Scris: Dum Apr 29, 2007 7:22 pm
Daca este ceva gresit, va rog sa ma corectati, informatiile sunt dintr-o sursa neofociala.
Primul caracter reprezinta numarul cilindrilor, al doilea tipul de combustbil, al treilea familia motorului, iar ultimul tipul.
EFI= electronic fuel injection
SOHC= single over head cam
DOHC= double over head cam
4 cilindri in linie
4g1x- 1.2 - 1.5 litri
4g3x- 1.2 -1.8 litri
4g5x- 2.0 -2.6 litri
4g6x- 1.6 -2.4 litri
4g9x- 1.6 - 2.0 litri
V6
6a1x- 1.6 - 2.5 litri
6g7x- 2.5 - 3.8 litri
Motoarele 4G1X: "1970’s old school motors", care au fost folosite pe Colt. Toate sunt pe carburatie, mai putin 4g15 care este EFI.
4g11- 1.2 litri sohc
4g12- 1.4 litri sohc
4g13- 1.3 litri sohc
4g15- 1.5 litri sohc -injectie
4g16- 1.2 litri sohc
Motoarele 4G3X: motoarele anilor 1980, introduse de Mitsubishi si folosite mai apoi si de Hyundai.
4g32- 1.6 litri sohc
4g33- 1.4 litri sohc
4g66- 1.2 litri sohc
4g37- 1.8 litri sohc
Motoarele 4G5x: Toate sohc, au fost primele motoare care foloseau tampon de balans, ceea ce le aducea titlul de cel mai silentios motor cu tampon. De asemenea masinile foloseau inca o valva de admisie (similar cu vetch). Blocuri turnate din fier chiuloase din aliminiu, unele aveau EFI.
4g52- 2.0 litri sohc
4g54- 2.6 litri sohc
4g55- 2.3 litri sohc
Motoarele 4G6X: folosite Mitsubishi, Dodge, Hyundai, Plymouth,atat sohc, dohc, turbo, majoritatea EFI.
4g61:- 1.6 litri dohc
4g62:- 1.8 litri sohc
4g63:- 2.0 litri sohc/dohc
g63t:- 2.0 litri sohc/dohc
4g64- 2.4 litri sohc/dohc
4g67- 1.8 litri sohc
Motoarele 4G9X: Cele mai noi motoare Mitsubishi. Sohc, dohc, sau mivec, toate EFI.
4g92- 1.6 litri sohc/mivec
4g93- 1.8 litri sohc/dohc
4g94- 2.0 litri sohc
Motoarele 6A1X: motoare V6 produse de Mitsubishi, cel de 1.6 litri este cel mai mic motor cu 6 cilindri din lume produs in serie. Toate au EFI.
6a10- 1.6 litri dohc, the worlds smallest mass produced v6, cel mai cautat motor de tunerii japonezi, puterea maxima la care s-a ajuns fiind de 430 CP
6a12- 2.0 litri sohc/mivec
6a13- 2.5 litri , inca in lucru
Motoarele 6G7X: disponibile cu sohc, dohc, or mivec, toate EFI
6g72- 3.0 litri sohc/dohc
6g73- 2.5 litri sohc/dohc
6g74- 3.5 litri sohc/dohc/mivec
6g74 GDI- 3.5 litri, primul motor GDI motor de tipul sau
6g75- 3.8 litri sohc/dohc/mivec
La sfarsit, motoarele mitsu/mopar. Din pacate, nu exista f multe informatii despre aceste motoare, deoarece nu sunt considerate performante.
A1.8- 1.8 litri sohc
A588- 2.0 litri sohc
420A- 2.0 litri dohc, 2g non turbo eclipse
EDZ- 2.5 litri dohc, swap pt 2g non turbo eclipse
EY7- 2.5 litri sohc, swap pt 2g non turbo eclipse
EVD- 2.5 litri dohc turbo
EDT- 2.5 litri sohc turbo
Daca sunt greseli strecurate pe undeva, va rog sa ma contactati pt a le corecta.
Primul caracter reprezinta numarul cilindrilor, al doilea tipul de combustbil, al treilea familia motorului, iar ultimul tipul.
EFI= electronic fuel injection
SOHC= single over head cam
DOHC= double over head cam
4 cilindri in linie
4g1x- 1.2 - 1.5 litri
4g3x- 1.2 -1.8 litri
4g5x- 2.0 -2.6 litri
4g6x- 1.6 -2.4 litri
4g9x- 1.6 - 2.0 litri
V6
6a1x- 1.6 - 2.5 litri
6g7x- 2.5 - 3.8 litri
Motoarele 4G1X: "1970’s old school motors", care au fost folosite pe Colt. Toate sunt pe carburatie, mai putin 4g15 care este EFI.
4g11- 1.2 litri sohc
4g12- 1.4 litri sohc
4g13- 1.3 litri sohc
4g15- 1.5 litri sohc -injectie
4g16- 1.2 litri sohc
Motoarele 4G3X: motoarele anilor 1980, introduse de Mitsubishi si folosite mai apoi si de Hyundai.
4g32- 1.6 litri sohc
4g33- 1.4 litri sohc
4g66- 1.2 litri sohc
4g37- 1.8 litri sohc
Motoarele 4G5x: Toate sohc, au fost primele motoare care foloseau tampon de balans, ceea ce le aducea titlul de cel mai silentios motor cu tampon. De asemenea masinile foloseau inca o valva de admisie (similar cu vetch). Blocuri turnate din fier chiuloase din aliminiu, unele aveau EFI.
4g52- 2.0 litri sohc
4g54- 2.6 litri sohc
4g55- 2.3 litri sohc
Motoarele 4G6X: folosite Mitsubishi, Dodge, Hyundai, Plymouth,atat sohc, dohc, turbo, majoritatea EFI.
4g61:- 1.6 litri dohc
4g62:- 1.8 litri sohc
4g63:- 2.0 litri sohc/dohc
g63t:- 2.0 litri sohc/dohc
4g64- 2.4 litri sohc/dohc
4g67- 1.8 litri sohc
Motoarele 4G9X: Cele mai noi motoare Mitsubishi. Sohc, dohc, sau mivec, toate EFI.
4g92- 1.6 litri sohc/mivec
4g93- 1.8 litri sohc/dohc
4g94- 2.0 litri sohc
Motoarele 6A1X: motoare V6 produse de Mitsubishi, cel de 1.6 litri este cel mai mic motor cu 6 cilindri din lume produs in serie. Toate au EFI.
6a10- 1.6 litri dohc, the worlds smallest mass produced v6, cel mai cautat motor de tunerii japonezi, puterea maxima la care s-a ajuns fiind de 430 CP
6a12- 2.0 litri sohc/mivec
6a13- 2.5 litri , inca in lucru
Motoarele 6G7X: disponibile cu sohc, dohc, or mivec, toate EFI
6g72- 3.0 litri sohc/dohc
6g73- 2.5 litri sohc/dohc
6g74- 3.5 litri sohc/dohc/mivec
6g74 GDI- 3.5 litri, primul motor GDI motor de tipul sau
6g75- 3.8 litri sohc/dohc/mivec
La sfarsit, motoarele mitsu/mopar. Din pacate, nu exista f multe informatii despre aceste motoare, deoarece nu sunt considerate performante.
A1.8- 1.8 litri sohc
A588- 2.0 litri sohc
420A- 2.0 litri dohc, 2g non turbo eclipse
EDZ- 2.5 litri dohc, swap pt 2g non turbo eclipse
EY7- 2.5 litri sohc, swap pt 2g non turbo eclipse
EVD- 2.5 litri dohc turbo
EDT- 2.5 litri sohc turbo
Daca sunt greseli strecurate pe undeva, va rog sa ma contactati pt a le corecta.