Pagina 1 din 1

Scris: Mar Sep 20, 2016 6:17 pm
de RazvanF
Salutare!
De vro 6 luni de zile detin o carisma 1.8 gdi 16 valve. Dupa achizitionare i-am schimbat placute frana + discuri si pe spate tamburii si cilindrii de frana. Am fost la itp si mi-a gasit diferenta mare de franare la roata stanga spate fata de cea din dreapta spate.
Acum va intreb, care ar putea fi problema? Cel de la itp a zis sa schimb cilindrii de frana intre ei si sa vad daca problema se muta pe partea dreapta, un mecanic mi-a zis ca ar fi de la cilndrul de frana principal.
Ca idee, pedala de frana se simte tare, numai ca puterea de franare se simte deabia de la jumate in jos, nu pierde lichid de frana, pedala ramane tare dupa oprirea motorului.

Scris: Mar Sep 20, 2016 7:20 pm
de cristi4x4
Pe spate cilindri nu se schimba intre ei,sunt de dreapta si de stinga.Personal cred ca o greseala de reglaj care s-a facut la montare.

Scris: Mar Sep 20, 2016 8:03 pm
de RazvanF
Multumesc pentru raspuns!
Cilindrii de frana sunt interschimbabili, peste tot unde am cautat de cumparat nu am fost intrebat deca e de stanga sau de dreapta. Sistemul de franare este Bosch, masina este din '99. Cat despre montaj acesta a fost facut corect.
Azi am facut comanda de kit reparatie cilindru frana principal.

Scris: Sâm Oct 08, 2016 2:52 pm
de RazvanF
Am rezolvat problema. Initial chitul de reparatie piston principal frana nu a functionat, cilindrul acestuia fiind mult prea uzat asa ca am cumparat un alt piston principal de frana cu tot cu rezervor de lichid frana, l-am schimbat umplut cu lichid de frana dot4 aerisirt toata instalatia si acum functioneaza, am trecut de itp, ambele roti avand aceeiasi putere de franare.

Scris: Dum Ian 01, 2017 10:57 pm
de cantenbury
QUOTE (RazvanF @ Oct 8 2016, 01:52 PM) Am rezolvat problema. Initial chitul de reparatie piston principal frana nu a functionat, cilindrul acestuia fiind mult prea uzat asa ca am cumparat un alt piston principal de frana cu tot cu rezervor de lichid frana, l-am schimbat umplut cu lichid de frana dot4 aerisirt toata instalatia si acum functioneaza, am trecut de itp, ambele roti avand aceeiasi putere de franare.

Salut, am o problema cu franarea la un Mitsubishi Outlander 2.0 4wd. La fel cu, spui si tu, am diferente de franare pe toate cele 4 roti. Ca sa inteleg, ai cumparat pompa de frana principala? Eu am model cu pompa de frana separata de vasul de lichid de frana.