Service Constanta

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Lun Iun 08, 2009 12:45 pm

faceti reclamatii fratilor..si asa au inceput sa apara prea multe lancere pe strazi.. noul lancer are un design deosebit..si vreau sa ramana deosebit..nu sa devina comun.. am profesor in politehnica...parul alb si noul lancer...saptamana trecuta, in fata la energetica erau 3 lancere (noi) si 1 clasic..4 lancere intr-o parcare de maxim 30 de masini..)

cine nu stia ca vopseaua este ecologica..nu s-a interesat destul de mult despre masina, atunci cand a cumparat-o...eu mi-am cumparat tratamente inainte sa imi vina masina, desi nu le-am folosit. chiar abia astept sa se matuiasca vopseaua, sa o zgarii putin sa mi-o vopsesc toata cu mai multe straturi de vopsea si mai multe straturi de lac, dupa care pun folii protectoare, ca au inceput sa fie ieftine.

Si eu sunt din constanta si problema mea cu serviceul a fost cu piesele care vin greu la ei.. prima oara am asteptat 3 luni sa imi repare masina, dar a fost greseala mea. hai sa o luam logic..pe cine va rezolva prima oara un service? variante: a) persoana care sta pe capul lor, ii suna tot timpu, ii streseaza, poate le mai si da ceva sau unu care asteapta sa fie sunat ?

logic ca serviceul e aglomerat, vin masini la revizie..uscarea vopselei dureaza foarte mult timp, montajul..nu au cum sa faca decat 2-3 masini pe zi(cu avarii)

dark angel, cred ca ti-am vazut masina la service, acum ceva timp, aveam si eu o bara de spate de inlocuit..am stat de la 8 pana la 4 dup-amiaza pe capul lor, atent la cum lucreaza. la inceput eram un stres, dupa care incepusera sa ma cheme sa ma intrebe...e bine? esti multumit? ceea ce mi se pare un gest frumos.e,

acum, parerea personala ..meseriasii (vopsitori, electricieni, tinichigeri) fac treaba buna. Vopsitorii de exemplu mi-au dat mai multe straturi de vopsea (am facut la ei bara fata, bara spate) decat avea standard masina. un singur vopsitor se ocupa de masina ta.. si nah..se mai greseste.mai ales ca asta e o vopsea pe baza de apa, care e mai pretentioasa. imi pare rau pentru necazurile tale, dar asa cum tu ai gresit cu ceva atunci cand ai facut accidentul, asa e posibil sa fi gresit si el. mergi si vorbeste-le frumos, ca te vor trata bine. iti spun din proprie experienta. eu am dat prima oara 200 d mii la vopsitor, ca mi-a vopsit botu negru, in rest nu am dat niciodata nimic.

ce te sfatuiesc..cand mergi la ei, stai pe capul lor. suna-i, sa nu uite de tine, ca nu au o baza de date bine pusa la punct..abia dupa ce le vin piesele, le impart, nu vin special pentru tine..trebuie putin batuti la cap. cu bara de spate mi-a venit intr-o saptamana, cand i-am sunat "ah, domnu chiracu, acu vroiam sa te sun..a venit bara." mda..sigur ) m-am rugat de ei cu telefoane si vrajeli(ca am nevoie neaparat, ca apoi plec la bucuresti si nu mai am cand) si m-au programat a doua zi(desi era program incarcat, probabil era una din zilele in care m-au bagat inaintea ta) si mi-au vopsit+pus bara+montat camera marsalier.. a doua zi mi-am luat masina(trebea sa aprobe asiguratoru).

si stai linistit, nu e foarte diferit la alte serviceuri.. dar daca vrei oameni mai prompti, parere mea..mergi mai spre nord.. gasesti oameni mai cinstiti.

Avatar utilizator
DarkAngel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 06, 2009 7:30 pm

Mesaj de DarkAngel » Lun Iun 08, 2009 2:51 pm

Stiu ca in nord sunt oameni mai buni, mai promti si cu simtul raspunderii. Eu sunt din nord si din aceasta cauza nu pot sa percep asemena conceptii. Dece sa dai spaga pentru un serviciu pentru care ei sunt platiti? Inteleg sa dai un bacsis daca iti fac o treaba foarte buna dar... cand astepti 1 luna pentru bara si mai astepti inca doua pentru faruri? Apropo farurile tale nu au fost bulite ??? Inca nu inteleg dece au schimbat farurile dar cred ca cineva le-a cumparat la jumatate de pret, ca doar la mine platea casco. Iar referitor la a sta pe capul lor, in fiecare Vineri ii sunam sa ii intreb de sanatate si Sambata le faceam si cate o vizita. Rezultatul dupa cum se vede in poze.
Cand cumperi un Mitsubishi de 20.000 euro ai si pretentii. Daca nu aveam pretentii imi luam un logan. Si gandestete ca Mitsubishi este o masina foarte buna si durabila si o sa mai faci cateva vizite la service timp de vreo 20 ani.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Lun Iun 08, 2009 10:36 pm

eu aveam o clema de la un far crapata..si i-au prostit pe aia de la asigurare ca nu se cumpara decat la pereche..asa ca mi le-au schimbat pe amandoua. nu ma intereseaza afacerile lor.. probabil si eu as fi facut la fel daca as fi avut service. nu pot sa zic ca oamenii nu muncesc, problema este ca e singura reprezentanta hyundai, subaru, mitsubishi pe totjudetul.. si sunt foarte aglomerati. nu prea sunt ei devina, cam toti sunt binevoitori.. de fiecare data cat am stat..la 7 juma te dimineata sunt la service, iar la 6 juma-7 seara plecau, dupa program.. si eu am stat 4 luni pentru bara fata, 2 xenoane, nijte bare de ranforsare, grile, capota, si aripa dreapta..dar am prins perioada craciun-revelion. cred ca la tine a fost o greseala.. nu ma intelege gresit, nu le iau apararea.. doar ca in mailul trimis de mine as fi precizat ca e singurul service.. si ca as dori si eu sa deschid service autorizat mitsubishi in judet:D .. si..daca te duci la un patron de orice service mai marisor si ii propui afacerea... te scoti de bani )

calmeaza-te si bucura-te de masina, fiarele sunt fiare, se rezolva, stai linistit. si eu aveam o groaza de draci..de ziceam ca dak imi ridic masina si nu e facuta cum trebuie ma fac ca gresesc pedala si intru cu masina in serviceu lor ) app, am nijte neamuri care au asteptat juma de an sa le repare cei de la nissan un micra.. deci..nu-i dracu atat de mare.

acum, toate au trecut..si nimic nu se compara cu placarea de a conduce noul meu lancer.. sa vad capatele intoarse..sa vad ca ma abordeaza lumea de peste tot.. si imi spune "frumoasa masina" .. ma face sa uit de orice.

Fi Mandru!

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Iun 08, 2009 10:46 pm

Dudu, fara suparare, dar ce treaba are frumusetea masinii si cu timpi de raspuns ai service-ului romanesc? Masina e proiectata in Japonia (sau unde o fi...) iar service-ul este cu romanasi...iar daca patronelul de acolo simte ca nu mai face fata la atata cerere...sa isi mareasca hala si numarul de angajati, pana la urma si-a luat responsabilitatea unor brand-uri deci frumos e sa le si onoreze sigla prin servicii asemanatoare.
Eu nu cred ca m-as putea bucura de o masina daca ar sta 4 luni pe butuci, pur si simplu nu concep asa ceva. A mea cel mai mult a stat 2 zile, in conditiile in care am schimbata bara fata, spate, un far, scut motor si am mai si vopsit-o si colegii au vazut la Lepsa cum a fost vopsita, pot sa zic ca nu imi fac griji de faptul ca ar putea sa sara vopseaua sau altele...si au stat si 2-3 zile (sau mai mult) resturi de ciori (sau alte pasari) pe ea lejer + plus ca am si o culoare mai dificila care mai are si uzura timpului, deci e mai greu de hotarat prima oare care nuanta sa fie aleasa incat sa nu se vada partile vopsite (si nu se vad, iti garantez).

Eu unul nu as putea fi de acord cu un asemenea service, iar cand citesc pe aici tot felul de patanii, invat sa apreciez si mai mult fosta reprezentanta Daewoo de la Bistrita (nah, ca i-am zis si numele ), actuala Chevrolet si Opel sau ce o fi...

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Lun Iun 08, 2009 10:59 pm

are treaba, pentru ca as face din nou aceeasi alegere(sau as lua un eos, ca au scazut preturile). daca ar avea daewoo cel mai bun service din lume..tot nu mi-as lua daewoo dak as avea 20.000 sa dau pe o masina.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Iun 09, 2009 12:04 am

Dar nu mi-am reparat Daewoo-ul la reprezentanta Daewoo, ci Mitsubishi-ul...si tot au putut aduce piesele muuult mai repde decat la reprezentanta Mitsu din Constanta iar de calitate eu chiar nu ma plang + plus ca oamenii au descoperit din prima ce piese au trebuit (ce-i drept, nu a fost nici complexa treaba).
Noah, ma rog, e o parere, dar daca un service care lucreaza cu alte firme de masini pot face treaba buna si muuult mai repede decat o reprezentanta, eu ce sa inteleg de aici?

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mar Iun 09, 2009 1:55 am

nu ne certam aici, serios ca nu le iau apararea.. doar zic..ca au o scuza.. sunt foarte aglomerati, fiind singurul service autorizat mitsu, hyundai si subaru(3 in 1) pe tot judetul constanta(si tulcea daca nu ma insel) cat despre calitate, in afara faptului ca m-au tinut mult timp cu reparatia, sunt foarte multumit de treaba facuta. nu e de aparat..ca si daca omori un om din greseala..tot crima se pune.. ce vroiam sa ii zic lui DarkAngel e faptul ca e un caz izolat, o greseala, ceea ce i s-a intamplat lui, poate chiar..era aparatu ala de vopsit..defect..sau cine stie. vreau sa calmez omu, cu draci nu rezolva nimik.. si e bine sa privesti si partea buna a paharului, in alegerea noului lancer.

daca ar fi sa zic si eu de naspa despre serviceul constanta..zic...si pentru toate, dau si contraargumente.

-m-au tinut 4 luni sa repara botul masinii, e incredibil de mult..dar a fost craciun, revelion, plus ca de la 1 ianuarie au dat afara jumatate de personal, iar acum merg mai greu lucrurile, plus ca sunt foarte aglomerati, intotdeauna vezi parcarea aia plina.

-am fost odata sa imi regleze farurile putin mai sus(se regleaza singure, dar prea jos) si habar n-aveau de unde sa regleze.. au luat pe incercate pana au descoperit( logic, eram primul care a cerut reglarea farurilor automate..)

-habar n-aveau sa imi lege pinii pentru mufa camerei de marsalier - acelasi motiv..omu invata..


singurul lucru care m-ar enerva cu adevarat e nepasarea, indiferenta. ceea ce nu cred ca a fost si cazul lui DarkAngel. app, pt un audi sau un bmw cu aceleasi optiuni dai mult mai multi bani, si crede-ma, daca mergi in constanta ..orice service e asa.(aproape) oricine poate face greseli, unele chiar din fabrica, d-aia exista garantie..

in concluzie, nu sfatuiesc pe nimeni sa mearga la service mitsubishi constanta, daca aveti posibilitatea..cat mai in nord. dar daca nu aveti de ales, stati fara griji, e ok.

ah, inca ceva..preturile la revizie pt un diesel sunt imense.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Iun 09, 2009 2:36 am

Faptul ca nu pot face fata cererii si nu iau masuri pentru extindere, ii recomanda din start ca fiind incompetenti.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Iun 09, 2009 8:18 am

iar aruncati cu vorbe?
andrei ....cati oameni ai angaja tu?
hai sa nu vorbim de service auto ca poate nu stii exact cu ce se manaca. service de calculatoare. (la astea parca te pricepi tu)
cati ai angaja intr-un service de computere? cum calculezi? ce iei in calcul?
da un raspuns si continuam de acolo.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Iun 09, 2009 10:29 am

Indiferent de domeniul in care activezi, trebuie sa dispui de suficiente resurse cat sa acoperi cererea. Datele referitoare la cerere le obtii, simplu, din rapoartele interne de vanzari. Adica.. am vandut mai mult, e clar.. ma astept la o crestere a solicitarilor catre service. Daca avem suficiente efective si tehnica bine, daca nu.. luam masuri. Cel putin asa vad eu lucrurile. Nu doresc sa creez polemici nici cu tine, nici cu oricare alt angajat al importatorului/al vreunui service autorizat. Nu am facut decat sa imi spun parerea si, consider ca, in calitate de client am dreptul sa o fac.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori