Service story

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Sep 06, 2011 9:28 pm

Ia intreaba-l pe om ce parere are are despre Unil Jetoil, ca-ncearca cineva sa ma convinga sa vind asa ceva. La pret e cel putin atractiv, da' io n-am auzit pina acu' de el, deci nu prea m-as baga.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Sep 30, 2011 5:36 pm

Referitor la niveleul uleiului - eu merg cu Motul in CZT cam de 12-13000 de km si nu a scazut niciodata nivelul.Schimbul il fac intr 5000-7500km dar si asa dc era sa manace se observa ceva...si nici la cei ce folosesc nu am auzit sa consume mai mult ulei motorul
Inainte de Motul am avut Mobil(tot 5w30) si nivelul era tot la fel deci cred tine si de motor

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Ian 27, 2012 7:32 pm

tiriac auto, are in luna ianuarie o campanie de verificare gratuita, asa ca azi am fost la mcar de pe metalurgiei sa o fac.
s-au verificat cele ce se verifica de obicei la o revizie: placute, sistem franare, lumini, sistem rulare, lichid servodirectie (nu am, dar pe hartie scrie ca l-au verificat), etc.
multumesc dlui dan, mecanicul care mi-a strans strut bar-ul.
nici o problema la masina, doar presiune maio mica in roti - oricum azi vream sa ma opresc pe la o vulcanizare sa le umflu, si problema cu strut bar-ul.
tot acum s-au schimbat si senzorii de la airbag-urile frontale.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Lun Apr 30, 2012 11:18 pm

Am fost la dealerul Mitsu din Ploiesti pentru o evaluare mecanica. Comandasem inainte o bieleta anti cuplu pentru ca imbatranise cauciucul de la bucsa si cum sunt prevazator de obicei am dat comanda de ea. Cum aveam piesa in portbagaj cand faceam verificarea le-am spus sa o si monteze. Durata operatiunii 2 minute, are 2 suruburi si atat.
Ma gandeam ca o sa ma coste ceva dar am gresit ca nu am intrebat inainte - cost 60 ron (30 ron de surub).
Booon - platesc si plec. Sa vezi surpriza - nu mai intra in viteza cum trebuie.
Ma intorc la service - le spun ca nu intra si sa verifice timoneria ca s-a intampat ceva ori la verificare ori la schimbat de piesa.
Se verifica si timoneria si vine inca o nota de plata. - 70 RON
Pana la treaba asta schimbasem pe casco la ei parbriz si stop cu un deviz de plata de 3000RON pt astea 2. Costurile astea exagerate se vor vedea bineinteles tot in buzunarul meu la recalcularea politei. Cine e vinovat ?? Pai eu - ce oi fi cautat la ei pt schimbat piese nu stiu. Sa nu mai zic ca a durat cam 1 sapt din momentul in care le-am dus dosarul pentru ca pretul cerut la asigurari fusese si mai mare si nu vroiau aia sa plateasca si a trebuit facut recalculare. Stateam eu mult si bine sa astept dc nu ma duceam peste cei de la asigurari sa intreb de ce nu confirma plata...discutia e lungaaaa dar cred ca ati inteles esentialul.
Aaaa era sa uit - am avut scaunul din dreapta scos acum ceva vreme ca am carat un soldat(mobila nu dala cu AKM ) si aveam in bord martorul de la airbag care ramane aprins si dupa ce montezi la loc. Ca sa stearga eroare a costat 100RON - durata 1 min. Se merge pe principiul - Cand il prinzi pe fraier - ia-i toti banii!!

Acum departamentul de vanzari de la ei ma suna ca poate ma gandesc sa achizitionez de la ei un Lancer dupa ce vand Coltul. La ce preturi au nu imi permit sa imi iau o masina noua si sa ii fac serviceul la ei.

Ma gandisem la treaba asta dar dupa ce orientare catre client au baietii astia - nu o sa mai calc niciodata pe acolo fie pt achizitie sau service.
Pacat de masinile astea ca sunt bune si frumoase dar nu exista service pt ele.

Va recomand sa va ganditi de 2 ori inainte sa va duceti acolo.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Mai 01, 2012 8:12 am

Nu trebuia sa platesti scorurile astea aberante pe care le cer. Ceva asemanator am patit si eu cu loganul la o reprezentanta dacia, am veam de facut cateva mici reparatii mecanice am intrebat cat costa(210RON) si m-am programat pt a doua zi, dupa reparatie mi s-a pus in fata o factura de 400RON pe care am refuzat sa o achit si le-am zis ca cu o zi inainte oferta lor a fsot de 210RON. Dupa mici recalculatii factura a scazut pe la vreo 230RON, e asa mia merge. Deci reprezentantele merg pe principiul poate il pacalim pe fraier, iar daca fraierul comenteaza atunci scadem pretul. Oriunde am fsot ca era service, ca era magazin, ca era vacanta etc cand mi s-a parut pretul exagerat am facut panaram si cam in 50-60% din cazuri pretul a scazut uimitor de mult.

Un alt exemplu cu un prieten cu un saab. Nu mai sti uce probleme avea si duce masina la reprezentanta o lasa acolo pt investigatii. Dupa cateva ore il suna cei din service si ii zic ca are alternatorul defect si trebuie inlocuit cu unul nou si costa 2000EURO, auzin scorul asta prietenul le zice ca o savina sa isi ia masina sa o duca in alt service si inchide telefonul. Dupa 10min il suna dinou cei de la reprezentanta saab si isi cer scuze ca s-au uitat gresit si ca alternatorul costa defapt vreo 2000RON+ vreo 200ROn manopera.

Deci gura mare face pretul mic.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mar Mai 01, 2012 2:19 pm

Cu cateva sute de ron in plus sau in minus eu nu saracesc si nici ei nu se imbogatesc - ceea ce e sigur este faptul ca pierd clientii prin lipsa celui mai elementar bun simt. Eu m-am jurat ca nu mai calc pe acolo si le-am spus ca nu vreau sa mai aud de ei, sa ma scoata din baza de date.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Oct 08, 2012 9:13 pm

sa nu cumva sa cereti la vreun service mitsubishi siguranta fuzibila de 30 - de ex. pentru dezaburire luneta - pentru ca nu o sa gasiti.
problema este, ca nu sunt sigurante normale, plate, ci au o forma paralelipipedica si nu prea se gasesc pe nicaieri in alta parte.
asa ca nu folositi dezaburirea daca ploua, ca daca se arde siguranta, nu aveti cu ce sa o schimbati, cel putin pana saptamana viitoare cand vine transportu'.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Oct 08, 2012 10:28 pm

Sigurantele nu se ard asa de dragul de a se arde, ele au rolul de a proteja circuitul. Trebuie verificata instalatia electrica ca e posibil de la vreun scurt sa se fi dus. Daca ai un scurt si siguranta nu se arde ai toate sansele sa iti ia foc masina.

Avatar utilizator
dieselbee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 10, 2012 2:45 pm

Mesaj de dieselbee » Lun Oct 08, 2012 10:57 pm

ziceti-mi si mie ce poate fi asa de complicat astfel incat pentru costul manoperei la schimbat filtru de aer, polen, ulei si schimbat uleiul mi s-a cerut 400 ron. Piesele le aduc eu. Dece trebuiesc 2+ ore pentru a schimba toate astea la un colt 1.1l?

Cand am cerut o confirmare a pretului mi s-a zis ca pentru piesele aduse de client manopera se tarifeaza altfel, 35 eur + TVA. Si poate ca daca achizitionez produsele originale, am sa ies cu manopera cu tot mai ieftin...

oamenii astia din ce traiesc? Din fraieri?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Oct 08, 2012 11:03 pm

La ce service ti s-a zis asta? Nu de alta dar si eu mi-am cumparat filtrele si uleiul si am miercuri programare pt revizie la Mcar.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori