Service story
Referitor la niveleul uleiului - eu merg cu Motul in CZT cam de 12-13000 de km si nu a scazut niciodata nivelul.Schimbul il fac intr 5000-7500km dar si asa dc era sa manace se observa ceva...si nici la cei ce folosesc nu am auzit sa consume mai mult ulei motorul
Inainte de Motul am avut Mobil(tot 5w30) si nivelul era tot la fel deci cred tine si de motor
Inainte de Motul am avut Mobil(tot 5w30) si nivelul era tot la fel deci cred tine si de motor
tiriac auto, are in luna ianuarie o campanie de verificare gratuita, asa ca azi am fost la mcar de pe metalurgiei sa o fac.
s-au verificat cele ce se verifica de obicei la o revizie: placute, sistem franare, lumini, sistem rulare, lichid servodirectie (nu am, dar pe hartie scrie ca l-au verificat), etc.
multumesc dlui dan, mecanicul care mi-a strans strut bar-ul.
nici o problema la masina, doar presiune maio mica in roti - oricum azi vream sa ma opresc pe la o vulcanizare sa le umflu, si problema cu strut bar-ul.
tot acum s-au schimbat si senzorii de la airbag-urile frontale.
s-au verificat cele ce se verifica de obicei la o revizie: placute, sistem franare, lumini, sistem rulare, lichid servodirectie (nu am, dar pe hartie scrie ca l-au verificat), etc.
multumesc dlui dan, mecanicul care mi-a strans strut bar-ul.
nici o problema la masina, doar presiune maio mica in roti - oricum azi vream sa ma opresc pe la o vulcanizare sa le umflu, si problema cu strut bar-ul.
tot acum s-au schimbat si senzorii de la airbag-urile frontale.
Am fost la dealerul Mitsu din Ploiesti pentru o evaluare mecanica. Comandasem inainte o bieleta anti cuplu pentru ca imbatranise cauciucul de la bucsa si cum sunt prevazator de obicei am dat comanda de ea. Cum aveam piesa in portbagaj cand faceam verificarea le-am spus sa o si monteze. Durata operatiunii 2 minute, are 2 suruburi si atat.
Ma gandeam ca o sa ma coste ceva dar am gresit ca nu am intrebat inainte - cost 60 ron (30 ron de surub).
Booon - platesc si plec. Sa vezi surpriza - nu mai intra in viteza cum trebuie.
Ma intorc la service - le spun ca nu intra si sa verifice timoneria ca s-a intampat ceva ori la verificare ori la schimbat de piesa.
Se verifica si timoneria si vine inca o nota de plata. - 70 RON
Pana la treaba asta schimbasem pe casco la ei parbriz si stop cu un deviz de plata de 3000RON pt astea 2. Costurile astea exagerate se vor vedea bineinteles tot in buzunarul meu la recalcularea politei. Cine e vinovat ?? Pai eu - ce oi fi cautat la ei pt schimbat piese nu stiu. Sa nu mai zic ca a durat cam 1 sapt din momentul in care le-am dus dosarul pentru ca pretul cerut la asigurari fusese si mai mare si nu vroiau aia sa plateasca si a trebuit facut recalculare. Stateam eu mult si bine sa astept dc nu ma duceam peste cei de la asigurari sa intreb de ce nu confirma plata...discutia e lungaaaa dar cred ca ati inteles esentialul.
Aaaa era sa uit - am avut scaunul din dreapta scos acum ceva vreme ca am carat un soldat(mobila nu dala cu AKM ) si aveam in bord martorul de la airbag care ramane aprins si dupa ce montezi la loc. Ca sa stearga eroare a costat 100RON - durata 1 min. Se merge pe principiul - Cand il prinzi pe fraier - ia-i toti banii!!
Acum departamentul de vanzari de la ei ma suna ca poate ma gandesc sa achizitionez de la ei un Lancer dupa ce vand Coltul. La ce preturi au nu imi permit sa imi iau o masina noua si sa ii fac serviceul la ei.
Ma gandisem la treaba asta dar dupa ce orientare catre client au baietii astia - nu o sa mai calc niciodata pe acolo fie pt achizitie sau service.
Pacat de masinile astea ca sunt bune si frumoase dar nu exista service pt ele.
Va recomand sa va ganditi de 2 ori inainte sa va duceti acolo.
Ma gandeam ca o sa ma coste ceva dar am gresit ca nu am intrebat inainte - cost 60 ron (30 ron de surub).
Booon - platesc si plec. Sa vezi surpriza - nu mai intra in viteza cum trebuie.
Ma intorc la service - le spun ca nu intra si sa verifice timoneria ca s-a intampat ceva ori la verificare ori la schimbat de piesa.
Se verifica si timoneria si vine inca o nota de plata. - 70 RON
Pana la treaba asta schimbasem pe casco la ei parbriz si stop cu un deviz de plata de 3000RON pt astea 2. Costurile astea exagerate se vor vedea bineinteles tot in buzunarul meu la recalcularea politei. Cine e vinovat ?? Pai eu - ce oi fi cautat la ei pt schimbat piese nu stiu. Sa nu mai zic ca a durat cam 1 sapt din momentul in care le-am dus dosarul pentru ca pretul cerut la asigurari fusese si mai mare si nu vroiau aia sa plateasca si a trebuit facut recalculare. Stateam eu mult si bine sa astept dc nu ma duceam peste cei de la asigurari sa intreb de ce nu confirma plata...discutia e lungaaaa dar cred ca ati inteles esentialul.
Aaaa era sa uit - am avut scaunul din dreapta scos acum ceva vreme ca am carat un soldat(mobila nu dala cu AKM ) si aveam in bord martorul de la airbag care ramane aprins si dupa ce montezi la loc. Ca sa stearga eroare a costat 100RON - durata 1 min. Se merge pe principiul - Cand il prinzi pe fraier - ia-i toti banii!!
Acum departamentul de vanzari de la ei ma suna ca poate ma gandesc sa achizitionez de la ei un Lancer dupa ce vand Coltul. La ce preturi au nu imi permit sa imi iau o masina noua si sa ii fac serviceul la ei.
Ma gandisem la treaba asta dar dupa ce orientare catre client au baietii astia - nu o sa mai calc niciodata pe acolo fie pt achizitie sau service.
Pacat de masinile astea ca sunt bune si frumoase dar nu exista service pt ele.
Va recomand sa va ganditi de 2 ori inainte sa va duceti acolo.
Nu trebuia sa platesti scorurile astea aberante pe care le cer. Ceva asemanator am patit si eu cu loganul la o reprezentanta dacia, am veam de facut cateva mici reparatii mecanice am intrebat cat costa(210RON) si m-am programat pt a doua zi, dupa reparatie mi s-a pus in fata o factura de 400RON pe care am refuzat sa o achit si le-am zis ca cu o zi inainte oferta lor a fsot de 210RON. Dupa mici recalculatii factura a scazut pe la vreo 230RON, e asa mia merge. Deci reprezentantele merg pe principiul poate il pacalim pe fraier, iar daca fraierul comenteaza atunci scadem pretul. Oriunde am fsot ca era service, ca era magazin, ca era vacanta etc cand mi s-a parut pretul exagerat am facut panaram si cam in 50-60% din cazuri pretul a scazut uimitor de mult.
Un alt exemplu cu un prieten cu un saab. Nu mai sti uce probleme avea si duce masina la reprezentanta o lasa acolo pt investigatii. Dupa cateva ore il suna cei din service si ii zic ca are alternatorul defect si trebuie inlocuit cu unul nou si costa 2000EURO, auzin scorul asta prietenul le zice ca o savina sa isi ia masina sa o duca in alt service si inchide telefonul. Dupa 10min il suna dinou cei de la reprezentanta saab si isi cer scuze ca s-au uitat gresit si ca alternatorul costa defapt vreo 2000RON+ vreo 200ROn manopera.
Deci gura mare face pretul mic.
Un alt exemplu cu un prieten cu un saab. Nu mai sti uce probleme avea si duce masina la reprezentanta o lasa acolo pt investigatii. Dupa cateva ore il suna cei din service si ii zic ca are alternatorul defect si trebuie inlocuit cu unul nou si costa 2000EURO, auzin scorul asta prietenul le zice ca o savina sa isi ia masina sa o duca in alt service si inchide telefonul. Dupa 10min il suna dinou cei de la reprezentanta saab si isi cer scuze ca s-au uitat gresit si ca alternatorul costa defapt vreo 2000RON+ vreo 200ROn manopera.
Deci gura mare face pretul mic.
sa nu cumva sa cereti la vreun service mitsubishi siguranta fuzibila de 30 - de ex. pentru dezaburire luneta - pentru ca nu o sa gasiti.
problema este, ca nu sunt sigurante normale, plate, ci au o forma paralelipipedica si nu prea se gasesc pe nicaieri in alta parte.
asa ca nu folositi dezaburirea daca ploua, ca daca se arde siguranta, nu aveti cu ce sa o schimbati, cel putin pana saptamana viitoare cand vine transportu'.
problema este, ca nu sunt sigurante normale, plate, ci au o forma paralelipipedica si nu prea se gasesc pe nicaieri in alta parte.
asa ca nu folositi dezaburirea daca ploua, ca daca se arde siguranta, nu aveti cu ce sa o schimbati, cel putin pana saptamana viitoare cand vine transportu'.
ziceti-mi si mie ce poate fi asa de complicat astfel incat pentru costul manoperei la schimbat filtru de aer, polen, ulei si schimbat uleiul mi s-a cerut 400 ron. Piesele le aduc eu. Dece trebuiesc 2+ ore pentru a schimba toate astea la un colt 1.1l?
Cand am cerut o confirmare a pretului mi s-a zis ca pentru piesele aduse de client manopera se tarifeaza altfel, 35 eur + TVA. Si poate ca daca achizitionez produsele originale, am sa ies cu manopera cu tot mai ieftin...
oamenii astia din ce traiesc? Din fraieri?
Cand am cerut o confirmare a pretului mi s-a zis ca pentru piesele aduse de client manopera se tarifeaza altfel, 35 eur + TVA. Si poate ca daca achizitionez produsele originale, am sa ies cu manopera cu tot mai ieftin...
oamenii astia din ce traiesc? Din fraieri?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori