Pagina 1 din 2
Scris: Lun Iul 06, 2009 4:15 pm
de proteus
Detin un mitsubishi Pajero din 2001 motor de 3200ccm DI-D 165cp.
Simptomele sunt urmatoarele:
-nu sta la relanti
-cateodata sta la relanti si scoate un fum fin si alb ,daca reuseste sa stea 2 minute la relanti incepe sa scoata un fum negru si des, daca las sa mearga motorul 5 secunde cu fumul asta incepe sa se accelereze masina ca si cum ar luao pe ulei ! (nu o ia pe ulei deoarece cand iau contactul motorul se opreste)
-in turatii de peste 3000 rpm are tendinte de a nu trage sau de a intra in frana de mototor sau de mentinere a turatie;
-daca ii dau blana in gol, merge in limita (4500rpm) 2-3 secunde apoi incepe sa scoata un nor alb pe teava de exapament si fluctueaza turatiile de la 2500-4000 rpm.
mentionez ca am cumparat masina fara carenajul din spate de la roata dreapta si de la apa a ruginit teava de la rezervor pana s`a gaurit si toata apa de la roata era aruncata in rezervor...
am schimbat teaza am pus carenajul am schimbat filtrul de motorina, am scos toata apa din rezervor.
Inainte sa fac chestia asta motorul nu depasea 2000rpm (indiferent sarcina sau in gol) dupa ce am efectuat operatiunile acestea motorul a mers mai bine, puteam duce motorul si pana in limita dar nu totdeauna, dar tot am mai ramas cu simptomele mentionate mai sus
Stima !
Scris: Lun Iul 06, 2009 4:20 pm
de balishag
ai dus masina la RAR cand ai luat-o, gen a verificat-o cineva?! si cati km are, respectiv cati i-ai adaugat, daca e cazu
Scris: Lun Iul 06, 2009 7:08 pm
de proteus
masina cand am luat`o mergea f bine, simteam toti cei 165 de cai
problema a aparut treptat in decurs de 1 an scotea fum asa cateodata pana a inceput sa scoata cam des....
eu zic ca totul a inceput de la teava aia sparta de la rezervor sa`mi fi trecut apa de filtru de motorina....eu cand l`am schimabt era plin de apa.
Scris: Mar Iul 07, 2009 9:55 am
de balishag
pai inseamna ca a cosmetizat-o cat s-o vanda :-(
Scris: Mar Iul 07, 2009 11:07 am
de DeBogdan
QUOTE (proteus @ Jul 6 2009, 04:15 PM) Detin un mitsubishi Pajero din 2001 motor de 3200ccm DI-D 165cp.
Simptomele sunt urmatoarele:
-nu sta la relanti
-cateodata sta la relanti si scoate un fum fin si alb ,daca reuseste sa stea 2 minute la relanti incepe sa scoata un fum negru si des, daca las sa mearga motorul 5 secunde cu fumul asta incepe sa se accelereze masina ca si cum ar luao pe ulei ! (nu o ia pe ulei deoarece cand iau contactul motorul se opreste)
-in turatii de peste 3000 rpm are tendinte de a nu trage sau de a intra in frana de mototor sau de mentinere a turatie;
-daca ii dau blana in gol, merge in limita (4500rpm) 2-3 secunde apoi incepe sa scoata un nor alb pe teava de exapament si fluctueaza turatiile de la 2500-4000 rpm.
mentionez ca am cumparat masina fara carenajul din spate de la roata dreapta si de la apa a ruginit teava de la rezervor pana s`a gaurit si toata apa de la roata era aruncata in rezervor...
am schimbat teaza am pus carenajul am schimbat filtrul de motorina, am scos toata apa din rezervor.
Inainte sa fac chestia asta motorul nu depasea 2000rpm (indiferent sarcina sau in gol) dupa ce am efectuat operatiunile acestea motorul a mers mai bine, puteam duce motorul si pana in limita dar nu totdeauna, dar tot am mai ramas cu simptomele mentionate mai sus
Stima !
Din cele spuse de tine se pare ca a fost afectata pompa de injectie si injectoarele, datorita apei si impuritatilor.
Cel mai bine mergi la un service mitsubishi sa-ti stabileasca exact avariile sistemului de injectie.
Scris: Mar Iul 07, 2009 8:18 pm
de Klez
Pai din ce zici tu mai sus, eu deduc ca-i doar sistemul de alimentare defect (mult fum alb si nu se tureaza). Mai exact prinde aer (fals) pe traseul de TUR. Cand scoate fum negru.... depinde de densitatea fumului si cantitate.... poate fi mai multe motive, dar asta ramane de vazut. Si mie imi scoate foarte mult fum negru dar e Diesel... e ceva... aproape normal
-Daca ai curatat rezervorul, ai curatat si sistemul de aerisire de sus (cele 4 cutiute negre) ?
-Verifica tevile de alimentare de la sonda din rezervor pana la pompa de injectie. E foarte posibil sa fie strangulate pe undeva, mai ales daca s-a mers la teren.
-Sigur s-a schimbat cum trebuie filtrul de motorina? Adica s-a pus garnitura la filtru?
-Furtunele filtru motorina-pompa injectie sunt ok? Sunt legate/mufate cum trebuie, fara sa prinda aer?
Sunt mai multe de verificat, dar intai as verifica toata alimentarea masinii.
P.S.: Filtrul de pe sonda din rezervor l-ai schimbat?
Scris: Mar Iul 07, 2009 8:44 pm
de proteus
Fumul e atat de negru incat ti se face pielea ca la gaina zici ca motorul e distrus pe viatza. Cunosc fumul de diesel dar asta e exagerat !
-Curatat rezervor si sistemul de aerisire
-Am sa verific tevile, la teren nu s`a mers cu ea
-Filtrul s`a schimabt cum trebuie, are garnitura tot ce`i trebuie
-Am sa incerc sa inlocuiesc un furtun din asta cu unul transparent pentru a p
-Am sa inlocuiesc furtunul stoc cu unul transparent pentru a putea vedea daca prinde aer sau nu
nu stiam ca are si un filtru in rezervor :|
Scris: Mar Iul 07, 2009 10:44 pm
de DeBogdan
Daca are asa de mult fum, probabil din cauza impuritatilor a ramas mecanismul de control al debitului blocat pe debit maxim.
De aia repet, mergi la un service mitsubishi. pompa de injectie e controlata electronic.
Cea mai ieftina solutie pentru tine, dar nu neaparat cea mai buna este asa: constatare in service mitsubishi si dupa aia mai vezi..
Scris: Joi Iul 09, 2009 12:09 pm
de Klez
Ulei consuma ? Cam cat ?
Scris: Vin Iul 10, 2009 7:41 pm
de Klez
Acuma am vazut ca esti din SV. Eu Duminica plec pe munte pana Miercuri. Da-mi un tel pana Duminica, sau dupa Joi si vedem sa ne intalnim poate il facem sa bazaie cum trebuie. Altfel imi dau si eu seama cam ce ar avea cand il vad in fata si-l aud. Stii reclama aia cu " Se aude un zgomot: Par-par-poc, Par-par poc... Ce sa aiba oare? " . 0745.91.31.61