Probleme La Cutia De Viteze La Colt Czt

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
bogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 03, 2007 9:55 am

Mesaj de bogdan » Mar Feb 24, 2009 11:30 pm

Dupa un an si ceva de cand am masina a aparut o problema mai serioasa (dupa unele mai minore)la cutie ,banuiesc ca toti stiti zgomotul de rulment din cutie . la mine devenise foarte agresiv si m-am dus la service luni iar mircuri cand sun sa vad ce face masina un domn dela mcar ma anunta ca masina nu mai are garantie fiindca au informatii ca masina a fost la curse si au filmulete cu masina in actiune la competiti.M-am prezentat la service si baiatul de la receptie avea pregatit un cd cu masina la curse am vazut filmuletul baiatu ma felicita ca am castigat si foarte multumit cum trage masina . a urmat discutia cu reparatu el clar nu se poate ,am inceput sa ii povestesc ca masina avea zgomotul de cand am luat masina si ca am mai fost la iei cu aceeasi problema pe la 10000 cand masina nu mergea la curse , a spus ca nu il intereseaza mi-a arat in caietul de service ca nu am voie sa merg cu masina la curse cat timp este in garantie fiindca o pierd . ii repet dar problema o avea inainte de curse el nimic tot nu .la firma unde lucrez mai am doua colturi de 1.1 la una sa schimbat cutia iar a doua nu merge bine i-am spus si treaba asta si nimic . dupa cateva zile de cearta pe la telefon pe la service sa ajuns la concluzia ca trebuie sa platesc (cat poate sa coste un rulment).a venit ziua cand a fost gata masina suma totala 3300 ron pai sti ca sa schimbat si trenu de rulare si inca doi rulmenti sa fim siguri .dupa niste discuti a ramas la 3000 ron tot nu a fost bine dar na mcar e mcar .concluzia nu mergeti la curse nici macar sa va uitai sa nu fiti filmati.(tot respectul pentru ovidiu din expozitiei baiat de nota 10 singuru ,daca aveti probleme adresati-va lui)

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Feb 25, 2009 1:25 am

Salut Bogdan,

nici nu stiu cu ce sa incep, ce sa mai zic legat de problema asta, veche...cutia de viteze colt...ale carei probleme au generat zeci de pagini pe forum si nenumarate discutii in trecut cu oameni din service sau din trading...
Unii mi-au spus adevarul, altii au incercat sa ma duca cu zaharelul...de aceea pe unii ii respect sincer, altii in schimb sunt niste....

Ce spui tu nu e o problema aparuta doar la cutia ta de viteze, ci cutia de viteze de pe colt e o problema in sine, de noua, din fabrica...si se stie acest lucru de la client pana la dealer, service, trading, producator si se asteapta sa afle si D-zeu, care astfel ar putea gasi o solutie costuri 0 pentru producator, importator, dealer, insa D-zeu fie are alte treburi mai importante, fie a desemnat pe cineva prea putin pregatit pentru o asa problema, fie
nu prea suntem dusi pe la biserica...

Glumim...dar e cam de kkt faza cu cutia...nu mai zic de povestea de mai sus care chiar m-a lasat cu gura cascata.
Deci lucrurile stau in felul urmator:

Cumperi un colt, nou, constati din prima saptamana de exploatare ca zornaie ceva la relanti, zornait care dispare cand este apasat ambreiajul, ambreiajul pacane la cuplare, cutia agata, mai ales la turatii mari, uneori caraie la schimbarea treptelor, samd (nu le mai reiau pe toate ca mi s-a acrit...)...auzi toate aceste zgomote la o masina noua, te gandesti ca ti se pare, ca din prea multa grija pentru masina ai devenit paranoic, dar nu e asa, masina continua sa scoata aceste zgomote care se amplifica pe masura ce creste numarul de KM...te gandesti la masinile anterioare si realizezi ca doar la o veche dacie din 76 ai mai auzit asa ceva cand avea 100.000 km dupa 13 ani de exploatare...dar coltul tau e nou si e japonez si e de generatie noua, nu e din 76 si iarasi iti vezi de treaba...pana la urma mergi in service si esti calmat de personalul specializat in calmari...ca nu are nimic, ca nu e nimic defect...mai interactionezi si cu alte masini la fel de ieftine si constati ca nu au aceste zgomote...mergi din nou in service, aceleasi explicatii...dupa 1 an de stresat pe unii sau pe altii, ti se spune ca sunt niste rulmenti in cutie care asa face ei...pana cand se vor strica si atunci se vor schimba...ramai prostit si intrebi ca bou', se schimba pe garantie ? hehehe pe garantie daca mai e in garantie, altfel, pe banii tai si de fapt nu se schimba rulmentii ci intreaba cutie care e minim 2000 euro pentru ca nu se fabrica piese de schimb...ramai asa dar iti revii repede cand ti se spune sa stai linistit ca nu se va strica pentru ca nu are cum sa se strice, doar e mitsubishi...care a castigat de 12 ori parisdakar si plm...da' niste accesorii nu doriti ? 100 de euro bucata, ieftin, e oferta, ca noi ne respectam clientii...mda...dupa ceva timp revii in service pentru alte probleme si ti se da o... veste buna ...sa stati linistit ca acum se gasesc piese de schimb pentru cutie, nu mai trebuie achizitionata toata cutia daca se strica...dar nu se strica nu-i asa ? ...aaa nu, nu are cum, ziceam si noi asa! ...asta da veste buna!...mai revii in service de cateva ori si auzi pe rand fie ca "asa face toate" si chiar se incearca o demonstratie practica, apoi "are 4000 km sa o lasam sa se mai aseze", apoi "nu e concludent", apoi "da, e exploatare necorespunzatoare" ...desi tu ai venit de noua cu ea in service si doar inainte altcineva tot din service iti demonstrase ca "asa face toate"....si in cele din urma ti se spune clar "nene, pana nu pica, nu se schimba nici o cutie"...eeee si aici eram curios ce ar mai fi putut spune oamenii astia pentru ca inca nu mi-a picat cutia, insa ne-a lamurit bogdan...mai pe romaneste iti iei o m..e.

Si cu asta se incheie si garantia si probabil experienta de client mitsubishi!
Pentru ca dupa o asa experienta, dupa ce expira garantia...multi nu isi mai doresc sa mai treaca prin service...
Asa te-au servit...asa ii vei rasplati ulterior!

Sunteti multumit ? Esti intrebat !
Da, sunt multumit, ca de altfel si bogdan, dar garantie = 0 de la o anumita valoare in sus...se numeste dauna...

Aaaaaa ce problema are ?
Aha, da, pai se rezolva prin gresare...greseaza pana dispare zgomotu' ! )
Asta cu gresarea e o "tehnica" veche de pe vremea daciei...rezolva temporar anumite probleme...
E suficient sa fie rezolvate aceste probleme pana iese masina din garantie...
Asta sunt invatati baietii din service...sa greseze.
Si mie mi-au gresat ambreiajul de tot...pana mi l-au schimbat pentru ca defectul s-a manifestat dupa cateva zile din nou.

Importatoru' e cel care decide ce se schimba si ce nu si nu dealerul.
De aceea cand apar discutii pe tema garantiei...nu baietii din service trebuiesc injurati...

In trecut am interactionat cu importatorul...ma plangeam de ambreiaj...nu au vrut sa-l schimbe...a fost schimbat, partial platit de mine, abia cand a inceput sa scartaie, samd.
Am fost multumit si asa, desi era o chestie reclamata de noua..."nuuuu, nu va faceti probleme!" )
In fine!
Credeam ca s-a schimbat ceva...in bine si vroiam sa ma duc si cu asa zisa cutie de viteze.
E jenat...cam toti producatorii au ajuns la maturitate cu mecanica...gioarsa asta de cutie trebuie insa sa "produca" bani post garantie ca e si ea "calculata" sa pice dupa garantie...iar daca pica in garantie se stie ca e "exploatare necorespunzatoare".

Ridicol!
Am citit de 3 ori povestea de mai sus!
Fan adevarat Mitsubishi, participant pe banii lui la competitii, face reclama marcii mai mult ca orice alta prezentare de kkt cu falci de rechini si avioane de vanatoare...filmuletele cu coltul lui ajung la toti pasionatii de masini din toata lumea prin internet, cei ca el promoveaza cu adevarat aceasta marca in randul pasionatilor de masini...
Si oamenii astia ii taie garantia!
Tradingu' din cate am inteles...
Bravo ma!

Stiti de aceste cutii de kkt, s-au schimbat cutii la colturi, cunoasteti foarte bine problema pe care o au cu trenul de rulare si rulmentii, vine in service un om care e mai pasionat decat voi toti la un loc...si voi ii taiati garantia cand e vorba de un defect scump!
Promovati masinile astea ca avand ADN sportiv, toate sunt sport, samd. organizati competitii sportive MRC (Mitsubishi Racing Challenge) unde ne invitati sa ne bucuram de masinile noastre...pentru ca apoi sa ne taxati ?
Filmuletele de la MRC cu Bogdan si masina lui care au ocupat locul I la casa 1.5 turbo nu le aveati ?
Aia nu era tot "curse" ?
Baiatu' asta chiar stie sa conduca, i-am fost copilot si invers la cursurile scolii de pilotaj si a fost cel mai apreciat de Titi Aur.

Adn sportiv ha ?
Pana intra banu' in cont...apoi e exploatare necorespunzatoare!

Nu mai am cuvinte...

Avatar utilizator
petreals
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:48 pm

Mesaj de petreals » Mie Feb 25, 2009 3:13 am

hhhmmmm....cam trist ce citesc pe aici....sincer

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Feb 25, 2009 8:34 am

Incredibil...incredibillllllllll. Ce idioti, ce tarani, ce....... Nu-mi vine sa cred. Iti vine sa te duci sa dinamitezi service-ul.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Feb 25, 2009 8:50 am

Parerea mea este ca cei de la M Car au avut dreptate, ar trebui sa anuleze garantiile la masinile noastre. In primul rand ca noi romanii mergem pe drumuri accidentate cu masini care nu sunt facute de asemenea drumuri, noi romanii mergem in niste aglomeratii incredibile, deci ambreiajul clar e stresat rau, noi romanii trebuie sa suportam niste service-uri de rahat, in care platesti consumabilele la revizie, si ai neplacerea sa nu ti se inlocuiasca un filtru de ulei sa spunem ( deci motorul poate fi afectat, e vina ta ca ai cumparat masina noua ), noi romanii trebuie sa suportam o benzina sau motorina jenanta care poate sa afecteze motoarele, noi romanii mergem cu masina, masina trebuie tinuta in fata casei si se merge cu ea doar la revizii, altfel sunteti vinovati ca o uzati si atunci e clar ca se poate anula garantia. Concluzia este nu va cumparati masina noua cu garantie, ca aveti mai multa bataie de cap, si tot voi scoateti bani din buzunar sa o reparati.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Feb 25, 2009 9:20 am

QUOTE (2dor @ Feb 25 2009, 08:50 AM) ....
Concluzia este nu va cumparati masina noua cu garantie, ca aveti mai multa bataie de cap, si tot voi scoateti bani din buzunar sa o reparati.

Vorbe de aur. Am platit zilele astea rata 6 la CASCO. M-am deprimat. Am realizat ca fac 6 luni de chinuri cu gunoiul asta. Sa stau io sa ma stresez ce dracu de problema ar putea avea.

Pana acum am fost un fraier IMENS la modul cum am abordat problema. Si m-am ales cu 6 luni de tampenii si povesti. Ma tem ca va trebui sa schimb placa. Treaba devine personala deja....

Avatar utilizator
VCN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 24, 2008 9:54 am

Mesaj de VCN » Mie Feb 25, 2009 10:53 am

Sincer din toate posturile lui Cristi am inteles multe. Coltul meu nu este deloc CZT ... desi are un pic de sportivitate in el! Nu este o masina de fitze...nu este Lancer nu este Outlander sau Pajero! Dar totusi au fost dati niste banisori pe el. Cand ai banii si vrei sa iti iei masina te gandesti " mai frate ma duc in germania/belgia si imi caut o masina...o arata ea super dar totusi eu nu sunt mecanic...daca pica pe drum inapoi ce ma fac" ..si asa ajungi sa iti achizitionezi o masina noua cik cu GARANTIE. Care garantie la urma urmei? Dupa peste 10 intrari si tot atatea foi de iesire din service pe tema " domle cand apas pedala de ambreiaj se aude un zgomot ciudat"... vezi atunci un zambet prelung si un raspuns " Ok...haideti sa mergem cu masina sa vedem ce are" .Merg cu masina cu un personaj ce intradevar ( CIK) ar trebui sa aiba putina experienta, ii prezint problema...ii prezint simptomele... raspunsul este sec " Nu are nimic...dar na dak vreti o sa gresam ". Mama lui de gresat k s-a saturat si masina asta cat a fost gresata. Ink imi aduc aminte k intr-o vineri ma duc iar de dimineata cu aceiasi problema .. multe of-uri din partea lor...si foaia de intrare in service " Se lasa masina pentru a se da jos motorul si a se bla bla bla ...".... Luni ma duc dupa masina k asa mi s-a zis, ghiciti senzatii extreme..."Eh am mai gresat putin". Pai si atunci pentru ce ai zis k dai motorul jos si alte prostii. Ii zic domle problema nu s-a remediat... sec "sunteti paranoic". Eu ce-as mai putea zice...si faza cu "exploatare necorespunzatoare " is satul de ea... Pe o foaie de iesire in service mi s-a scris foarte frumos ".... DIN CAUZA DRUMURILOR PE CARE CIRCULA MASINA". Poate is eu paranoic...sau prea tanar , dar ce legatura are coada vacii cu primaria la urma urmei. Peste 2 luni si masina mea face 1 an. Ma voi prezenta iar la service respectuos. Poate se trezesc si ei la un moment dat. Nu ca m-as lauda sau ceva de genu ...dar pe unde am fost cu masina asta, si am umblat mult cu ea ...are aproape 28.000 de km in nici un an, a atras multe priviri. Cum sa ii zic cuiva daca ma intreba dak sunt multumit de ea dak are probleme...cum sa ii fac o reclama buna/proasta. Oare as avea motive? Oare vreounul dintre noi are motive? Mi se prezenta la un moment dat in iarna ce abia a trecut un eleron foarte fain...mi se prezenta si pretul de 800 RON, apai cum sa mai achizitionez ceva de la ei cand ei isi bat joc de mine pe fata. Am ajuns la concluzia ca nu merita sa te enervezi, la Mitsubishi Iasi sunt cativa oameni care chiar stiu sa aprecieze un client sau stiu ce probleme are la general Coltul... dar sunt coplesiti de 2 -3 "neadaptati" acestor concepte si kre considera clientul nostru - papagalul nostru.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Feb 25, 2009 12:16 pm

QUOTE (Vibe @ Feb 25 2009, 08:34 AM) Incredibil...incredibillllllllll. Ce idioti, ce tarani, ce....... Nu-mi vine sa cred. Iti vine sa te duci sa dinamitezi service-ul.

In cazul lui Bogdan, nu service-ul a general aceasta situatie.

Tradingul, isi da acceptul pentru lucrarile pe garantie si tot tradingul le poate refuza pe un motiv sau altul, ceea ce s-a si intamplat.
Fara acceptul sau, nu se aplica garantia/lucrare.

Service-ul e doar un executant si isi recupereaza banii de la trading pentru piesele schimbate pe garantie, deci are tot interesul sa execute lucrarile pe garantie atat timp cat incaseaza banu' care nu are importanta de unde vine.
Cum Service = Dealer... service-ul are tot interesul sa-i faca pe plac clientului pentru ca acesta sa plece multumit si ulterior pentru a i se face publicitate si a vinde mai mult.
Insa partea de garantie, in mare parte, nu este controlata de service/dealer, ci de trading/importator care reprezinta in mod direct interesul producatorului...
Acum e criza si se preteaza la orice...scopul scuza mijloacele.

Noi interactionam cu service-ul care isi ia toate injuraturile, respectiv baietii din service...dar e gresit!
Nu ei sunt de vina, in cel mai rau caz ei pot gresi ceva la o lucrare, fara intentie, dar muncesc si se vede ca isi dau interesul.
Mai sus de ei lucrurile sunt clare...

Un bou care nu stie sa conduca, se plange non stop pe forum de greierasi si alte kkturi, sta pe capul celor din service cu tot felul de prostii ca el are garantie, da in gropi de prost ce e, se cauta prin buzunare de maruntis cand e vorba de garantii, comenteaza negru de suparare ca e scump uleiul, se zgarceste
la maxim cand e vorba de masina lui, pentru el masina are costuri de exploatare 0 si cand trebuie sa achite...se enerveaza.
Eh, genul asta de client are garantie!
Merita!
Si e o pacoste pentru service, provoaca daune prin faptul ca tine ocupati mecanici din service pe anumite "lucrari".

Insa un om care e pasionat de marca, ii face reclama, nu se plange de nimic, posteaza filmulete cu masina lui sa arate ce poate un mitsubishi, stie sa conduca, face niste cursuri de pilotaj, cauta performanta...samd, astuia i se anuleaza garantia la lucrari pentru anumite subansamble care se stie ca sunt slabe constructiv, ca au mai pus probleme indiferent de condus normal sau nu.

Ce ma uimeste e cat de jos au putut sa coboare ?!?
Cd cu filme...
Problemele pe care le citesc pe forumuri nu sunt in stare sa le rezolve, dar "dosare" prepara pentru a le avea pregatite in caz de garantie.
La dealer, in service sunt destui oameni de nota 10, mai ales in service...si profesionisti si bine intentionati, prietenosi, deschisi, altii insa nu ai nici
o treaba cu marca asta, pentru ei e doar un job si atat.
Deci nu oamenii astia ar trebui "dinamitati", ci altii care se pare ca nu au nici un fel de scrupule.

Corect ar fi trebuit sa se intample asa...ii schimbau rulmentii pe garantie odata cu inchiderea garantiei la cutie.
Punct!
Stim ca participi...bla bla...ti le schimbam, insa de aici incolo te priveste!
Asa ar fi fost corect!

E o neconcordanta intre imaginea masinilor pe care le vand, sportivitate, fiabilitate, competitii, samd...masinile in sine care au partile lor bune, dar si unele probleme de neaceptat...si garantie care este aceeasi in romania, indiferent de model.
Deci imaginea e una deosebita, traditie in sportivitate si fiabilitate...insa garantia e romaneasca...

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Feb 25, 2009 12:23 pm

Bine spus. Vai de noi.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Feb 25, 2009 12:42 pm

QUOTE (2dor @ Feb 25 2009, 12:23 PM) Bine spus. Vai de noi.


Aaa nu, nu e vai de noi!
Asta e situatia, asa merg lucrurile in romania in general.
Nu e ceva neobisnuit...oamenii trebuie sa faca banu' sa-si ia salariile...instinctul de supravietuire...
Pana la urma nu li se poate reprosa nimic conform celor scrise in cartea de service, insa in cazul acesta nu s-a procedat corect din toate punctele de vedere
si am explicat mai sus de ce....

Vai de noi va fi cand nu vom mai avea si mecanici buni in service.
Atunci va fi o problema!
Cat timp masina iese reparata din service, voi fi multumit!

Ma irita mizeriile astea...chiar daca nu ma afecteaza...
Ca de altfel 95% din "comunitatea" asta mitsubishi, ar trebui sa tac, sa-mi vad de treaba...ciocu mic si joc de glezne ca uite baietii destepti citesc forumul
si te ard la o adica, insa ma doare...undeva.
Deci nu e nici o tragedie...

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori