Coduri motor Mitsubishi

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Dec 11, 2008 3:25 pm

Motoarele din familia 4B1 au blocul si chiulasa din aluminiu, 4 supape/cilindru, DOHC, MIVEC atat pe supapele de admisie cat si pe evacuare.

4B10 - 1.8i - 105 kW (143 PS) @6000 rpm, 177 Nm @ 4250 rpm

4B11 - 2.0i - 114 kW (155 PS) @ 6000 rpm, 198 Nm @ 4250 rpm

4B11T - 2.0t - 206-217 kW (240-295 PS) @ 6500 rpm, 366-422 Nm @ 3500-4725 rpm (in functie de piata si model)

4B12 - 2.4i - 125 kW (170 PS) @ 6000 rpm, 226 Nm @ 4100 rpm


Sursa si mai multe detalii: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4B1_engine

Avatar utilizator
b125jon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 11, 2011 11:15 am

Mesaj de b125jon » Vin Feb 11, 2011 6:34 pm

am si eu o intrebare
pe wikipedia scrie despre prima generatie de la mitsubishi eclipse urmatoarele:

Eclipse: Base FWD model equipped with a 92 hp naturally-aspirated engine 1.8 L 8-valve SOHC 4G37 engine
Eclipse GS: Upgraded FWD model with slightly more equipment
Eclipse GS DOHC: Upgraded FWD model equipped with a 135 hp (101 kW) naturally-aspirated 2.0 L 16-valve DOHC 4G63A non-turbocharged variant of the 4G63T engine
Eclipse GS Turbo: Top FWD model equipped with a 180-195 hp* turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC 4G63T engine
Eclipse GSX: AWD model equipped with a 180-195 hp* turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC 4G63T engine

eu deetin modelul GS DOHC 4g63 aspirat , in talon si carte scrie 110 kw adica 150 CP , pana la urma care e adevarul

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Vin Feb 11, 2011 6:38 pm

Si eu la fel stiam, ca 4g63-ul vechi (6 bolt) aspirat are 150CP. Asta "nou" de pe Lancer Clasic sau Outlander Clasic (7 bolt) are 136CP.
O fi gresit wiki...

Avatar utilizator
b125jon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 11, 2011 11:15 am

Mesaj de b125jon » Vin Feb 11, 2011 6:53 pm

cel mai probabil este gresit wiki... si mai am o problema , in cartea ei originala din germania scrie urmatoarele putere: 110 kw la 6750 rot/min iar in cartea actuala din romania putere 110 la 5500 rot/min ... pana la urma unde am cuplu max ? cel mai bun ar fi un dino

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori