Service story

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
dieselbee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 10, 2012 2:45 pm

Mesaj de dieselbee » Mar Oct 09, 2012 11:29 am

casa auto timisoara, atit cei de la mitsu cat si de la benz.

Mie imi ia maxim o ora sa le schimb pe toate doar ca nu pot pune stampila in cartea de service.
Discutia a divagat in sensul ca filtrele care le iau eu sunt de cocos, doar originalele sunt bune. Vorbeam de Mann!

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Noi 13, 2012 9:16 pm

QUOTE (nini @ Oct 8 2012, 08:13 PM) sa nu cumva sa cereti la vreun service mitsubishi siguranta fuzibila de 30 - de ex. pentru dezaburire luneta - pentru ca nu o sa gasiti.
problema este, ca nu sunt sigurante normale, plate, ci au o forma paralelipipedica si nu prea se gasesc pe nicaieri in alta parte.
asa ca nu folositi dezaburirea daca ploua, ca daca se arde siguranta, nu aveti cu ce sa o schimbati, cel putin pana saptamana viitoare cand vine transportu'.
ieri, dupa o luna si 3 zile de cand am fost la primul dealer mitsubishi - mcar berceni- sa comand siguranta pentru dezaburire luneta, al doilea dealer - mitmotors baneasa- mi-a livrat siguranta.
povestea este lunga si complicata, oricum in primul rand rusine importatorului, ca nu are pe stoc un r---t de piesa care costa 12 lei - oricum enorm pentru o siguranta fuzibila- si in al doilea rand rusine oamenilor care nu sunt seriosi si habar nu au ce vorbesc si ce piese comanda.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Noi 13, 2012 9:28 pm

Ce rusine. Scoteam o siguranta de pe o masina din showroom si ii dadeam clientului decat sa ma fac de ras ca nu am o siguranta in stoc...mare mare rusine. Halal reprezentante.

Avatar utilizator
dieselbee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 10, 2012 2:45 pm

Mesaj de dieselbee » Mie Noi 14, 2012 2:45 pm

eu nu as merge pe varianta cu piesele de schimb din masinile de showroom.

Astfel am primit si eu un manual de utilizare pentru Colt, insa dupa ce am inceput sa-l frunzaresc mi-am dat seama ca e pentru modelul din 2009, masina mea fiind din 2008. Diferentele nu sunt mari, si totusi.

ma intreb ce s-o fi intamplat cu masina din care s-a luat cartea.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Noi 14, 2012 2:52 pm

Nu e o solutie permanenta si ceva care sa devina obisnuinta, dar daca ma duc in service, se balbaie, imi dau un termen, nu-l respecta, sa fie pregatiti sa remedieze oricum solutia, fiind vorba de ceva atat de trivial precum o siguranta. Sa fi luat de pe una de o au ei de firma, ceva, cum sa te lase fara incalzire luneta o luna. Daca era iarna?

Cand venea siguranta (din care comandau 2-3-5 nu una) te invitau inapoi sa ti-o puna pe cea noua si cea veche ti-o lasau cadou. La masina de showroom puneau alta. La fel ar fi trebuit facut si cu manualul tau..sa-ti dea unul temporar pana se descurcau sa-ti aduca altul, daca era vina lor ca nu ai primit. Cum sa pierzi un client pt o siguranta banala sau o carte?

Numai la noi vezi asa ceva.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mie Noi 14, 2012 8:21 pm

nu era bine sa scoata siguranta dintr-o masina din showroom si sa mi-o dea mie, pentru simplul motiv ca probabil uitau sa ii puna viitorului proprietar una la loc, dar daca nu erau siguri cum arata siguranta, desi eu le-am aratat-o cand am comandat-o, le-am spus pentru ce este, le-am spus unde este amplasata in tabloul de sigurante, puteau macar a o scoata, sa se uite la ea bine in loc sa-mi comande alt tip de siguranta.
acest lucru s-a intamplat atat la mcar cat si la mitmotors.
nu mai zic ca la mcar, au uitat sa faca comanda, la vreo doua saptamani imi spun ca de fapt siguranta nu mai costa 12 lei, ci 57 de lei ca s-a uitat el la alta siguranta, zic bine sa vina asa, iar cand m-a sunat altcineva ca mi-a sosit comanda - mai comandasem un set de bucsi bara stabilizatoare spate - surpriza, sigurantele nu erau - comandasem 2 daca am vazut ca sunt asa greu de obtinut- pe comanda figurand doar bucsele.
asta pe scurt povestea de la mcar pentru ca pe larg cuprinde multe episoade cu telefoane date de mine de parca nu dadem eu bani pe ele.
la mitmotors baietii s-au miscat mult mai bine si mai repede dar si acolo initial mi-au adus alt tip de sigurante, dupa care mi le-au adus pe cele bune, dar a durat oricum si la ei 2 saptamani.
nu ma deranja daca era o piesa deosebita, scumpa, dar pentru o siguranta fuzibila -care sigur este la lancer, asx si outlander, la celelalte modele este posibil, dar nu stiu- sa astepti o luna si cateva zile si sa mai si apelezi la doi dealeri, nu mai zic la cate magazine de piese auto am fost, mi se pare rusinos.

Avatar utilizator
lorry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 03, 2013 9:01 am

Mesaj de lorry » Dum Mar 03, 2013 9:20 am

Am avut 2 Loganuri in 7 ani si acum vreau sa imi cumpar un ASX 1,6 Invite.
Sunt ingrijorat de postarile voastre despre service. Termene de 7 zile sau o luna pt. unele cazuri mi se par foarte mari in conditiile in care la Dacia aproape totul se rezolva pe loc. Mi-au schimbat capota, bara spoiler fata, far intr-o singura zi. Super amabili si competenti. E adevarat ca le-au trecut multe masini prin mana si piese de schimb au mereu pe stoc. E adevarat ca si eu afost "amabil" cu ei.

Vreau sa imi iau Mitsubishi, maine ma duc sa semnez comanda, insa in conditiile in care am nevoie de masina ca de aer pt. ca imi castig painea cu ea sunt tare ingrijorat...

1. Dealerul din brasov mi-a promis ca pentru orice defectiune ce nu poate fi remediata in 24 ore mi se da masina la schimb. Asa scrie si pe pliante... sa il cred? Voi ati primit masina la schimb?
2. Stie cineva ceva despre service-ul din Brasov? sunt competenti, amabili? La dealer am dat peste un om deosebit de amabil si pregatit (Daniel parca il cheama). El a contat mult in alegerea masinii (nu stiam ce marca sa iau si am fost pe la toti dealerii din Brasov). As vrea sa cred ca si service-ul e ok.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Mar 03, 2013 1:23 pm

QUOTE (lorry @ Mar 3 2013, 09:20 AM) Asa scrie si pe pliante... sa il cred? Voi ati primit masina la schimb?
Scrie, insa se aplica doar pentru reparatii de tinichigerie.

Oricum ar fi, iti doresc sa ai multa bafta cu ea si sa nu ai nevoie de astfel de interventii.

Avatar utilizator
dieselbee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 10, 2012 2:45 pm

Mesaj de dieselbee » Dum Mar 03, 2013 9:57 pm

si inca un lucru! Sa te gandesti de pe acum ca Mitsubishi (cel putin la noi) este privit ca si un brand premium, iar asta se reflecta direct in costurile pe care le vei avea cu intretinerea masinii. Stiu ca acestea nu conteaza mult in calcul la o masina noua, insa la una mai "batrana" pot face diferenta.

Avatar utilizator
lorry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 03, 2013 9:01 am

Mesaj de lorry » Dum Mar 03, 2013 9:59 pm

Imi propun sa o tin cat e in garantie. Tocmai pentru ca nu vreau sa imi fac griji de pretul pieselor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori