Scris: Dum Aug 17, 2014 2:12 pm
Salutare !
Ma numesc Cristian, sunt din Agnita-Sibiu si detin un Pajero Mk2. 1993, 3.0V6 12v si am o problema cu el.
Consuma ~25% pe teren usor, gen forestiere pietruite...
Masina are "check engine" aprins mai tot timpul, cateodata se mai stinge... Am schimbat senzorul de tmeperatura pentru ca nu pornea cand era cald motorul, acum porneste, merge rotund, dar consuma foarte mult si mie imi vine ca nu trage cum ar trebui. Sonda lambda e de VW si momentan i-am scos mufa dar merge exact ca inainte. Totusi, cand "check engine" e stins, parca merge umpic mai bine.
Va rog daca stiti cum se face autodiagnoza, sau testul cu agrafa m-ati ajuta enorm. Am gasit pe net tot ce trebuie despre auto diagnoza dar tot nu stiu la ce pini trebuie sa conectez voltmetrul ca sa imi indice in bord codurile de eroare. Masina nu cred ca are OBD 2, fiind inainte de 1996.
Multumesc !
Ma numesc Cristian, sunt din Agnita-Sibiu si detin un Pajero Mk2. 1993, 3.0V6 12v si am o problema cu el.
Consuma ~25% pe teren usor, gen forestiere pietruite...
Masina are "check engine" aprins mai tot timpul, cateodata se mai stinge... Am schimbat senzorul de tmeperatura pentru ca nu pornea cand era cald motorul, acum porneste, merge rotund, dar consuma foarte mult si mie imi vine ca nu trage cum ar trebui. Sonda lambda e de VW si momentan i-am scos mufa dar merge exact ca inainte. Totusi, cand "check engine" e stins, parca merge umpic mai bine.
Va rog daca stiti cum se face autodiagnoza, sau testul cu agrafa m-ati ajuta enorm. Am gasit pe net tot ce trebuie despre auto diagnoza dar tot nu stiu la ce pini trebuie sa conectez voltmetrul ca sa imi indice in bord codurile de eroare. Masina nu cred ca are OBD 2, fiind inainte de 1996.
Multumesc !