Probleme Frana

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
RazvanF
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 20, 2016 6:01 pm

Mesaj de RazvanF » Mar Sep 20, 2016 6:17 pm

Salutare!
De vro 6 luni de zile detin o carisma 1.8 gdi 16 valve. Dupa achizitionare i-am schimbat placute frana + discuri si pe spate tamburii si cilindrii de frana. Am fost la itp si mi-a gasit diferenta mare de franare la roata stanga spate fata de cea din dreapta spate.
Acum va intreb, care ar putea fi problema? Cel de la itp a zis sa schimb cilindrii de frana intre ei si sa vad daca problema se muta pe partea dreapta, un mecanic mi-a zis ca ar fi de la cilndrul de frana principal.
Ca idee, pedala de frana se simte tare, numai ca puterea de franare se simte deabia de la jumate in jos, nu pierde lichid de frana, pedala ramane tare dupa oprirea motorului.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mar Sep 20, 2016 7:20 pm

Pe spate cilindri nu se schimba intre ei,sunt de dreapta si de stinga.Personal cred ca o greseala de reglaj care s-a facut la montare.

Avatar utilizator
RazvanF
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 20, 2016 6:01 pm

Mesaj de RazvanF » Mar Sep 20, 2016 8:03 pm

Multumesc pentru raspuns!
Cilindrii de frana sunt interschimbabili, peste tot unde am cautat de cumparat nu am fost intrebat deca e de stanga sau de dreapta. Sistemul de franare este Bosch, masina este din '99. Cat despre montaj acesta a fost facut corect.
Azi am facut comanda de kit reparatie cilindru frana principal.

Avatar utilizator
RazvanF
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 20, 2016 6:01 pm

Mesaj de RazvanF » Sâm Oct 08, 2016 2:52 pm

Am rezolvat problema. Initial chitul de reparatie piston principal frana nu a functionat, cilindrul acestuia fiind mult prea uzat asa ca am cumparat un alt piston principal de frana cu tot cu rezervor de lichid frana, l-am schimbat umplut cu lichid de frana dot4 aerisirt toata instalatia si acum functioneaza, am trecut de itp, ambele roti avand aceeiasi putere de franare.

Avatar utilizator
cantenbury
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 09, 2015 6:38 pm

Mesaj de cantenbury » Dum Ian 01, 2017 10:57 pm

QUOTE (RazvanF @ Oct 8 2016, 01:52 PM) Am rezolvat problema. Initial chitul de reparatie piston principal frana nu a functionat, cilindrul acestuia fiind mult prea uzat asa ca am cumparat un alt piston principal de frana cu tot cu rezervor de lichid frana, l-am schimbat umplut cu lichid de frana dot4 aerisirt toata instalatia si acum functioneaza, am trecut de itp, ambele roti avand aceeiasi putere de franare.

Salut, am o problema cu franarea la un Mitsubishi Outlander 2.0 4wd. La fel cu, spui si tu, am diferente de franare pe toate cele 4 roti. Ca sa inteleg, ai cumparat pompa de frana principala? Eu am model cu pompa de frana separata de vasul de lichid de frana.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori