Tarife Reprezentanta

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
BOGDAN.MITSUBISHI
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:17 pm

Mesaj de BOGDAN.MITSUBISHI » Lun Mai 10, 2010 1:38 pm

La Mobile Power Service , un nou dealer Mitsubishi in Judetul Ilfov, la 5 minute de Bucuresti inca mai puteti beneficia de un pret de 60 Ron+ tva la manopera, service-ul este intr-o foarte buna relatie cu societatile de asigurari, in sensul ca avem contract de decontare directa in caz de dauna.
In curand vor iesi si actele/stampila pentru a putea efectua revizii si garantii, moment in care bine-nteles se va modifica si pretul orei de manopera.

Pentru orice detalii:
bogdan.crucianu@mobilepower.ro
Tel:0746.14.14.26 intre orele 09:00 - 18:00

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Mai 10, 2010 7:32 pm

Si daca ies "actele/stampila" de ce se modifica preturile.....
Ultima oara cand am verifica COSTURILE UNEI STAMPILE nu ar trebui sa fie atat de mari incat sa modifice preturile la manopera.

Daca ai cautat sa iti faci reclama ai reusit sa iti faci una NEGATIVA.....FELICITARI !!!!!!!!!!!

Uite cum iar ne dam cu capul de mentalitatea romanului: "Ce vrei domne, platesti firma!"
Sper sa va schimbati mentalitatea asta si sa intelegeti ca, cel mai important lucru intr-o afacere este ca, clientul sa fie multumit !!!! Daca voi va schimbati preturile pt o stampila si mai si DECLARATI ASTA........

Ati dat marketing-ul peste cap....n-am ce zice !

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Mai 10, 2010 7:57 pm

QUOTE (BOGDAN.MITSUBISHI @ May 10 2010, 12:38 PM) In curand vor iesi si actele/stampila pentru a putea efectua revizii si garantii, moment in care bine-nteles se va modifica si pretul orei de manopera.
In momentul in care am recomandat pe alt topic, postarea aici, nu stiam ca INCA nu sunteti REPREZENTANTA. Deci deocamdata postul nu este relevant, pentru masinile cu garantie care au nevoie de STAMPILA, trebuie sa mearga in alta parte....

Avatar utilizator
BOGDAN.MITSUBISHI
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:17 pm

Mesaj de BOGDAN.MITSUBISHI » Mar Mai 11, 2010 9:51 am

QUOTE (alexutzu @ May 10 2010, 04:32 AM) Si daca ies "actele/stampila" de ce se modifica preturile.....
Ultima oara cand am verifica COSTURILE UNEI STAMPILE nu ar trebui sa fie atat de mari incat sa modifice preturile la manopera.

Daca ai cautat sa iti faci reclama ai reusit sa iti faci una NEGATIVA.....FELICITARI !!!!!!!!!!!

Uite cum iar ne dam cu capul de mentalitatea romanului: "Ce vrei domne, platesti firma!"
Sper sa va schimbati mentalitatea asta si sa intelegeti ca, cel mai important lucru intr-o afacere este ca, clientul sa fie multumit !!!! Daca voi va schimbati preturile pt o stampila si mai si DECLARATI ASTA........

Ati dat marketing-ul peste cap....n-am ce zice !


Ai dreptate, costurile unei stampile sunt infime !
Imi pare rau ca ti-ai schimbat asa parerea , poate ca nu trebuia sa "divulg"(cu toate ca nu este nici un secret, sincer) acest aspect, insa te-as ruga sa te interesezi cam ce implica transformarea unui service normal intr-o reprezentanta.Cred ca iti sunt impuse anumite reguli, nu le poti face concurenta celorlalti dealeri, asa cum nu poti vinde masini sub pretul M Car, asa iti este impus un pret de pornire si la manopera.

Nu am cautat sa fac nici o reclama aici, ba mai mult , am vrut doar sa vin in sprijinul vostru !
Lucrez in domeniul auto de 9 ani de zile, si am inceput de jos(mecanic-auto), pentru mine masina nu reprezinta doar un mijloc de transport, am facut o pasiune din asta si este singurul domeniu in care pot spune ca lucrez de placere!
Sincer nici nu ma mira ca sunt si pareri de genul acesta,omul in loc sa priveasca partea buna a lucrurilor, prefera sa "judece" , lucru care nu ma deranjeaza deloc, e normal. Fiecare are parerea lui.

Nu este vorba de nici o mentalitate a romanului! Sunt pur si simplu niste reguli care trebuiesc respectate!

Va doresc o zi buna !

Avatar utilizator
ClaudiuS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 21, 2008 11:34 am

Mesaj de ClaudiuS » Vin Mai 14, 2010 8:36 am

M-am interesat de curand in legatura cu pretul manoperei practicat de reprezentatele MCAR, si am aflat urmatoarele: daca masina este in garantie se aplica un tarif de 100 RON/ora fara tva, iar daca masina nu mai este in garantie, pretul scade la 70 RON/ora fara TVA.
Din reclamele pe care le-am vazut prin reprezentantele MCAR, presupun ca si la Tiriac Auto Service sunt aceleasi cotatii.

Avatar utilizator
PIRI
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 12:16 pm

Mesaj de PIRI » Joi Mai 27, 2010 7:03 pm

Am auzit azi o stire(la radio).Incepind cu luna iunie,nu mai esti obligat sa-ti faci reviziile(pentru masinile in garantie)la reprezentanta. Poti sa le faci la orice service auto,fara sa pierzi garantia.
Sa vedem acum cum o sa evolueze preturi pentru revizii la reprezentante.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Mai 28, 2010 8:36 am

QUOTE Incepind cu luna iunie,nu mai esti obligat sa-ti faci reviziile(pentru masinile in garantie)la reprezentanta.
Poti sa le faci la orice service auto,fara sa pierzi garantia.

Producatorii auto nu mai pot impune service-urile pentru reparatia masinii

Comisia Europeana a intervenit cu noi modificari in legislatia europeana in domeniul acordurilor dintre constructorii de automobile si dealerii autorizati pentru a pune punct restrictiei la care erau supusi proprietarii de masini in privinta service-ului.

Astfel, constructorii auto nu mai pot cere ca repararea masinilor sa fie efectuata doar in retelele de service agreate, noile reguli urmand sa intre in vigoare la inceputul lunii iunie. Implementarea acestor schimbari se va realiza progresiv, Comisia Europeana prevazand o perioada de tranzitie de trei ani pentru a permite adaptarea concesionarilor.

"Cred cu tarie ca noul cadru legislativ va aduce beneficii tangibile populatiei prin reducerea cheltuielilor cu reparatiile si intretinerea, care au o pondere importanta in cheltuielile cerute de o masina pe perioada duratei de folosinta. Noul cadru legal va diminua, de asemenea, cheltuielile de distributie, inlaturand regulile restrictive", a declarat vicepresedintele CE si comisarul pentru Concurenta, Joaquin Almunia, citat de Mediafax.

Reforma faciliteaza accesul centrelor de reparatii la piesele de schimb ale altor marci. Mai mult decat atat, constructorii auto nu vor mai putea conditiona acordarea garantiei de apelare la serviciile centrelor de reparare autorizate. Ramane totusi in picioare posibilitatea solicitarii ca reparatiile acoperite de garantie sa fie efectuate in service-urile autorizate.

Reparatiile reprezinta 40% din cheltuielile totale pe care le implica un autoturism, iar aceste costuri au crescut in ultimii ani.
Sursa

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Mai 28, 2010 9:15 am

Super tare vestea, sa ii vedem pe toti calicii de la reprezentante cum isi musca unghiile de nervi ca o sa fie concurenta. Sa vedem si noi preturi reale si mai normale inclusiv la revizii. Poate asa imi schimb parerea si imi mai iau masina noua cu garantie. Daca nu as stii care e pretul la piese direct din depozit as spune, dar pentru ca le stiu mi se pare jenant cat este adaosul la reprezentanta.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Mai 28, 2010 10:29 am

hai sa vedem daca o sa fie asa.
cum vad eu problema:
Service SRL de la periferie care se vrea concurentul mai ieftin al lui Mitsubishi Motors, ca sa poata depana automobile Mitsubishi (zic mitsu ca suntem pe forumul asta, dar e clar ca se aplica pentru orice brand), trebuie sa isi cumpere cateva scule specifice brandului, trebuie sa isi cumpere interfata de diagnoza, trebuie sa isi trimita oamenii la specializare pe probleme specifice brandului. evident ca aceste cheltuieli (care nu cred ca-s chiar mici), se vor revedea......in pretul pe manopera. nu zic ca nu va fi mai mic ca la dealer, poate va fi, poate chiar semnificativ, dar sa nu va asteptati la minuni.
daca nu, nenea de la Service SRL, e posibil sa va strice masina, dupa care sa ridice din umeri. ca el nu a cunoscut procedurile de diagnosticare sau de constatare specifice unei probleme. dupa care veniti la ala care stie....iar ala e posibil sa va trimita la acelasi service. ca dealerul nu acorda garantie la ce strica altul.
nu stiu daca m-am exprimat foarte coerent dar banui ca o sa intelegeti ca nu e chiar de sarit in sus. hai sa asteptam sa vedem ce si cum, ca pana la urma dupa cum vedeti, si comisia europeana crede ca e nevoie de vreo 3 ani sa se rezolve ceva.
vorbe spuse de politicieni am mai auzit toti, asa ca ...

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Mai 28, 2010 3:46 pm

Coobra eu nu spun ca nu ai dreptate, dar trebuie vazuta si partea cealalta a paharului. Cand o sa merg la un service oficial de la orice firma fara pile, si cand o sa vad ca indiferent daca mai am sau nu garantie la masina si reclam ceva, mi se schimba pentru ca asa trebuie, atunci o sa spun da, traim intr-o tara civilizata si asta e costul reviziilor se vede in atentia si calitatea pe care o ofera service-urile. Cand o sa mi se spuna ca discurile trebuie schimbate imediat si nu rectficate, cand o sa mi se spuna ca masina are o problema si trebuie rezolvata, cand nu o sa mi se spuna ca asa fac toate, cand nu o sa mi se spuna ca e din cauza mea ca s-a stricat nu stiu ce, atunci o sa ma simt si eu bine. Daca ai pile toate acestea se rezolva imediat, ti se schimba orice, daca nu, platesti si inghiti. Aici e problema, un service al unei marci profita in momentul actual de faptul ca trebuie sa mergi la el sa faci reviziile si verificarile. Daca ai avea dreptul sa mergi si la alte service-uri atunci situatia s-ar schimba pentru ca in cazul Mitsubishi in Bucuresti de exemplu sunt putine service-uri, noroc ca unele service-uri chiar au oameni competenti si care stiu ce sa faca. Problema cu schimbarea unor piese pe garantie tine de cei de mai sus, care au un target, SA SE SCHIMBE CAT MAI PUTINE PIESE MOCA. Prin urmare cumparatorul trebuie sa fie facut sa inteleaga ca el e vinovat de orice s-ar intampla cu masina. Vopseaua e proasta ca na merge cu masina iti dai seama, si nu o tine in tipla, suspensia troncane ca e praf pe drumuri, etc. Cei de la Toyota sunt acum acuzati ca domne au probleme ca uite au chemat masinile sa li se schimbe cate una-alta. Da toata admiratia pentru ei ca au tupeul sa recunoasca. Stiu pe cineva care a lucrat la Mitsubishi si acum lucreaza la Skoda. Mi-a spus ca la Skoda a ramas placut impresionat cand a vazut un OTS de la producator ca anumite chiulase de la un anumit lot de motoare sa fie schimbate si dupa garantie pentru ca aveau un defect de fabricatie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori