Incalzire Diesel

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
Daniumfcv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 10:36 am

Mesaj de Daniumfcv » Vin Oct 17, 2008 10:28 pm

Salut

Am o curioziate .. are ceva daca incalzesc masina la relanti 2 3 min pana sa plec cu ea?! In manualul de la Opel Astra G 1.4 benzine imi zice ca sa o pornesc si sa plec cu ea ca "motorul nu se incalzeste la relanti" dar la mitsu nu imi scrie nimic..

Sa fac la fel?! asta se incalzeste si mai greu in trafic ..

ce parere aveti ?

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Oct 18, 2008 9:57 am

stai si tu 1-2 min

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Sâm Oct 18, 2008 5:24 pm

Toate motoarele diesel au acelasi principiu.Si da...e bine sa pleci imediat de pe loc.Dar...in primii km sa nu turezi tare motorul si sa accelerezi puternic,sa mergi cu el cat mai relaxat.Asta e valabil pentru toate masinile,dar la diesel e mai complicat la rece ca e si turbina si care trebuie un pic menajata.
La fel de importanta este si oprirea motorului la diesel.Inaintea opririi motorului asteapta 10 secunde la relantii sa se opreasca si turbina care functioneaza la turatii ffffffffff mari de ordinul 100000rpm sau mai mult.Daca tu opresti motorul de exemplu dupa ce ai facut o parcare cand il turezi la 1500 2000 mai mult sau mai putin,moment in care turbina atinge turatii mari,ea se opreste brusc si ii dauneaza fffff mult.
De asta nu imi plac deloc diesel-urile.Trebuie sa te porti cu ele ca si cu o "fecioara".Parerea mea este ca nu au nici un avantaj.Consumul este mai mic dar intretinerea acopera cu mult consumul mic.Are multe piese fata de benzina si probabilitatea sa se strice ceva este mai mare.
SUCCES!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Sâm Oct 18, 2008 9:44 pm

Ideea cu turbinele e sa nu le opresti imediat dupa ce-ai scos untul din ele, fara o racire prealabila, nu de alta da' acestea au in jur de 500 de grade celsius. Ei bine, ginditi-va ce se-ntimpla cu uleiul care asiigura ungerea si racirea turbinei. Da, se face marmelada! Va avea aturbina respectiva o functionare normala in continuare? Nu!

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Dum Oct 19, 2008 1:57 am

Salut
Benzinarele aspirate nu trebuie sa le incalzesti inainte de a pleca pe rece. Dar un diesel sau un benzinar turbo , e bine sa le incalzesti un pic. Las-o dimineata, ma rog cand pleci cu ea , sa scada un pic turatia ( porneste cu socul automat ) si pe urma poti pleca cu ea. Daca vrei sa te dai la ea de la inceput....nu o sa-i faca bine ( sunt multi factori - ungere , vascozitate, temperatura apa, etc).Las-o sa ajunga macar la 65grade temp la apa si pe urma poti sa bagi piciorul in ea. Pe loc un diesel se incalzeste greu, nu e ca un benzinar. Si Marty zice bine ce zice acolo( nu ca ar trebui sa confirm ). Eu o las sa se raceasca in regim normal , nu opresc motorul imediat dupa ce am mers cu ea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori