Zgomot Transmis In Caroserie La Acceleratie

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
costy1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 11:15 am

Mesaj de costy1 » Mar Dec 15, 2009 11:48 am

Salutare tuturor,
Ma confrunt cu o problema ciudata la Mitu meu vechi. A cedat pompa de apa si am fost la service autorizat unde am schimbat piesa. Problema a aparut dupa ce am schimbat aceasta piesa. In acceleratie pe loc si in mers turatia efectiv se simte puternic in caroserie. Initial am crezut ca au strans cureaua de la pompa de apa prea tare. Am slabit-o insa degeaba. Urmatorul pas l-am facut intorcandu-ma in service si explicandu-le fenomenul. Raspunsul a fost ca am probleme la nu stiu ce suporti de sustinere a galeriilor ce traverseaza masina pana la toba finala. Ceea ce mi s-a parut ciudat ! Pentru a face o noua constatare ( asta au recomandat ei ! ) pt. a vedea clar de unde vine problema nu-mi vine sa mai arunc banii si sa-mi toarne iar gogasi. A mai patit cineva ceva asemanator sau stiti de unde ar putea veni acea transmitere a turatiei motorului in caroserie ? Stiu ca modelul asta de Mitsu este rar la noi dar poate imi da cineva o idee ce as putea sa mai verific .
Multumesc si astept sfaturile voastre.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mar Dec 15, 2009 12:18 pm

pt problema similara, vibratii si zgomot in toata caroseria la un pajero, am dus masina la mit motors., dupa o sapt de intors pe toate partile, au ajuns la concluzia ca volanta trebuie schimbata, in conditiile in care acum cateva luni am schimbat volanta din fabricatie cu una SH care s-a dovedit a fi proasta asa ca...o inlocuiesc cu una noua. mai mentionez ca prima volanta, cea din fabricatie, a avut 2 dinti rupti

Avatar utilizator
costy1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 11:15 am

Mesaj de costy1 » Mar Dec 15, 2009 4:52 pm

Multumesc pt raspuns. Am citit intre timp pe ici pe colo si se para ca volanta se simte ca este pe duca daca este in "sarcina",marsalier si alte simptome.
La mine trepidatia incepe undeva pe la 2000 rpm indiferent daca accelerez de pe loc sau daca accelerez in orice treapta. Deja daca sunt la drum intins peste 3000 rpm inchid radioul ca si asa nu se prea intelege mare lucru din cauza zgomotului transmis pe caroserie. Tind sa cred mai repede ca ar fi un tabur de cauciu de la motor. Poate este rupt vreunul, nu stiu ce sa mai zic.

Avatar utilizator
costy1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 11:15 am

Mesaj de costy1 » Mar Aug 05, 2014 12:22 pm

De la ultimul post am mers cu masina asa ! Venind insa vremea de a schimba distributia. I-am spus baiatului care imi comanda piesele de fenomenul meu la motor si mi-a spus din start ca este rupta cureaua de la balansier ! Era prima oara cand aud asa ceva deoarece de la reprezentanta cealalta au tacut malc cand li s-arupt aceasta curea in service fiind. Acum am comandat piesele si pe 18.08 am programare in service sa fac distributia .
Toate bune tuturor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori