
Pentru cei care nu mai aveti masina in garantie, va recomand sa va faceti reviziile singuri. Va ajunge mai ieftin si in plus puteti alege voi ce sa puneti pe masina si in motor (filtre, ulei, etc...)

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Mar 16, 2010 10:10 pm

Corect, renuntati la service-uri " originale ", pentru revizia tipica : ulei , filtre , placute ...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mar 17, 2010 7:46 am

QUOTE Hahaha! Auzi tu, ulei original Mitsubishi! Si ma rog cum se numeste acest ulei?
chiar exista mitsubishi chemilcals.
iar partea de auto, in grupul mitsubishi este mult mai mica decat ne place noua sa credem.

Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Mie Mar 17, 2010 5:01 pm

@ COObra: bag mana in foc ca acel ulei nu e mitsubishi chemicals ci e un ulei mobil ambalat undeva pe vapor cu eticheta de mitsubishi, cu mobil au contracte, deci nu gasesti mitsubishi chemicals....
@ s0v3r3ign69: parerea mea e ca consumul de ulei nu indica doar uzura motorului, ci si o proiectare proasta sau calitate a materialelor precara.....ma raportez la faptul ca din moment ce segmentul de ungere are mici scapari si lasa ulei in piston pe durata compresiei/exploziei la fel exista posibilitatea f mare chiar parerea mea ca segmentul de compresie ca aiba mici scapari si atunci pierzi randament....ma insel eu? nu e asa? astept pareri.
@bughy: service-ul e evo10motors deva, sau ceva de genul, dar din cate am vb cu ei la telefon mi se par mici bisnitari, nu stiu daca sa merg la ei sau nu, nu stiu daca o sa-mi faca toate verificarile necesare....pe langa ulei si filtre mai sunt si alte verificari vizuale/mecanice. Legat de pret, si la Cluj si la Deva pretul este la fel aprox undeva la 550-600 ron.

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mie Mar 17, 2010 5:42 pm

clar ca nu uzura motorului nu este indicata de consumul de ulei..atunci de ce un motor cu mai multi km, care e exploatat in conditii normale nu mai mananca ulei sau mananca f putin?!
in general motoarele noi si de calitate sunt f elastice, permit variatii mari de temperatura etc etc.
asta inseamna ca va ramane ulei pe piston mai mult tocmai pentru a permite o lubrifiere f buna la temperaturi mari, ulei care in anumite situatii va fi consumat.
dar atat timp cat producatorul a luat in calcul acest consum si nu se intampla "de capul lui", e specificat in manualul de utilizare, nu mi se pare o problema asa grava

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Mar 17, 2010 10:10 pm

conchistadorule, nu te inseli, logica ta e buna dar cu riscul de a ma repeta, atata vreme cat consumul e in "parametrii" nu sunt probleme.
Cand ma refeream la uzura motorului ma refeream implicit si la uzura segmentilor.
Acum sper ca nu te bate un gand sa-ti desfaci motorul pentru asa ceva.

ligla, orice motor, cat de normal l-ai exploata tu la un moment dat va avea uzuri datorita fortelor de frecare. Mi-as dori sa existe un motor cu foarte multi km care sa nu manance ulei insa din experienta intalnita nu pot da nici un exemplu. In rest sunt de acord cu tot ceea ce ai spus.

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mie Mar 17, 2010 11:08 pm

poate ca o parte e marketing, o parte adevar dar de aia sunt mai multe tipuri de ulei in functie de varsta motorului..pentru a-l ajuta atunci cand apare uzura
eu foloseam 10w40, dar ultima oara m-am gandit sa bag unul de peak-life - 5w50. inainte de asta erau momente - mai ales in dimineti f reci - cand se mai aprindea check engine pentru 1 min.am verificat cu baietii la service si ziceau ca uleiul ar putea fi prea vascos si dureaza pana urca etc etc.
de cand am pus 5w50 - care ar trebui sa fie mai putin vascos n-am mai avut problema asta desi au fost si -28grade.
dupa cum iti spuneam la mine nu se observa o scadere a nivelului uleiului pe joja asa ca daca "dispar" 50g la 10.000km e nesemnificativ si voi continua sa merg pe mobil1 5w50

Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Mie Mar 17, 2010 11:16 pm

eu sunt inginer....stii din ce cauza sunt procesoarele de calculator de mai multe tipuri??-ex:celeron si pentium astea cred ca sunt cele mai vestite. celeron e gama low level, care este mai ieftina si de la care nu astepti performance mari, doar sa functioneze...daca te uiti peste o diagrama arhitecturala o sa observi ca celeron e o particica de pentium, undeva intre 50-80% depinde de ce versiune cauti....acest model a aparut din cauza imperfectiunilor aparute la fabricare....daca au ceva probleme, renuntam la o portiune si il facem celeron.......ce e drept cu ultima tehnologie de fabricatie acest impediment a fost inlaturat.....dar sa revenim la subiect.....am dat acest exemplu pentru a explica trecerea consumului de ulei in cartea tehnica. sa ne gendim putin.....tu ai o linie de productie.....ce faci?? renunti sa produci motorul in mil de ex pentru ca iti consuma ulei sau nu il produci in continuare si treci in carte vezi prostule ca consuma ulei. Oricum politica noua a contructorilor de masini este ca o masina sa tina 10 ani.....5-6 pana faci primele reparati....etc etc. Scuze de offtopic. Ligla cred ca avea putina dreptate, dar eu sunt putin mai abstract.....sa inteleg ca motoarele care nu consuma ulei sunt mai proaste ca nu sunt destul de elastice.....etc etc

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori