Garantie Anticoroziune

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Joi Iun 07, 2018 7:13 pm

Pt. ca am o problema cu rugina aparuta pe hayonul unui ASX din 2010 am apelat la un service autorizat Mitsubishi in ideea de a uza de mult trambitata garantie anticoroziune de 12 ani. Mi s-a spus ca daca nu sunt consemnate in carnetul de garantie inspectiile anuale ale caroseriei intr-un service autorizat atunci garantia nu e valabila. Bineinteles ca in carnetul de service la rubrica respectiva nu scrie nimeni (si la nicio marca) si primul care nu a respectat aceasta conditie (voluntar sau involuntar) a fost chiar service-ul respectiv cu ocazia operatiilor de intretinere anuala. E corect ?
Cati dintre dvs. aveti completat in carnetul de garantie la rubrica "Stare caroserie" ?
Insistati sa vi se completeze si acea rubrica cu ocazia vizitelor prin service !

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Sâm Iun 09, 2018 9:00 am

salut
am avut aceeasi problema la haionul asx-ului meu din 2010.in zona butornului de deschidere din exterior. de doua ori mi s-a reparat pe garantie la service mitsubishi cluj. faza e ca a inceput sa rugineasca in zona imbinarilor la sasiu in zona compartimentului motor. nu stiu daca sasiul este parte a caroseriei....

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori