Service story

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Dec 21, 2007 3:52 pm

Vineri 23 noiembrie, m-am dus la mcar pentru a-mi fi montat un eleron pe CZ3-ul meu.
Eram foarte grabit, ma invoisem de la servici si nu vroiam decat sa las eleronul pentru a fi vopsit (atat), ulterior sa ma programez pentru a fi montat pe masina.
Eleronul l-am adus eu, special pentru CZ3, il aveam de la un prieten care isi facuse praf masina (un CZ3 negru care a fost la vanzare pe forum).
Inainte de asta, sunasem sa aflu pretul, vopsit eleron + montat = 155 euro fara TVA…mai vroiam si alte informatii legate de modul in care se monteaza, dar dupa doua zile de dat telefoane, in care fie ma saturam de asteptat in telefon, fie baietii de la receptie service nu erau available, lasat numarul si insistat sa fiu sunat, samd…m-am deplasat la service.

La receptie, nimeni, dupa 40 de minute de asteptare, apare un tip de la receptie, care imediat devine ocupat cu un client mai rapid in a-si expune problema…
Vazand ca asteptarea mea se prelungeste si stiind din experiente anterioare ca poate sa ma prinda noaptea la ei daca nu “dau din coate”, ii explic
pe un ton iritat ca m-am saturat de asteptat…imi spune ca “ce, doar nu era sa stam nemancati ...”.
Nimerisem in pauza de masa…ghinionu’ meu.
Bine ca nu aveti sauna, sala de tratamente reumatism, sala de forta, samd caa…..

In sfarsit vine si randul meu, cu toate ca eram dinaintea altora acolo dar nu ocupasem loc in fata…
Ii arat eleronul si ii explic ca vreau sa fie vopsit si ulterior sa fiu programat pentru a fi montat pe masina.
A urmat o discutie, cum ca nu se poate monta pentru ca nu am kitul de instalare care contine X,Y,Z…nu stia prea bine ce, dar am inteles ca fara acel kit
nu se poate monta sau in cel mai rau caz, se monteaza dar fara garantie.
Fara garantie, mi-l montam eu…gratis!!!

Nu am acceptat si am cerut sa vorbesc cu cineva din service…aceeasi poveste.
Norocul meu a fost ca a aparut seful de service care dupa ce s-a mai consultat cu niste colegi a decis ca se poate monta fara probleme si ca nu este neaparata nevoie de acel kit insa trebuie sa se gaseasca solutia cea mai buna.
Ok, asa trebuia sa se intample de la bun inceput, decid sa las eleronul si ramane ca daca se gaseste o solutie sigura, sa-l vopseasca si sa ma sune sa vin la instalare.
Atata vorbarie, timp pierdut si nervi pentru nimic!

Luni 26 noiembrie ma suna seful de service, imi spune ca eleronul a fost vopsit si stabilim de comun accord ca vineri 30 noiembrie sa vin cu masina pentru a fi montat.
Am cerut detalii legate de modul in care se monteaza.
De ce am cerut aceste detalii ?
Pe de o parte, datorita faptului ca posesorul de CZ3 care a avut acest eleron montat pe masina a avut parte de niste neplaceri datorita montajului si pe alta parte vroiam sa stiu care este solutia aleasa pentru montare.

O sa detaliez un pic.
Pana acum ceva timp, CZ3-urile nu aveau eleron din fabrica, cine il dorea, se monta separat, mai exact se dadeau niste gauri in haion si cu acel kit de instalare care continea niste adezivi + piulite speciale…hocus pocus eleronul era montat…de aici doar norocul facea sa nu zdrangane pe masina samd…dar asta e alta poveste si nu imi apartine, insa am vazut-o cu ochii mei.
Doar pe CZT venea montat din fabrica si fara acele gauri in haion, este lipit direct pe luneta spate…la fel si pentru CZ3-ul actual (cu facelift).

Deci nu eram dumerit, cum se monteaza, cu gaura sau fara gaura in haion ?
Daca era cu gaura, atunci era nevoie de kitul de montaj pe care eu nu il aveam…daca era fara gaura in haion atunci nu era nevoie decat de adezivi, pe care ii aveau.
Daca CZT-ul, respectiv noul CZ3 au eleronul lipit pe luneta cu un adeziv de ce as mai fi avut nevoie de kit de montaj ?
Samd….

O aiureala totala…daca nu era seful de service care sa intervina la timp nu se monta nici un eleron…ca nu se poate.
Spun aiureala pentru ca eleronul s-a montat foarte frumos la fel cum este montat pe CZ3/CZT prin lipire pe luneta spate.
Nu s-a mai dat nici o gaura si nici vorba sa fie nevoie de kit de montaj…
De fapt nu era de analizat si dezbatut nimic…solutia asta, prin lipire pe luneta era “inventata” de mult timp, pentru CZT si folosita si pentru CZ3-uri…era aceeasi chestie, nici o diferenta.

Vineri, 30 noiembrie ora 18:30 ajung la mcar pentru lucrare, conform programarii.
La receptie, liniste, nu aveam cu cine sa vorbesc, baietii apareau si dispareau grabiti…stau, ma invart, ies pe afara, intru in service, ma uit pe la masini, imi pierd rabdarea…la fix apare seful de service si devin brusc fericit.
Mai trece ceva timp pana intra masina in service, intre timp se mai analizeaza inca o data daca trebuie cu gaura sau fara gaura… )
Intr-un tarziu se apuca baietii de treaba si aflu ca de fapt trebuie sa las masina in service, la caldura, sa se usuce adezivul.
Nu stiam de treaba asta, eu stiam ca se monteaza si atat…aveam nevoie de masina in weekend dar ma linisteste un baiat ca in doua ore pot pleca (,) cu masina cu tot.
OK, nu aveam graba, am zis ca astept doua ore…intre timp daca tot stateam acolo am cerut sa se verifice cate ceva la masina (antigel, lichid franare, baterie, ulei), mai vroiam si alte lucrari dar cum masina nu trebuia miscata, nu am mai cerut nimic…oricum nu le ceream gratis.

Eleron montat, prins cu niste fasii ca sa nu il pierd pe drum deoarece, aflu, ulterior de la alt baiat, ca de fapt abia dupa 24 de ore eleronul e lipit perfect si prezinta siguranta…hmmm, nu stiam ce sa fac, sa las masina pana luni sau sa o iau dupa doua ore…
Intre timp un mecanic mai in varsta cu mustata, verifica antigelul, bateria, cumpar 3 litri de lichid curatat parbrizul, il pune si p-asta, isi termina treaba, mai discut niste aspect mecanice cu dansul, ma lamureste, imi place… chiar mi-a placut cum a lucrat desi nu era mare lucru de facut.

Ma uit mai cu atentie la eleron (proaspat vopsit) si observ ca lacul este un pic zgariat in anumite locuri…ca si cum nu ar fi fost manipulat cu atentie dupa vopsire, in conditiile in care vopseaua nu se uscase complet…nu parea vopsit proaspat, NOU…nu mai conteaza asta dar m-a surprins neplacut…sa zicem ca zgariat e mult spus, dar se vedeau in lumina becului niste zgarieturi fine (ciclice) tipice suprafetelor vopsite sterse cu o carpa necoprespunzatoare.

Achit factura, 5 mil si ceva...nu am factura acum la mine ca sa vad cat au fost fiecare in parte…dar cam astia sunt banii 155 euro fara TVA + verificarile respective…desi grosul sumei era dat de materialele de vopsit…bine ca nu s-a montat cu “gaura” ca altfel cine stie ce valoare avea factura…gaurile costa de obicei.

Ma hotarasc sa las masina in service, mai ales ca eleronul era bandajat ca sa-l tina fixat…pai in parcare, in 24 de ore cu siguranta il dadea cineva jos curios fiind sa vada daca il poate lua…ma apuca durerea de cap…

Achit, las cheile, multumesc, plec!
Nu vad pe nicaieri vreo garantie la lucrare, dar probabil e suficienta factura…probabil…daca timpul e probabil, de ce chestia asta nu ar fi tot, probabila.

Nu ridic masina sambata, revin luni, 3 decembrie, cu telefon, de fapt incerc…aceeasi poveste, nu este nimeni disponibil, samd.
Nu am ridicat masina sambata pentru ca am zis sa stea masina 24 de ore la caldura…daca pica eleronu’ maine… sa nu existe discutii…spun “pica” pentru ca este lipit si nu stiu daca este lipit cu acelasi adeziv folosit pentru CZT/CZ3 direct din fabrica.
Uneori e mai bine sa nu stii nimic. )

Revine baiatul de la receptie cu un telefon, ii explic ca masina e inca in service si daca tot e in service, dat fiind faptul ca eleronul e d?jà lipit si se poate interveni la masina, as mai dori sa se mai repare ceva, numai daca se poate.
Imi spune ca nu se poate dar se razgandeste si ma intreaba ce anume ? (asa sunt astia micii, cu toane, dar curiosi)
Ii spun ca e vorba despre bricheta, care, dupa ce am folosit chinezaria aia de umflat rotile din echiparea masinii, s-a defectat…mai exact cand am tras mufa…a iesit cu bricheta cu tot ))
Apoi am incercat sa o repar cu surubelnita si cum aveam contactul pus, am ars siguranta…
Am recunoscut ) dar numai ca bricheta nu am stricat-o eu, ci chestia aia de umflat rotile care vine odata cu masina.
Ii zic…daca nu se repara, vin si ridic masina in pauza de masa de la ora 12-13…daca se repara vin dupa 18 si o ridic.
Imi confirma ca bricheta va fi reparata si deci pot sa vin seara sa iau masina.
Bun, good guy, ii multumesc si imi vad de treaba.

La 18 sunt in poarta mcarului.
De data asta era cineva la receptie, dar super aglomerat, baiatul de la receptie nu mai era…ma duc direct la alt tip, George, care ingropat in niste acte, isi face totusi timp sa se ocupe de mine…”Ce s-a intamplat cu bricheta, vreau sa ridic masina, samd”.
“Cheile sunt la portar…vezi si tu daca iti merge bricheta si daca merge vii inapoi sa lamurim.” )

OK…la poarta nu era nimeni…ma invart, astept, nimic.
In nesimtirea mea, ma duc din nou peste tipul respectiv care nu isi vedea capul de treaba…”George, portarul a fugit, ori e la toaleta, ori isi face rondul se seara.”
Iese George cu mine, se convinge …apare portarul, care cu un accent amuzant ne spune ca cheile sunt…nu mai retin…

In fine, apare electricianu’ (cred)…verifica bricheta care nu functiona.
Bricheta nu fusese schimbata!!!
Si oricum nu era pe stoc!!!
Si oricum desi era in garantie, trebuia sa o cumpar!!!
Si oricum trebuia sa o cumpar cu tot cu scrumiera!!! Adica sa cumpar pachetul de fumatori, again… ))

Abia ma abtineam sa nu … devin nepoliticos…
Dau sa ma duc la …nu mai stiam unde sa ma duc, in afara de George care si el intra, iesea…avea treaba lui, nu aveam cu cine sa lamuresc treaba asta…simpla pana la urma…vroiam sa comand bricheta cu tot cu scrumiera ca separat nu se vindea…sa nu ma zic ca nu trebuia sa platesc nici o bricheta dar cum nu putea sa fac dovada defectiunii si cum nu stateam in 700.000 ROL….in fine.
Apare electricianu’ si imi spune ca bricheta, adica pachetul de fumatori e in magazie…initial se verificase in prima magazine si de fapt pachetul asta exista dar in cealalta magazie… )
Acum rad…atunci as fi luat tot service-ul cu un Colt.Magnum la rand…

Ok, se monteaza bricheta.
La cererea mea, ca tot facusem atatea drumuri, masina statuse atata timp in service, asteptasem atata dupa eleron si tot ce vezi mai sus…cer si o verificare pe dedesubt, jocuri in articulatii…sesizasem niste zgomote, samd.
Se schimba niste niste bucse de la bara stabilizatoare…spre deosebire de bricheta, astea se schimba pe garantie si deja imi trecuse toata supararea…uite ma ca nu e dracu asa de negru.
Achit ce mai era de achitat si plec.

In concluzie…ce concluzie sa mai trag ca totul e destul de clar…
Per total, toata lumea si-a facut treaba bine, dar daca era sa vin, sa astept civilizat in fotoliu pana imi vine randu’, sa inghit prima explicatie primita…nu era montat nici un eleron!
Ideea e ca trebuie sa insisti, sa umbli, sa intrebi, samd.

Pe viitor o sa incerc sa merg la service-ul din Berceni.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Sâm Dec 22, 2007 1:38 am

Daca tot a venit vorba de CZT si mergem spre off topic saptamana trecuta m-am plimbat 1 ora cu un CZT. CE e drept a fost destul de frustrant pentru ca pe jos era cam ud si unn pic de mazga. De fiecare data cand bagam piciorul in ea simteam cum pierde aderenta si parca ma simteam pe patinoar. Dpdv al performantelor sta foarte bine. 8 sec 0-100km/h in cartea tehnica. Eu am reusit 8.5 :twisted: cu 2 oameni in masina un astfalt nu tocmai propice pentru asa ceva. Dupa 2500 rpm cand intra turbina se simte clar diferenta diferenta. Prima senzatie a fost ca merg cu un diesel din cauza delay-ului din momentul in care calci acceleratia si momentul in care intra turbina. Dat fiind faptul ca masina are un look inocent (si se confunda usor cu un pasnic 1.1 de exemplu) face furori printre posesorii dintre masini clasa pdremium. Lasa fara reactie skode, vw-uri, forduri etc. Ce nu mi-a placut este totusi schimbatorul care are un levier foarte lung, plasticele bleu. Un plus mare il vad la oglinzile retrovizoare in care vezi tot ce vrei, faptul ca in spate era loc destul pt inca 2 persoane fara sa stea cu genunchii la piept, consumul ok 12.5 %. Am vazut ca la consumul instant nu stie sa arate peste 30% Ca sa fie o bijuterie de masina ii lipseste un lucru:4x4.
Masina e de recomandat mai ales fetelor si celor care la depasiri nu reduc din a 3-a in a 4-a. Over all cred ca raman la Lancer. Prefer sa pun un turbo pe lancer decat sa imi iau CZT. Imi place Lancerul pt ca e mai mare si e made in japan. (Acest post este subiectiv si rog sa fie tratat ca atare)

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Sâm Dec 22, 2007 9:29 am

Tot ce a scris Cristi cu serviceul,pot confirma si eu.Am fost aseara la ei pentru ca nu-mi prinsesera placa aceea de sub volan pentru ca umblasera la mufa.Nestiind cum face abs-ul iarna,am reclamat si asta.Bineinteles receptionerul m-a invitat politicos sa iau loc si dupa 10 minute de asteptat,m-am enervat si am zis sa vina seful de service.Om de nota 10,dupa parerea mea.Mi-a explicat tot mecanismul abs-ului,mi-a aratat exact ce se intampla,la fel un mecanic de pe acolo a mai schimbat 2-3 impresii cu mine.Intre timp,in service a aparut si un Lancer rosu cu negru care stiu ca am vazut poze cu el pe aici.Daca nu m-as fi grabit,l-as fi rugat pe baiatul ala sa ma duca si pe mine o tura scurta :oops: .Per total,oamenii din service,desi sunt cateodata neglijenti , din cauza oboselii cel mai probabil,isi fac treaba si sunt si de treaba.Receptionerii in schimb sunt cam habarnisti

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Dec 22, 2007 10:28 am

Daca e rosu cu negru trebuie sa fie EVO-ul lui Sabin.

Avatar utilizator
[Diablo]
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 28, 2007 8:55 pm

Mesaj de [Diablo] » Lun Ian 07, 2008 6:39 pm

nu am stat sa citesc tot dar sa spun si una, repet una din povestile mele, de la Mcar.
m-am dus cu evo sa schimb discu de ambreiaj... dupa ce ca am ajuns de la 8, mi-au bagat masina pe la 9 juma, pe la 7 seara au terminat(au stat si dupa program pt mine) am plecat, pe podu grand mi-a sarit furtunu de la intercooler, volanu imi juca ca draq in maini, si simteam un anume soc cand pe stanga fatza cand puneam frana, i-am sunat sa nu plece m-am intors si ce au facut oamenii pe langa faptu ca nu imi stransese bine colieru de la intercooler(unu dintre ele) bratzu de la roata stanga fatza nu il prinsesera cum trebuie si se avea vita mai jocu, discurile de frana de pe fatza mi-le inversasera si nu se mai pupau bine cu placutzele... ma rog asta e varianta scurta
a 2-a oara a trebuit sa stau eu sa imi strang toate legaturile de la intercooler in curte....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Ian 08, 2008 5:49 pm

Trist frate, trist...nu am ce sa mai adaug.
Stiu doar ca trebuie sa ajung din nou la ei pentru a schimba parbrizul (e fisurat), reclamat un zgomot la directie (parca din bord) si vesnicul spoiler spate vopsit de doua ori...haionul reglat de ei, spoiler nou montat de ei...rezultat = haionul loveste in spoiler si s-a luat vopseaua de pe spoiler...e a doua oara cand se intamplat asta.

E indolenta crasa..."daca mai aveti probleme reveniti".
De fiecare data sunt sunat sa fiu intrebat daca sunt multumit de lucrare...nu se intampla nimic...cainii latra, ursu' trece...li se rupe.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Ian 15, 2008 8:49 am

................

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Mar Ian 15, 2008 3:15 pm

stai calm ca a durat treaba 20 minute.problema era ca erau altele inainte.asa am patit si eu pe expozitiei cand m-am dus in service.am asteptat 2 ore pentru o treaba de 15 minute.oricum cand voi face revizia in vara,le voi spune foarte clar ca eu stau langa masina si daca nu ma vor lasa,voi face scandal.am si eu revizie gratis asa ca vom vedea.daca iti schimbau coleierul,plateai pe cel nou si manopera.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Ian 15, 2008 8:27 pm

..............

Avatar utilizator
Mau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 21, 2007 4:56 pm

Mesaj de Mau » Mar Ian 15, 2008 9:33 pm

Problema asta legata de diferenta dintre timpul de lucru care ti-l spun mecanicii sau inginerul sau cine este in masura sa faca asta si timpul in care ei efectueaza toate verificarile, schimbul de filtre de ulei etc exista la toate service-urile, dar de obicei ti se explica de ce, asa am aflat (de la un service Renault) ca fabricantii de automobile recomanda anumiti timpi pentru verificari si diverse operatii efectuate asupra masinilor lor (ex: schimbat ulei:20 minute, verificat faruri:20 min etc.) iar daca cumva service-ul respectiv nu respecta aceste recomandari i se pot aplica sanctiuni (pot merge probabil pana la retragerea autorizarii) ceea ce mi se pare normal pentru ca pana la urma si service-ul contribuie la imaginea marcii. Service-ul despre care vobesc factura spre exemplu 2 ore si jumatate de lucru dar primeam masina in max 1 ora (de... asta e.... ca daca lucrau 2 oameni la ea timpul era mai scurt).

Acum.... nu stiu ce sa zic... dar daca as avea un service autorizat si eu as proceda la fel: 20 min schimbat ulei, dupa aceste 20 min verific faruri (se fac astfel 40 de min de lucru) s.a.m.d. dar eu de fapt pun 2 baieti sa faca aceste operatiuni concomitent....

"mi s-a spus ca dureaza 3 ore.....sincer incep sa ma indoiesc de performanta mecanicului de la MCT daca un schimb de ulei, filtru aer si filtru polen plus inspectie vizuala la jocuri directie si placute dureaza 3 ore. adica treaba de 20 de minute maxim."

Totusi nu inteleg de ce ti-au tinut masina 3 ore?

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori