Probleme Outlander?

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Dum Mai 03, 2009 2:17 am

Salutare tuturor, as avea nevoie de ceva info de la voi, pt. ca am observat ca sunteti vechi pe aici.....
Mi-am luat de curind 1 outlander 2.0di-d/140cp/2007 adus din germania. Motorul este de la Wv. Si acum intrebarile:
1)motorul asta este common rail sau pumpe duse?
2)in carte scrie ca are cuplu maxim la 1780 parca, dar eu simt ca trage efectiv de-abia de la 2000 in sus. Valoarea de 2500 pt. schimb viteza este mare?
3) este cumva un defect in faptul ca in rulaj , dak apas frina(cu motor pornit sau pe liber) nu este nici o problema dar dak tin ambreiajul apasat la podea si apas usor frina,atunci apare 1 zgomot urmat de vibratie usoara la partea din fata ca si cum ar freca metal/metal. Placutele pe fata mai merg vreo 5-10mii km. Mersi anticipat!!

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Joi Mai 07, 2009 8:32 pm

Motorul cred ca e Pompe Duse.
Eu cred ca cuplul maxim e de la 1500, insa na, mai pot da si eu cu batul in balta.
Faptul ca trage mai bine de la 2000 poate fi de la turbo lag sau poate trebuie curatata turbina. (la cineva care a mai facut asa ceva, nu la nea gica la coltu blocului )
Daca placutele mai merg 5-10 mii de km atunci sigur sint aproape gata. Mai pot fi si discurile usor ovalizate. Sau altceva.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Dum Mai 10, 2009 10:49 am

Din ce stiu eu, turbina intra in functiune la peste 2000 rpm.
Legat de vibratie, poate fi faptul ca ai vre-un disc de frana ovalizat. Daca era doar un scartait atunci poate fi de la placute care, cele asa zis ecologice sau Euro N (nu mai stiu daca 3 ...sau cum le mai zice) sunt faimoase pentru scartaituri!

Bafta!

Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Dum Mai 10, 2009 11:59 am

QUOTE (MIB @ May 10 2009, 10:49 AM) Din ce stiu eu, turbina intra in functiune la peste 2000 rpm.
Legat de vibratie, poate fi faptul ca ai vre-un disc de frana ovalizat. Daca era doar un scartait atunci poate fi de la placute care, cele asa zis ecologice sau Euro N (nu mai stiu daca 3 ...sau cum le mai zice) sunt faimoase pentru scartaituri!

Bafta!
mersi de raspuns..... mai degraba este 1 scirtait urmat de vibratie usoara constanta pina iei piciorul depe frina. a doua oara nu mai face figura dak incerci. vibratia seamana ca aia, ca si cind calci banda continua. nu stiu dak sunt eco placutele, sunt cele originale , cu ele a venit masina. din ce cauza se poate ovaliza discul/discurile??? ce sa zic...asta e masina second hand.... Oricum nici nu ma gandesc sa mai bag acum bani in discuri/placute. banuiesc ca trebuie schimbate toate (2sau4) discurile cu placutele aferente, nu?

Avatar utilizator
alx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2008 1:00 pm

Mesaj de alx » Joi Mai 14, 2009 1:57 pm

Da, motorul este PD. Si da, de pe la 2000rpm incepe sa traga, cam atunci are turbina debit de gaze suficient ca sa o simti la treaba.
Vibratii la franare nu pot aparea decat de la discuri ovalizate. Nu e o urgenta daca vibratia e usoara.

Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Joi Mai 14, 2009 3:12 pm

QUOTE (alx @ May 14 2009, 01:57 PM) Da, motorul este PD. Si da, de pe la 2000rpm incepe sa traga, cam atunci are turbina debit de gaze suficient ca sa o simti la treaba.
Vibratii la franare nu pot aparea decat de la discuri ovalizate. Nu e o urgenta daca vibratia e usoara.
mersi de info..... ai idee, se poate cumva cobori valoarea asta de 2000 prin ceva?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Mai 14, 2009 3:34 pm

Asta este principiul de functionare al motoarelor de tipul asta. Turbina este invartita de debitul de gaze iesite din motor, care pana la 2000 de ture nu are forta necesara. Sfatul meu ar fi ca turatia de baza la care sa mergi sa fie de 2500 de ture, chiar daca uneori scade si sub 2000.

Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Joi Mai 14, 2009 9:39 pm

QUOTE (cix @ May 14 2009, 03:34 PM) Asta este principiul de functionare al motoarelor de tipul asta. Turbina este invartita de debitul de gaze iesite din motor, care pana la 2000 de ture nu are forta necesara. Sfatul meu ar fi ca turatia de baza la care sa mergi sa fie de 2500 de ture, chiar daca uneori scade si sub 2000.
mersi de sfat.... te referi cumva la viteza de croaziera sa fie ~2500ture? pai mi se pare cam turat, avand in vdr ca eu la 2500ture schimb in treapta superioara.asta inseamna sa schimb la 3000 ceea e f zgomotos9nu stiu dak e si sanatos pt motor. astept explicatii in continuare, mersi!!

Avatar utilizator
alx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2008 1:00 pm

Mesaj de alx » Lun Mai 18, 2009 5:46 pm

Mdeah totul porneste de la faptul ca antifonarea la outlander 2 2.0 este deficitara. Probabil in subconstient tu incerci sa mergi subturat pentru a nu mai auzi motorul. Obisnuieste-te cu zgomotul, asta e particularitatea masinii, dpdv al motorului este un tractor de 30k euro.

Un diesel de genul pd/commonrail (modern) se conduce turat, similar cu un benzinar. Recomandarea este sa schimbi pe la 2800-3000rpm si sa stai intre 2000 si 2500 la viteza constanta. Nu e musai dar asa e recomandat, daca nu vrei sa incepi sa schimbi injectoare de 2000ron bucata sau turbina si alte nebunii. Vremurile in care motoarele se stricau daca erau conduse turate au apus. Acum dauneaza subturarea, nu supraturarea.

Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Lun Mai 25, 2009 1:29 pm

Salutare, revin aici pt. a nu mai deschide alt topic. Cine stie sa-mi spunsa si mie pe unde e montata pompa de motorina la outlander2.0.
-am 1 traseu care vine din rezervor in filtru, dupa care iese si intra in carcasa motor pe undeva pe sus.
-din motor iese(cam din acelasi loc) alt traseu (cred ca e returul) care pleaca la rezervor.
POMPA DE MOTORINA PE UNDE E POZITIONATA, se poate ajunge la ea usor??????
mersi frumos!!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori