Renunta Mcar La Magazine?

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mie Feb 03, 2010 9:10 pm

Salutare, am auzit o ultima stire pe piata. Reprezentanta Mitsubishi&i Co renunta la magazinele de vanzare si raman doar cu service-ul? Stiti ceva de chestiunea asta?

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Feb 03, 2010 9:16 pm

Un link, o declaratie a unui oficial din cadrul MCar in acest sens...? :
intradevar, vanzarile de masini noi au scazut foarte mult in ultimul timp, dar sa renunte de tot...
nu prea cred..

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Mie Feb 03, 2010 9:19 pm

Salutare,daca prin magazine intelegi showroom-uri,exclus.Cel putin,nu cred ca asa repede.Nu o duce bine Tiriac in general (de ex Romcar se duce usor usor la vale,a aparut Ford Romania,Hyundai Auto Romania are probleme mari,etc) dar nu inchide el asa repede.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mie Feb 03, 2010 9:31 pm

Sa inteleg ca nu isi vor inchide magazinele? Ar fi si pacat, dar daca ar adopta o politica sa isi puna niste adaouri de bun simt toti producatorii cred ca vanarile ar creste. Un L200 in Germania full + extra( numai un model nu iti da in rest de toate la acea masina) costa 41.000 de euro. La cat ajunge unul in tara? Te doare mintea. Apoi, se poate cumpara o masina care sa fie pregatita pentru tarile nordice, ma refer la L200?

Avatar utilizator
biku
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 7:29 pm

Mesaj de biku » Mie Feb 03, 2010 9:34 pm

exact cum zicea si tanaka. un link sau e doar o vorba de la vecinu' ???

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Mie Feb 03, 2010 9:40 pm

@Garsia,cu scuzele de rigoare,ultimul tau post e un pic confuz pt creierul meu la ora asta.Nu inteleg ce vrei sa subliniezi.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mie Feb 03, 2010 9:51 pm

Sa ma luminez eu si sa ma fac inteles
1. Dintr-o sursa foarte de incredere am aflat ca tot ce inseama show-room in Cta (Subaru,Mitsubishi,etc) de sub palaria MCar Cta urmeaza sa isi lichideze stocurile si sa ramana doar cu service-ul.
2. Daca ar pune niste preturi de bun simt la masini si nu adaos 100% poate industria auto s-ar pune iar pe picioare si ei nu ar mai trebuie sa aiba cel putin asemenea ganduri de a inchide. In aceasta perioada daca te duci sa iti cumperi o masina si acum ma refer indiferent de brand, toti vanzatorii iti lasa si pana la 10.000 de euro.Vazand aceste lucruri nu te bucuri pe deoparte ca le merge foarte prost ptr ca in loc sa adopte politica SUA in care o masina are un pret just calitate pret ei prefera sa puna si 100% adaos la o masina. In consecinta daca importatorii ar avea niste preturi de bun simt nu ar mai avea ganduri de a inchide show-room-uri.
3. L200 in Germania, facuta ptr Germania, deci calitatea este criminala full extra( daca se putea iti ofereau si o gagica in pret:) ) il poti cumpara la un super pret pe cand in Romania aceiasi masina sare cu peste 40-50% peste pretul din Germania si calitatea este net inferioara masinii din Germania.
4. Importatorii ar trebuii sa isi schimbe politica de importuri asupra masinilor , iarna aceasta ei avand un bun exemplu, masinile sa fie pregatite tehnic mai bine ptr perioada iernii asa cum sunt pregatite in tarile nordice. Un L200 ptr tarile nordice este net superior unui L200 ptr Romania.
M-am facut inteles?

Avatar utilizator
biku
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 7:29 pm

Mesaj de biku » Mie Feb 03, 2010 10:00 pm

mie imi cam miroase a flame ...

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Mie Feb 03, 2010 10:12 pm

Te-ai facut inteles foarte clar !

1-firma din CT (nippon car) este o firma relativ independenta de M CAR,poate lua orice decizie legata de aceasta afacere,ramane pe service sau vinde si masini.Te asigur ca proprietarul nu are legatura cu M CAR,decizia ii apartine.Din ce cunosc,este o firma fiabila,nu are probleme.
Acum nu vreau sa ma citez,ca sunt modest,am zis intr-un post anterior ca daca piata merge asa,in 6 luni multi vor ramane cu service-ul,fara showroom.
Dar daca inchide Nippon nu inseamna ca pica reteaua MCAR.

2-la cum merge piata acum,e greu de rezistat pt oricine are legatura cu industria auto (importatori,dealeri,banci,finantatori) orice adaos s-ar practica,sunt multe chestii care distrug industria auto.

3-Pretul la L200 in Germanica zici ca e 41000 euro.Mult,cred eu.Am gasit pe site la MCAR L200 la 16700 fara TVA.Ok,nu m-am uitat la dotari,dar nu cred ca poate depasi 43000 euro.Partea cu ''facuta pt Germania sau pt Romania'' nu o cunosc,dar am serioase dubii,totusi nu te contrazic.Oricum,nu te impiedica nimeni sa iei masina din Germania la pretul si nivelul de echipare dorit si apoi sa o aduci in Romania.

4-Costurile pentru pregatirea de iarna pt tarile nordice nu au nici un rost,ai vreme naspa in tara cateva luni pe an,de ce sa platesti mai mult pentru ceva de care nu ai nevoie ? Eventual,dupa ce o iei,poti sa o pregatesti cum vrei tu dupa sufletelul tau,bagi in ea cati bani vrei.Si daca tu te plangi la CT ca nu e pregatita de iarna,aia la Miercurea Ciuc ce sa mai zica ? Au avut -30 si ceva de grade.

Stima si respect !

Radu

LE :@biku,eu sunt om serios si obosit la ora asta,chiar crezi ca am chef de flame ? NOPE !

Avatar utilizator
biku
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 7:29 pm

Mesaj de biku » Mie Feb 03, 2010 10:20 pm

nu de tine era vorba Radu. imi cer scuze daca s a inteles gresit.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori