Mitsubishi Iasi - Nepricepere sau Rea vointa?

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
VCN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 24, 2008 9:54 am

Mesaj de VCN » Joi Oct 09, 2008 2:21 pm

Desi erau programate pentru revizia de 15.000 alte probleme ale masinii, abia astazi unele dintre ele au si fost rezolvate. Mi s-a urat de indolenta catorva personaje de la Mitsubishi Iasi. Unii sunt super intelegatori...asculta explica...altii mai apucati si folosind tot felul de limbaje gen " mancator de amortizoare" ( n-am inteles legatura ca doar n-am schimbat nici un amortizor si nici nu e necesar), astfel de caractere " mai din sapa" te fac sa te gandesti cu durere in suflet ca ar trebui o schimbare drastica. Ori a masinii ori a serviceului. Povestea incepe asa...Ora 8 dimineata, merg cu masina la service pentru problemele urmatoare : zgomot ( bataie) roata stanga fata, comanda stop ceata nefunctional, scartait bancheta spate, dar i-am rugat sa se uite si de ce cand virez foarte putin se aude un scartait de la roata. Eu am auzit eu am bagat de seama. Predau cheile masinii, mi se face foaie de intrare...toate bune si frumoase. Omul de la receptie service, un super domn si el si Daniel Condrea, (nimic de reprosat). Ies afara in fata showroom-ului sa fumez o tigara, pentru ca mi sa transmis ca mai dureaza, si observ cum masina mea pleca frumos pe europeana din curtea Mitsubishi. Motivul...i-am facut un test sa vedem daca se aud bataile. Intrebarea mea a fost...dar oare nu trebuia sa merg si eu? ( chit ca masina era abia spalatala si nu s-a intors cum am predat-o). Intrebandu-l pe marele functionar daca a auzit zgomotul de la roata ..raspunsul a fost sec "Nu". Oare dc nu ma mira un astfel de raspuns avand in vedere "peripetiile" trecute cu neacordarea garantiei sau macar a suportului necesar in vederea schimbarii unei anvelope cu un evident defect de fabricatie. Asta e alta problema! Zgomotul de pe partea stanga bineinteles ca nu a fost remediat ( precizez ca acest zgomot apare doar la viteza mica si pe un drum cu denivelari ale asfaltului...suna exact cum suna un capat de bara stricat - sper ca m-am exprimat corect). Dupa 3 incercari, ( in care Domnul Functionar nu "auzea" acea bataie..) la un moment dat imi zice...la ultima incercare, vezi ca nu se mai aude asa tare! Nu mai tin minte exact parca au strans ceva la caseta de directie - oricum au facut ceva de volanul merge f greu. Pe langa faptul ca am dat 906 RON pe o revizie sumara, nici macar nu au avut bunul simt sa rezolve si problema asta a masinii. Eu sunt de principiu, ca daca ceva e stricat repari nu te faci ca ploua.
Astfel tin sa le multumesc din nou pentru tot ajutorul acordat.
Pacat de masinile astea. Firma vroia sa cumpere 2 L200, dar ne-am razgandit in privinta noastra.
E bine cand le intra banii in cont, dupa aia ..problemele curg lant!
Feriti-va de Mitsubishi Iasi...sunt si scumpi si manopera sub orice critica.

Avatar utilizator
VCN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 24, 2008 9:54 am

Mesaj de VCN » Joi Oct 09, 2008 2:24 pm

Observatia domnului inalt functionar de service, folosind stampila unui angajat din tura de dupa-amiaza: "S-a remediat zgomot stanga fata reclamat de client. In urma probelor de drum efectuate impreuna cu clientul ( insumand 40 de kilometri pe drum de piatra..un dute vino de toata frumusetea), se concluzioneaza faptul ca zgomotele si vibratiile care sunt reclamate se datoreaza conditiilor si calitatii drumurilor pe care circula masina.

Avatar utilizator
marius-ciclistu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 9:25 pm

Mesaj de marius-ciclistu » Vin Iul 02, 2010 11:25 pm

Man .In tara asta e vai si amar.Ar trebui sa fie regula sa nu dai masina din mana nimanui fie el mecanicul sef al Romaniei .sunt niste ratati cu 4 clase cel putin jumatate din mecanicii din tara asta ca doar de aia sunt mecanici.Cauta-ti un mecanic bun din recomandari si stai cu el cand repara masina.Multora nu le place asta dar asta e testul sa vezi daca e ceva de capul lui sau e carpaci.Eu am invatat treaba asta si de atunci imi repar eu sau merg la un prieen mecanic si il ajut in timp ce repara nicidecum nu las maisna pe mana lui! Astia trebuie invatati minte .lumea sa nu mai cumpere masini noi si sa-i vezi cum vor sta drepti numai sa cumperi.Si asa masinile noi deja sunt cutii de chibrituri fata de maisnile vechi.Le fac de mantuiala sa tina cat mai putin.Aparatori la rotile spate de burete de spalat vase si exemplele pot continua.
Dar noi suntem de vina pt ca vrem ieftin si nou in detrimentul vechi si bun.Din pacate japonezele sunt masini bune si asta nu le convine la astia.Eu nu am fost la reprezentanta pt service niciodata si nici nu voi merge vreodata, dar nici maisna noua nu o sa cumpar veci.

Avatar utilizator
gabivdo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 30, 2008 10:34 am

Mesaj de gabivdo » Joi Oct 21, 2010 4:28 pm

Din pacate situatia e acceasi cam prin toate service-urile de reprezentanta...bani multi dati pentru nimic. Problema e ca desi "maiestria" lor este mai mult decat evidenta, au totusi o multime de clienti. Si asta pentru ca sunt multi oameni cu bani care isi permit sa-i "arunce" asa usor si intretin astfel starea de fapt. Am asistat de vreo vreo 2 ori la situatii in care clientii erau jecmaniti pe fata, dar nu mai detaliez, ca n-are rost.
Si eu am dat pe revizia de 2 ani (20K Km) 600 lei pe ulei, filtru aer, manopera, fara filtru polen pe care nu am vrut sa-l schimb, ca mi-ar mai fi luat vreo 150 lei. Asta pt ca masina e pe leasing si are garantie, ca altfel nu as fi dat asa mult in vecii vecilor!
Poate viitorii posesori de masini noi vor avea mai mult noroc. Din cate stiu, era o lege "pe vine" cum ca reprezentantele nu vor mai avea monopol pe reparat masinile noi. Sper ca masura sa-i trezeasca oleak, atat pe cei din reprezentante cat si pe unii clienti.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mie Oct 27, 2010 9:45 pm

Din pacate asemenea "maestri" au contributie considerabila la mica pondere a masinilor japoneze pe piata din Romania. Cine nu cunoaste le confunda cu masinile coreene, iar dupa ce mai aud vreo 2-3 povesti "mecanicesti" de prin Service-uri adunate incep sa manance... de le cade din gura. Macar de-ar tacea, nici nu si-ar putea imagina cat bine ar face. Au de pierdut si romanii si japonezii, dar mai mult noi pentru ca japonezii au cucerit demult America de Nord, Asia si Australia.
Pacat!

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori