Casa Auto Iasi

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
razvans
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 16, 2009 9:39 am

Mesaj de razvans » Joi Apr 16, 2009 9:47 am

Salut,

Am comandat acum o saptamana un Lancer 1.5 la Casa Auto Iasi.
De fapt, am platit un avans (1500 RON) si apoi am dat si restul de bani saptamana asta (luni) cand mi s-a aprobat creditul.
In momentul in care am dat acel avans, mi s-a spus ca se va face deja rezervarea masinii si toate demersurile pentru ca ea sa fie trimisa la Iasi (dusa de la Pitesti la Bucuresti, facut acolo inspectia etc.)
Bineinteles, cand am platit si restul de bani mi s-a spus ca de abia acum se va face o cerere la Pitesti pentru ca masina sa fie trimisa la Bucuresti...doar traim in Romania, si niciodata ceea ce ti se spune inainte de a plati nu e la fel cu ceea ce se intampla dupa ce platesti
M-ar interesa parerea celor care si-au mai luat masini de la Casa Auto Iasi referitor la seriozitatea celor de acolo (stiu ca trebuia sa cer aceste pareri inainte de a deveni clientul lor....greseala mea)

Multumesc.

Avatar utilizator
VCN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 24, 2008 9:54 am

Mesaj de VCN » Joi Apr 16, 2009 10:06 am

Seriozitatea celor de la CSA Iasi. Hmmm... Eu zic ca e cam mult spus seriozitate. Cred ca ai uitat un NE pe acolo. Experientele mele "dragi" si destul de tumultoase cu acest dealer maret care se doreste a fi foarte important lasa de dorit. Eu unul m-am saturat de ei. Imi pare rau ca le-am bagat bani in buzunar, mai bine luam buburuza de la total alt dealer ca ei nu au nici o treaba in domeniul vanzari si servicii post-vanzare. La ei cuvintele definitorii sunt urmatoarele : Jecmaneala, Abureala si Nesimtire. Acum si argumentele ( nu de alta dar ei oricum citesc post-urile astea) : 1. Jecmaneala : de la preturile exagerate ale reviziilor ( revizie 15k - 900 RON); aici as mai adauga si miraculoasa disparitie a unei anvelope Michelin PilotExalto ( pentru care nu am vrut sa fac un ditamai tam-tamul); 2. Abureala : De fiecare data cand te duci cu masina la ei cu o problema ( aici mentionez mare mea problema : Placa de presiune), care da Domnule Hutanu prezinta probleme si acestea sunt perfect sesizabile, bine pentru cei ce au urechi sa auda si ochi sa vada; Termenul de "carpeala" e ceva des intalnit la ei. 3. Nesimtire : Intotdeauna vei fi mintit pe fata : masina nu are nici o problema ( sau vei fi numit paranoic sau prost pe fata asa cum se practica la ei ); nu aveati nici o anvelopa Michelin ( ba iaca aveam si am si poze cu acea anvelopa pe masina, si andrei a vazut poza ). Deci iti urez mult succes si daca vrei putem sa ne facem un abonament la aceiasi farmacie pentru Distonocalm. Si chiar vorbeam serios! Daca ai nevoie de alte lamuriri ...cu multa placere!

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Apr 16, 2009 10:10 am

O rugaminte, in general cand aruncam cu sfaturi legate de dealeri/service, va rog sa prezentati (daca va permite timpul) fapte cat mai elaborat, inclusiv persoanele care s-au ocupat de problema sa stim pe cine sa cautam/evitam si astfel poate se si sesizeaza cineva , ca sunt cititori pe forum. Spun ca astfel de situatii ne-ar scuti pe multi de anumite probleme si am evita si generalizarea unui fapt.
Multumesc.

Avatar utilizator
VCN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 24, 2008 9:54 am

Mesaj de VCN » Joi Apr 16, 2009 10:18 am

ChaCha daca faceai referire la post-ul meu. Am precizat un nume ce imi provoaca anumite sentimente de repulsie.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Apr 16, 2009 10:36 am

Mentiunea este oricum generala, nu legata doar de un post anume, in sensul ca ar fi bine ca oricine sa procedeze in asa fel ca sa si stim cu ce persoane avem de a face, pentru ca nu stiu cat este de vina brand-ul si cat angajatii dupa opinia mea. Sincer, eu cred ca in Romania, brandul este creat 90% de angajatii romani (sau de manelisti care sunt etichetati dupa anumite masini - aka Q7 alb si altele) si astfel poate putem gasi acele locuri in care sa fim multumiti de serviciile oferite.

Avatar utilizator
razvans
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 16, 2009 9:39 am

Mesaj de razvans » Joi Apr 16, 2009 2:58 pm

Multumesc pentru raspunsuri...deocamdata e devreme sa trag concluzii (doar 2 persoane s-au plans de acest dealer, una aici si una in alta parte pe acest forum).

Intrebare: daca ei intarzie sa aduca masina din Bucuresti, exista posibilitatea sa o pot ridica eu direct de acolo?

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Joi Apr 16, 2009 4:48 pm

nu

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Vin Apr 17, 2009 10:48 pm

QUOTE (razvans @ Apr 16 2009, 02:58 PM) Multumesc pentru raspunsuri...deocamdata e devreme sa trag concluzii (doar 2 persoane s-au plans de acest dealer, una aici si una in alta parte pe acest forum).

Intrebare: daca ei intarzie sa aduca masina din Bucuresti, exista posibilitatea sa o pot ridica eu direct de acolo?
Daca vrei mai multe plangeri despre Casa auto Iasi mai uita-te prin posturile mai vechi, s-a spus de nenumarate ori despre respectivii, eu unul nu vreu sa ma mai enervez din nou ca se supara toti moderatorii forumului de limbajul de santier ce-mi vine in minte, s-ar putea sa roseasca si niste santieristi. Personal nu mai ma duc la nici o revizie,service sau orice altceva la respectivii, cred ca ma voi duce la Tg.Mures pareau mult mai seriosi (poate ajung si-n Bistrita cu aceesi ocazie). Chiar nu merita banii incasati, nu mai dau nume, persoane zic in bloc - Casa auto Iasi "NU" !!!!!!!!!!!!!!!!!! La partea a doua deja a raspuns Ligla

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Sâm Apr 18, 2009 8:25 am

Din cate stiu (asa i-am recomandat si lui Andrei) e acolo un mecanic care se numeste Mirel. Un om cu bun simt care stie ce face.Poate ar trebui sa stati de vorba cu el si sa vedeti exact daca e adevarat.Repet: nu-l cunosc personal si nici nu am dus masina la ei.
Oricum mai important decat orice mecanic, electrician etc etc este receptionerul. El este cel care ponteaza orele celor din service si orele aferente fiecarei operatiuni.Nu stiu cum e la Mitsu dar la Mercedes exista un manual in care sunt trecute orele aferente operatiunii(minim si maxim) pentru ca totul sa fie ok.
Daca imi mai vine ceva in minte va mai deranjez

Avatar utilizator
razvans
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 16, 2009 9:39 am

Mesaj de razvans » Vin Apr 24, 2009 9:24 am

Deci...revin cu noutati: am platit masina integral pe 13 luna asta, si pe 18 a ajuns in Iasi. Nu mi se pare asa mult...
Am ridicat-o pe 22 pentru ca au fost sarbatorile...si pentru ca atunci au venit numerele...

Nu am multe lucruri de reprosat celor de la Casa Auto in ceea ce priveste vanzarea...s-au incadrat in timp, iar reprezentantul de vanzari m-a tot sunat si m-a tinut la curent cu situatia masinii.
Sper sa nu am foarte curand contact cu cei de la service...am observat vreo doua chestii care nu-mi plac la masina, dar am deschis un alt topic pe aceasta tema in alta parte.

Oricum, mulumesc tuturor pentru informatii.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori