Pagina 1 din 2

Scris: Vin Dec 05, 2014 9:19 pm
de LauCalin
Salut!
Luna viitoare as vrea sa schimb uleiul, filtrele, pompa de apa, lichidul de frana, bujiile si as vrea sa mi se curete si clapeta de acceleratie. Am cautat pe forum service-urile unde mergeti voi cu masinile si care sa aiba preturi bunicele (deci nu prea as vrea sa merg la reprezentanta) dar nu am gasit nimic.
Ceva sfaturi? Multumesc!

Scris: Sâm Dec 06, 2014 11:10 am
de cojack
daca te duci la reprezentanta cu piesele tale ..or sa aibe preturi rezonabile:D.

Scris: Sâm Dec 06, 2014 10:51 pm
de m_mosu
QUOTE (cojack @ Dec 6 2014, 12:10 PM) daca te duci la reprezentanta cu piesele tale ..or sa aibe preturi rezonabile:D.
parerea ta, eu unu sunt in aceeasi situatie ,m-am saturat de preturi de reprezentanta dar nu am gasit inca nimic ,care sa ma satisfaca. de schimbat ulei si filtre poate orice service, cand vine vorba de curatat clapete sau alte fineturi e un pic mai problematic. nu cred ca e rezonabil sa dai 195 ron pentru un schimb de filtre si ulei plus verificarea ?€? din bara in bara ?€? la reprezentanta!

Scris: Mar Dec 16, 2014 1:18 am
de LauCalin
De acord cu m_mosu.
Am trimis niste mailuri si am intrebat de schimbat pompa de apa, curea de accesorii si curatat clapeta de acceleratie si nici un service nu mi-a spus ca nu se baga la asa ceva.

Scris: Mar Dec 16, 2014 9:03 am
de Alex44
Daca iti place sa mesteresti si vrei sa inveti sa le faci singur, vino la mine si iti curat clapeta, schimb uleiul, filtrele, bujiile si cureaua de accesorii.. Schimbat pompa de apa nu vad sensul, nu e in planul de revizii, daca nu curge n-ai de ce s-o schimbi, nu e ca la logan s-o schimbi cu distributia sau ceva...schimbam si lichidul de frana daca vrei dar trebuie sa faci pedala...tii apasat..faci pedala..tii apasat..mai turnam in rezervor..iar faci pedala..si eu ma joc la aerisitoare in timpul asta... e o metoda asa si asa, facuta corect nu ai cum sa ai vreo problema, dar nu se improspateaza si lichidul din pompa abs-esp, asa ca mai bine in service pe tester.

Te pot trimite la un mecanic ex-mercedes (sef pe smart la autoklass) care sa ti le faca pe toate. Laurentiu 0735768543 Ii zici ca ai coltul frate cu forfour si te programezi, uneori e mai ocupat dar odata ajuns la el nu te mai duci altundeva. Poti sa ii spui ca ai nr de la Alex cu forfour.

Pt piese, sunt diverse surse cu preturi corecte.

Ca fapt divers, daca ti-ai luat masina recent si vrei s-o pui la punct, sa ii faci si o verificare a nivelului de ulei din cutie si sa ii gresezi selectorul de viteze, si pe cat posibil sa o lasi parcata in marsarier, o verificare si completare a agentului din instalatia A/C, si sa verifici si sigurantele din mini-panoul atasat bornei plus de pe acumulator.

Astea-s puncte la care mai apar probleme, scapate de service-uri in general si care cu putina atentie regulata tin pe viata in loc sa pice pe capete. Iar aia care au zis ca nu vor sa schimbe pompa, cureaua sau sa curete clapeta ori nu aveau chef ori au considerat ca nu merita deranjul.

Scris: Mar Dec 16, 2014 2:20 pm
de LauCalin
La cum pui problema si defapt asa cum banuiam si eu, nu sunt lucruri care sa necesite neaparat un service, cu exceptia schimbatului lichidului de frana. Mi se pare un lucru prea serios ca sa se faca prin metoda "asa si asa". Sa vad cum stau cu banii in ianuarie (deh, sarbatorile astea) si ne auzim, ca as vrea sa mesteresc si eu putin la masina. Si ne uitam putin si la acele sigurante
Am cumparat deja cureaua de accesorii. Iar despre curataul clapetei... nu stiu ce sa zic. Oscilatii am doar cand este pornit ventilatorul pe degivrarea parbrizului, nu tot timpul si indiferent de treapta de viteza. Daca il dirijez spre habitaclui sau picioare nu mai am nici o oscilatie.

Off topic: de ce sa incerc sa o las mai mult in marsalier cand e motorul oprit? Am mai vazut pe unii ca fac asa... sora mea face la fel. Eu poate am prins obiceiul de la tatal meu care mereu o lasa in treapta 1. Si niciodata nu a avut probleme din cauza asta.

Scris: Mar Dec 16, 2014 2:41 pm
de Alex44
Se lasa in marsarier pt ca atunci cand schimbatorul e impins spre dreapta selectorul se retrage complet, fiind astfel mai ferit de praf, mizerie, care sa-l intepeneasca. E suficient sa o tina pe loc, chiar daca raportul e poate ceva mai lung decat treapta 1, in care se lasa de regula. Cand nu e inghet te poti ajuta si de frana de mana daca panta e severa, si lasa mereu rotile bracate spre bordura pt ca masina sa se propteasca in ea incearca sa o ia la vale.

Dai pm cand ai nevoie de ceva.

Scris: Mar Oct 06, 2015 12:10 pm
de dandan372
Salutare. Am un Outlander 2009 și zilele trecute când stăteam la semafor mă trezesc cu unu în spatele meu.Acum trebuie sa schimb bara spate și portbagaj ul este puțin înfundat. NU VREAU sa merg la MITSUBISHI la service. Îmi puteți recomanda un service ok în BUCUREȘTI? Mulțumesc. Dan

Scris: Mar Oct 06, 2015 9:24 pm
de do.alex73
Salut.

Eu nu pot sa iti recomand,eu iti spun doar asa: Am fost la un service pe langa Lia Manoliu cu 2 masini. Un Opel Astra si un Outlander. SI AM FOST FOARTE MULTUMIT DE EI. Echipa ok, foarte receptivi, BUNI MECANICI, un lucru care in ziua de azi ... cam rar. S-au miscat foarte bine si cu piesele. Au venit repede. Totul a fost de nota 10. Eu unu sunt foarte incantatde ei. Daca am vre-o problema ma duc direct la ei , nu ma duc nici la Mitsubishi nici la Opel.

Site-ul lor este:

http://www.dasautogarage.ro/


PS: daca a mai fost cineva aici poate sa confirme sau sa infirme!!!


Scris: Mar Aug 23, 2016 4:05 pm
de sarsa
Salutare,

Mai apare cineva cu ceva exemple de service-uri ok, ca am inceput sa ma satur de M Car si preturile lor fantastice si sincer nu as vrea sa testez piata aiurea.
Multumesc.