Service story

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Mar Noi 13, 2007 3:54 pm

Astazi am fost la Mcar sa imi instalez un H.U.D. (head-up display), adica un vitezometru cu proiectie pe parbriz.
Va povestesc cam cum au decurs lucrurile, si las concluziile sa le trageti ficare in parte. Mentionez ca instalarea in sine consta in legarea a 3 fire: plus, minus si semnal viteza.

Instalarea:
Eram programat la 9, am ajuns la 8:45 si mi-au luat masina la 9:15.
Mi-au dat jos mp3 playerul, si au cautat 30 min un fir de la controlul volumului in functie de viteza.... stupoare... nu exista, in schema electrica printata de ei e trecut.... dar nu se stie de ce nu am, un raspuns a fost ca poate astea mai noi nu au...
Runda 2, dupa multe consultari, au dat ceasurile jos, au cautat pe scema firul cu pricina, gasit, rezolvat.
Intre timp sunt poftit afara din service, ca cica deranjez, ma rog, injur, plec pe o usa, ma intorc pe alta. :whistling:
Se face 12, instalarea e gata, pun baietii tot la loc, platesc 80 ron si dau sa plec. Mp3 playerul iesit din gaura 1-2 cm. Ma opresc, dau cu spatele, parchez, ma intorc la ala si ii zic. El imi zice zice aaa... daaa, aveam eu impresia ca am uitat ceva. Vine, incearca sa il puna la loc, si nu intra... il da afara si surpriza, nu bagase antena si se incurca in fir. Pune si antena si il baga la loc.
Fericire, plec, totul mergea cool, opresc sa iau o shaorma si cat astept sa o prepare ma uit pe unde au umblat: palaria de desupra cesurilor zgariata,materialul de pe bord, ala cu patratele, unde se imbina cu ceasurile creponat si zgariat iar sus nu se mai imbina bine desupra ceasurilor plasticu ala cu palaria, are luft cam de 1cm.

Alte evenimente observate:
-pajero venit cu simptom ca nu porneste din prima cand e motorul rece. Raspuns sef service: incercam sa schimbam filtrul de motorina, dar nu stiu exact ce are asa ca le luam prin eliminare
-Lancer nou diesel, ramas fara motorina, adus impins, dau oamenii 10 minte la cheie pana porneste dupa care imediat il tureaza bine de tot... si sprituri si tinut pe la 5000 cateva zeci de secunde...
-Alt lancer nou, tot diesel, pornit facea ca un tractor... am intrebat daca e stricat si mi s-a raspuns ca asa face cand e rece. (Am avut cateva zile outlander cu acelasi motor si nu facea asa).
-Tot la unlancer nou, vine un mecanic sa ii puna lichid de parbriz, si pune, si pune... aproape 5 litri... si nu se vedea nivelul... mai vine cu o sticla si mai pune... la un mom dat intr-un moment de liniste se auzea ceva curgand.... uitasera sa ii puna furtunu sub vas. Tot asa am aflat ca revopsisera spoilerele... si m-am uitat atent si gresisera nuanta.

Cam atat momentan, dar pentru mine a fost indeajuns...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Noi 13, 2007 4:27 pm

Ouch.. super urat, am ramas fara cuvinte! :|

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Noi 13, 2007 4:47 pm

De ce nu ma mir ?

De fiecare data am intrat pe poarta dealerului plin de incredre si bucuros de intalnire cu cei din service si aproape de fiecare data am iesit bolnav de nervi si cu un pachet de tigari in plamani.

Si eu ca multi altii...am la istorii din astea de nici mie nu imi vine sa le mai cred, unele dintre ele au aparut pe alt forum unde un fost moderator pupinc..ist imi sugera cacaut nod in papura si sa postez "in alta parte".

Saptamana viitoare trebuie sa merg in service pentru a-mi monta eleronul...sincer, imi e teama.

Pacat de masinile astea...eu am tot sperat ca se va schimba ceva.

Bafta!

Avatar utilizator
keny
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 14, 2007 11:04 pm
Contact:

Mesaj de keny » Mar Noi 13, 2007 10:44 pm

Cristi, aici vei putea sa-ti destainui cele mai mari necazuri, cu un limbaj cat mai liber dar cenzurat la limita bunului simt. Chiar imi plac parerile obiective bazate pe fapte reale. Aici nu vreau sa facem reclama gratuita la societati care nu merita ci vreau sa se stie cu lux de amanunte ce le poate capul unor oameni cu functii inalte si nu numai, care reprezinta firme cu putere financiara mare. Incurajez posturile defaimatoare pt societati care merita asta si de asemenea pe cele care lauda munca facuta cu gust si bun simt. Aveti dreptul la libera opinie, nu va sterge nimeni nici un post in care se va critica o anumita firma.

Fratilor, daca nu puteti face un lucru bun sau pana la capat, nu il mai faceti deloc. Gasiti-va alt job! Detest la maxim acest lucru.

Admir pe Negrutzy pentru postul sau! 8)

P.S.: Mama ce m-am aprins! :oops: Dar stim bine cu totii ca astfel de posturi nu pot veni decat in ajutorul fiecarui posesor de automobil dar si in ajutorul firmei respective pentru o eventuala imbunatatire a serviciilor oferite si a personalului care are contact direct cu clientul.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Noi 13, 2007 10:47 pm

keny ce zici atunci de topicul dealer story? mi se pare mai grav decat acesta

Avatar utilizator
keny
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 14, 2007 11:04 pm
Contact:

Mesaj de keny » Mar Noi 13, 2007 10:56 pm

l-am citit dupa asta )

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 14, 2007 1:26 am

keny, o sa fac copy paste la toate povestile mele (postate pe alt forum, masini.ro, unele dinaintea infiintarii comunitatii mitsu.ro), povesti adevarate insa, prin care am ripostat sau laudat, dupa caz, serviciile dealerului/service-ului mcar.

Am achizitionat CZ3-ul in august 2006 si ulterior, lunar, timp de cateva luni eram in service pentru a-mi fi montate, one by one, dupa buget accesoriile din oferta lor "extrem de generoasa si accesibila" si mai putin pentru "defecte" care se pot numara pe degetele de la o mana si oricum erau nimicuri, ocazii cu, care prezent fiind langa masina am sesizat destul de multe aspecte mai putin pozitive generate de neatentie, superficialitate si pe anumite locuri chiar o lipsa de pregatire, vizibile chiar si pentru mine, adica o persoana fara o pregatire in domeniu, deci departe de cauta perfectiunea...

Initial am avut impresia ca sunt eu mai ghinionist pentru ca pana acum 3-4 luni numai eu apaream cu astfel de istorioare, ulterior odata cu cresterea semnificativa a numarului de masini vandute si automat a membrilor forumului au mai aparut si alte voci care timid sau nu, isi exprimau multumirea sau nemultumirea fata de serviciile service-ului, lucru normal de altfel, ce e mai trist e ca cei mai multi dintre cei nemultumiti nu s-au apucat sa "arunce cu noroi" (asa cum mi s-a reprosat) in dealer/service, in schimb pasiunea pentru marca Mitsubishi, respectiv masina personala a disparut si in cele din urma au renuntat sa mai activeze pe forum (e vorba de masini.ro)...pe cativa ii cunosc personal, precum si experientele de care au avut parte in service.

Chiar de curand o tipa posesoare de CZ3, dupa ce a fost in service de 3-4 ori pentru o problema minora, nerezolvata insa, ma intreba de parere am de ... o alta marca/model pentru ca s-a saturat sa mearga in service si ... nu are rost sa mai continui, o sa expun doar experientele mele, nu ale altora.

Personal am avut si inca mai am incredere (cred ca se numeste prostie) in acest service, pe de o parte nu am incotro si nici alte service-uri nu sunt mai bune, pe de alta parte am intalnit si persoane competente (Bogdan Lacatus, Adrian Berindei) in acest service care insa nu pot interveni de fiecare data la toate masinile (jobul lor e altul) si in general, dupa multe drumuri, insistente, nervi...totul s-a rezolvat...bine ca problemele au fost marunte si putine, ca altfel...

Tocmai d-aia ca erau marunte, m-a intrigat si mai tare...

In ultimul timp, proportional cu numarul masinilor vandute, numarul "reclamantilor" a crescut, de la un mic greieras pana la diverse...nimic serios insa, constat insa din mesajul lui Alex ca MCar care asa cum era, mai mult sau mai putin expert in materie de tehnica Mitsubishi, oferea servicii peste majoritatea service-urilor din Bucuresti si mai ales, avea un comportament exemplar fata de clienti, in ciuda gafelor mecanicilor...acum bunul simt a scazut considerabil, atentia acordata clientilor a scazut si incepe sa arate din ce in ce mai mult cu Midocar si Eurial ai caror clienti (unii) au trecut sau trec prin experiente incredibile.

Se pare ca cresterea numarului de clienti duce la o scadere a calitatii serviciilor dealerului si ii face sa adopte o atitudine romaneasca total diferita fata de cea dinainte, practic isi arata adevarata fata...se intampla sau s-a intamplat si la case mai mari...in Romania ma refer.

Koyata Iwasaki ar trebui sa le aminteasca asta
http://www.mitsubishi.com/e/history/principle.html

Le au si ei pe un perete, pe undeva....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 14, 2007 1:35 am

Mesaj 18 septembrie 2006 - prima interactiune cu service-ul

am fost la dealer, masina e ok, a fost verificata cap coada la cererea mea, jocuri in articulatii, ulei, antigel, distanta abreiaj, nivel ulei cutie, joc subansamble, etc. mi-au montat si numerele de leasing nu a costat nimic, acel zornait fin care se aude cand e motorul f cald si in urma utilizarii abreiajului la greu se aude cam la toate masinile ( capota ridicata)...unele sunt mai bine insonorizate dar se pare ca nu e ceva de care sa-mi fac griji...multumesc celor de la M-Car, chiar au avut rabdare, mi-au explicat tot ce ma nelinistea si totodata au verificat tot...au pierdut 3 ore cu mine si mi-au spus sa revin ori de cate ori mi se pare ceva nu ar fi in regula...oricum masina mergea bine si pe masura ce se acumuleaza KM din ce in ce mai bine...m-am linistit.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 14, 2007 1:38 am

Mesaj 23 octombrie 2006

Saptaman trecuta am fost la dealer si am montat acele ornamente pentru stalpii B, insa zogomotul metalic de pe partea dreapta spate nu a fost localizat...oricum s-au convins si ei ca zgomotul nu e doar in imaginatia mea si ca nu poate fi trecut cu vedere...dupa 3 ore....prea tarziu, era deja aproape de inchidere si nu am mai stat sa-mi desfaca plasticele de la interior care sunt in dreptul aripii...numai asa puteau sa se dumireasca...

Azi insa cand baiatul de la spalatorie a apasat mai tare pe aripa respectiva am auzit cel zgomot...in mod repetat chiar...asa ca luna viitoare cand o sa merg la dealer pentru eleron o sa se rezolve in mod sigur...oricum destul de interesant nu ?

Insa tot imi place masina

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 14, 2007 1:46 am

Mesaj 16 noiembrie 2006

Salut,

Azi am fost la MCar

Mi-au executat urmatoarele lucrari:
- montat ornamente ceasuri de bord...sunt super acum
- montat ornamente praguri, acelea din aluminiu
- montat tavita sub scaun

Au lucrat bine si cu simt de raspundere.

Mi-au rezolvat si zgomotul din aripa dreapta spate chestie de care sunt extrem de multumit, verificat presiunea in roti, antigel, ulei, baterie si mi-au scos si niste zgarieturi destul de serioase, una de la un caine care a derapat pe capota si alta de la o cheie... ...baietii aveau solutii de polishat 3M, masina de polishat, etc. ... la final au spalat masina...sunt foarte multumit de serviciile acestui dealer...ce-i drept cam trebuie stat pe langa ei...

Capacul de pe parbriz care acopera senzorul de ploaie nu mai statea fixat ,avea o clema rupta si cum nu-l aveau pe stoc l-au comandat.

Deja ma uit la Lancer-ul de 2 litri, masinile sunt ok, dealerul la fel, preturile de achizitie sunt mai mult decat acceptabile

PS. Asta scriu acum...cand am ajuns acasa si mai ales a doua zi, am observat efectele spalarii masinii de catre un baiat de la mcar...atunci nu aveau spalatorie fara atingere si foloseau buretele si galeata...toata masina era facuta varza de la un capat la altul, era plina de holograme si zgarieturi fine...in soare arata ca o masina de 4 ani...s-a rezolvat la detailing, dar nu la ei si costurile le-am suportat eu + omeran 1 pe zi ca incepuse sa ma deranjeze gastrita de la supararea provocata de aceasta experienta. :shock:

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori