Probleme La Cutia De Viteze La Colt Czt

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 01, 2009 12:03 pm

Da, nu te inseli, GETRAG se numeste, insa nu ma incalzeste ca este germana de moment de problemele cutiei (rulementi tren rulare/sincroane) este cunoscuta/recunoscuta/confirmata de cei de la Mitsubishi.

Din cate mi s-a explicat...aceste probleme ar exista la colturile 2006, ulterior cica ar fi fost rezolvate.
Pai in cazul in care o problema constructiva este solutionata, nu ar trebui sa fie chemate masinile din loturile mai vechi in service si sa se aplice solutia mult asteptata ?
Se pare ca nu se procedeaza asa, in schimb au aparut piese pentru ea si acum se poate repara...pe banii clientului desigur.
Eventual daca masina e in garantie, se gaseste o modalitate prin care se va anula garantia pentru cutie si clientul va fi obligat sa plateasca...cum e cazul lui Bogdan.
Daca nu sunt curse e altceva si tot se gaseste o motivatie pentru a se factura lucrarea deoarece garantia nu se aplica asa cu una cu doua...

Personal nu prea cred ca s-a gasit solutia pentru cutia asta si e posibil ca problemele sa fie prezente si la noul colt.
As vrea sa nu fie asa pentru ca atunci degeaba ii pun eu arcuri si soft...

Pana acum din cate colturi am intalnit, toate au zgomotul de cutie la relanti, in special vara cand e foarte cald, iar in cazul unora si iarna la frig, cu diferenta
ca vara zornaie si iarna se aude ca o bataie...
Cand ceva incepe sa bata la o masina...la revedere!!
Nu o mai duce mult componenta respectiva...
Oricum zgomotul se amplifica in timp si pe masura ce primeste din ce in ce mai mult ADN sportiv. fapt care ii grabeste sfarsitul...insa problema e de noua.
E ca o bomba cu ceas...
Cand o sa aud un colt rulat ca nu are acel zgomot care nu se aude chiar la orice temperatura, atunci sa consider problema rezolvata.

Si la mine, in primul an doar intra mai greu in treapta I si in marsarier...chestii aproximativ normale, apoi a inceput sa caraie in treapta a doua cum spui tu daca schimbam brusc, apoi si intr-a treia, apoi sa nu mai intre mereu din treapta a doua in treapta a treia la turatii mari, apoi...
Are aproape 3 ani acum, am schimbat uleiul..degeaba, e la fel.
E clar ca in maxim 1 an va trebui cutie noua....
Pai nene...asta nu mai e o masina ieftina daca nu este vanduta la timp...
Si cu toate astea ma incapatanez sa o pastrez asa cum este, insa daca garantia, atat cat mai este la masina mea, nu va considera ca aceasta cutie trebuie
reparata, in conditiile in care 1 an de zile am facut poteca la mcar...atunci voi avea grija sa-mi comand cutia in alta parte si sa apelez la serviciile altui
service si astfel nu stiu cine va avea de pierdut cand lucrul asta se va generaliza.
Cutia se poate comanda in alta parte si poate fi OK.

Avatar utilizator
awbdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 24, 2008 8:46 pm

Mesaj de awbdan » Dum Mar 01, 2009 8:13 pm

rusinos !!!
mai mult nu stiu ce sa zic...
imi pare bine ca nu m au acceptat la concurs, asa cel putin nu am fost filmat - sa mi pierd garantia, din acest moment daca mai particip la vre o liniuta voi scoate numerele de la masina inainte...

traim intr o tara de hoti, rusine sa le fie !!!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Dum Mar 01, 2009 10:11 pm

In mare parte cam toti practica aceeasi mentalitate - sa-l ardem pe fraier dc avem posibilitatea - ce o fi maine nu mai conteaza.
Eu dc imi iau o teapa o iau o singura data a doua oara nu mai ma prind si referitor la aceasta remarca - urmatoarea masina 99% nu va mai fi Mitsubishi.
Eu mi-am luat niste ceasuri indicatoare de presiune turbo si temperatura dupa ce am discutat cu personalul autorizat de la service. Le-am spus sa comande ei ce ceasuri vor si le montam acolo sa nu existe discutii cu privire la garantie.
Dupa ce au studiat problema au spus sa iau eu ceasurile si le motam la service acolo cu tot ce trebuie.
Le-am luat si acum varianta este ca le monteaza acolo dar nu imi mai ofera garantie la partea electrica )inclusiv calculator si restul. Acu am ramas cu ceasurile si ma uit la ele ca dupa problemele avute cu calculatorul masinii de noua e posibil sa pice si a doua oara din acelasi motiv ca si prima oara si anume necunoscut. Mai ma duc maine sa vb fata in fata cu oamenii de acolo care mi-au spus sa le iau ca nu e nici o problema.
Si rulmentul ala face si la mine galagie de cand am luat-o.

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Lun Mar 02, 2009 10:48 am

Apropo de cutii de viteza: eu am L200 si se aude un zgomot ciudat la apasarea pedalei de ambreiaj pe care baietii de la Iasi nu-l aud, "normal". De adus o fata de portiera dureaza 3 saptamani , cred ca vine din Japonia< "Traiasca dealerii" rrrrrrrrrrrr......

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Lun Mar 02, 2009 2:22 pm

O alta varianta pe care am auzit-o cu zgomotul care dispare la apasarea ambreiajului a fost ca acest zgomot vine de la arcurile discului de ambreiaj si dispare datorita solicitarii lor la cuplarea ambreiajului.
Nu stiu ce sa mai cred - e posibil sa fie amnadoua(arcuri+rulment)

S-a rezolvat problema cu ceasurile, datorita unor oameni din service carora le multumesc pentru implicare si pentru pasiunea cu care isi fac meseria.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Mar 02, 2009 2:48 pm

QUOTE (VooN @ Mar 2 2009, 02:22 PM) O alta varianta pe care am auzit-o cu zgomotul care dispare la apasarea ambreiajului a fost ca acest zgomot vine de la arcurile discului de ambreiaj si dispare datorita solicitarii lor la cuplarea ambreiajului.
Nu stiu ce sa mai cred - e posibil sa fie amnadoua(arcuri+rulment)

...

Nici vorba de asa ceva...
E un zgomot de rulment, e din cutie...e localizat defectul de multa vreme...

Sa nu mai zic ca am schimbat eu ambreiajul si tot face...

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Lun Mar 02, 2009 3:39 pm

In curand o sa organizam intalniri sa ne comparam...sunetele si zgomotele de la masini.
Cine le are mai mari.... )

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mie Mar 04, 2009 6:05 am

'' ba a mea e mai mare ''. pana la urma ce se intampla doctore? este mitsubishi un mare fas? ne-am luat teapa cu masinile? intrebari sunt mai multe, de ce nu se vinde la mana a doua? aud tot felul de chestii care sincer, nu le-am auzit nici la batranica dacie sau la oltcit. nu mai vorbesc de logan sau opel. sunt de unica folosinta?

Avatar utilizator
vlad_ambro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am

Mesaj de vlad_ambro » Mie Mar 04, 2009 4:42 pm

Da chiar..a zis bine Cristi, ce se intampla daca desi se schimba piesele, pe gharantie sau nu...sunt si aceste piese noi proaste. Pt ca daca ceva e gandit prost, sau este or egula sa se strice, cum ziceti voi ca orice colt face asa, pai atunci piesa de schimb pt acel agregat, de ce ar fi buna? Adica piesele originale sunt proaste iar piesele de schimbat sunt bune?

Avatar utilizator
vlad_ambro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am

Mesaj de vlad_ambro » Joi Mar 05, 2009 4:48 am

A, si alta chestie. Nu stiu de restul ca nu am interactionat cu ei, dar trebuie sa zic si eu despre Ovidiu din Expozitiei, ca e de nota 10 omul. Sta si te asculta, da atentie clientului, si chiar vrea sa iti rezolve problema. Am vazut ca mai multi de aici avem cuvinte de lauda despre el, deci e clar ca e profesionist si trateaza la fel de bine pe toata lumea. Apelati la el cu incredere

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori