Probleme Outlander?

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Mai 25, 2009 1:47 pm

Nu sunt 100% sigur, dar cred ca e pusa in rezervor ca la majoritatea masinilor. Poti sa iti dai seama atunci cand pui contactul pentru ca se aude motorasul pompei. Pui pe cineva sa puna contactul si tu asculti

Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Lun Mai 25, 2009 2:33 pm

QUOTE (cix @ May 25 2009, 01:47 PM) Nu sunt 100% sigur, dar cred ca e pusa in rezervor ca la majoritatea masinilor. Poti sa iti dai seama atunci cand pui contactul pentru ca se aude motorasul pompei. Pui pe cineva sa puna contactul si tu asculti
deci sa inteleg ca circuitul este: rezervor-pompa-filtru motorina-motor-retur-rezervor???

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Mai 25, 2009 3:58 pm

Da, altfel nu are cum. Returul trebuie sa mearga in rezervor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori