Va rog un mic ajutor ca nu mai stiu ce sa fac!

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Ian 28, 2009 12:02 pm

E cumva acesta?
Fişiere ataşate
DSC00793.JPG
DSC00793.JPG (223.67 KiB) Vizualizat de 7379 ori

Avatar utilizator
iohan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 31, 2009 2:05 am

Mesaj de iohan » Sâm Noi 07, 2009 2:08 pm

Sal All...Am si eu o problema de genu asta decateva zile nu imi mai porneste dimineata si daca porneste ,porneste foarte greu, ca un tractor.dupa ce se incalzeste merge la sfert de cheie numai ca la mine e pe injectie si a inceput pe deasupra sa mi se si accelereze singura intre 1000 si 2000 de turatii... i-am schimbat recent debitmetrul dar dejaba....daca aveti idee....va rog ajutatima sau sa imi spuneti un service bun in Bucuresti . Multumesc anticipat

Sorry , am uitat sa precizez ca e un Mitsu Galant din 93 , motor de 1.8 benzina

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Sâm Noi 07, 2009 6:34 pm

Verifica dispozitivul de reglare turatie la ralanti. Acesta are o multitudine de denumiri:
?Idle Air Bypass
?Idle Air Control
?Idle Speed Control
?Throttle Bypass Air
?Idle Bypass
?Inlet Air Controller
?Inlet Air Bypass
?Intake Air Bypass
?Intake Air Control

Daca spui ca se tureaza singura, este posibil ca acest senzor sa fie murdar (incleiat) si reactioneaza greu la comanda calculatorului. Cel mai bine il desfaci si il spreiezi cu decarborol...

Metoda verificare:
Allow the engine to idle without any driver input to the throttle or pedal. Go under the hood, and disconnect the electrical connector to the IAB. If the engine begins to stubble or stalls the IAB is functional and does not need to be repaired. If the engine idle does not change you should remove the IAB for inspection.

Rolul dispozitivului este descris aici:
http://www.fordfuelinjection.com/?p=39

Avatar utilizator
iohan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 31, 2009 2:05 am

Mesaj de iohan » Sâm Noi 07, 2009 6:47 pm

Mersi de informatie...imi este foarte utila, acum trebuie sa imi explic de ce porneste foarte greu dimineata ...dupa insistente de dat la automat porneste ca un "tractor" si dupa ce se incalzeste isi revine la normal......offffff

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Sâm Noi 07, 2009 7:02 pm

Dupa cum spune in document, valva este deschisa la maxim cand se porneste motorul, mentinand un flux de aer mare pt o turatie ridicata pana se incalzeste motorul. Dupa ce se inclazeste, valva se inchide partial, regland aerul pt o turatie de ~700 rpm. In cazul in care valva este incleiata in pozitia de ralanti -> motor cald, obturand aerul pt turarie mica, nu va putea asigura aer suficient pornirii motorului. Dupa cum se stie, temperaturile joase intaresc orice clei. In timpul verii cleiul era moale, acum s-a intarit...
Eventualul clei este format datorita condensarii vaporilor de ulei si benzina recirculate.
Incearca sa pornesti motorul la rece folosind pedala de acelerarie (ajutand motorul cu niste aer). Daca porneste usor si merge rotund cu pedala putin apasata, inseamna ca valva nu se deschide complet pt pornirea la rece...

Curatare valva:
http://www.youtube.com/watch?v=AxArm-Ra ... re=related

Am gasit exact scenariul pt diagnostic (incredibil internetul asta...):
http://www.youtube.com/watch?v=i82s4ZfR2js


PS: nu mai folosi 'quote'

Avatar utilizator
iohan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 31, 2009 2:05 am

Mesaj de iohan » Lun Noi 09, 2009 11:57 pm

Salutari , am fost ieri la un service unde mi-a verificat toate furtunele pe unde ar putea fura aer fals dar totul este ok...am curatat si valva aceea si adevaru e ca mi-a pornit azi dimineata la sfert de cheie si isi mentinea relantiul stabil...sper sa fi fost asta problema cu pornirea daca nu ....mai astept sfaturi ....bobu , iti multumesc pentru sfaturi...

Avatar utilizator
ionut.ss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 30, 2008 10:45 am

Mesaj de ionut.ss » Dum Dec 13, 2009 8:48 pm

Oameni buni am si eu o problema....o sa incerc sa va explic poate ma lamureste cineva ca de mecanicii de aici de la mine di "sat" m am lamurit.
Am patit de cateva ori sa raman din senin fara curent,se oprea masina in mers si cand dadeam la cheie nu se aprindea nimic nu aveam gram de curent in bord apoi dupa 2-3 min dadeam cheie venea curentul si mergea. Acum in ultima perioada am mai patit sa dau la automat si nu pornea de nici o culoare apoi dupa 2 zile am dat o cheie si a luat o si nu am mai avut probleme 2 luni de zile. Azi am vrut sa merg sa mi schimb uleiul si cand sa plec am dat vreo 3 chei si iarasi nu pornea apoi a 4 a oara iarasi nu am mai avut curent deloc in bord. Bateria e buna am verificat bornele la baterie,masa plusul care duce la electromotor,sigurante pare totul ok. Nu stiu ce sa i mai fac. Masina e mitsubishi sapporo turbo 2000cc din 1983,injectie monopunct,benzina 170 cai. Va rog daca aveti vreun sfat pt mine. ms!

,

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Dum Dec 13, 2009 10:53 pm

Am avut si eu o problema de genul asta in urma cu ceva vreme, mai ales iarna. Pur si simplu masina consuma mai mult decit incarca; opream motorul, fara probleme. Incercam sa-l repornesc, nimic. Trebuia sa trag curent de la alta baterie, umblam mereu cu cabluri dupa mine si nimeni nu-i gasea rezolvarea ca facea rar asta. Din cite mai imi amintesc, am schimbat carbunii.

Avatar utilizator
ionut.ss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 30, 2008 10:45 am

Mesaj de ionut.ss » Lun Dec 14, 2009 7:47 am

Carbunii de la alternator?? Mi a mai spus cineva ca a patit la fel si erau de vina carbunii de la alternator...nu prea le am cu mcanica cine stie ce dar mi s a parut aiurea ca din cauza alternatorului sa nu am curent deloc in bord dar se pare ca totusi asta e:) ms mult pt sfaturi. O sa incerc sa l dau jos sa merg la un doctor.

Avatar utilizator
ionut.ss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 30, 2008 10:45 am

Mesaj de ionut.ss » Lun Dec 14, 2009 9:15 pm

Fratilor...am spus ca nu prea le am cu mecanica...dar am scos mufele de la alternator si tot nu am avut curent...daca era problema cu alternatorul sa am scurt de acolo nu trebuia sa am curent daca am scos mufele de la el? Nu stiu dar intreb si eu...daca mai aveti vreun sfat...ms!

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori