Service story

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Noi 17, 2007 3:28 pm

QUOTE (COObra)bai nea.......nu mai scrie frate asa mult ca sa mor io daca citesc ceva.
ai nu stiu cate sute de posturi pe forumul asa, da nu cred ca am citit 10.

pai asta era si ideea, anumite posturi nu trebuiesc citite in mod normal, decat la nevoie.

2dor, tu probabil nu ai interactionat la fel de mult sau de des cu dealerul mcar dar ai perfecta dreptate vis-a-vis de Bogdan ca persoana, de MCar ca amabilitate si dorinta de a fi pe placul tuturor, sunt flexibili, manifesta o atitudine de prietenie, chiar si dupa ce ai devenit client cu acte in regula.

Personal am fost tratat bine de dealerul MCar, as putea spune ca chiar foarte bine, pe langa serviciile propriu-zise mi s-a oferit posibilitatea (cum a fost si azi) sa testez si alte masini, fara sa fie obligati in vr-un fel si chiar fara sa le cer eu ceva sau ei sa aiba vr-un beneficiu asta...pana la urma nu am achizitionat decat un CZ3 si nici nu ma cheama Bogdan Lobontz...iar pe forumuri nu am avut nici o rezerva in a-i critica sau lauda in functie de situatie deci nici de altceva nu se pune problema, au demonstrat ca sunt obiectivi si impartiali chiar si prin faptul ca desi eu le aduceam critici sau insiram anumite aspecte mai putin pozitive sesizate de mine la CZ3, m-au solicitat pentru a le da un interviu in Colt Magazine...efectiv m-au lasat masca, chiar mi s-au parut suspect de OK pentru Romania insa anumite experiente din service, personale sau auzite (vezi povestile de mai sus si nu sunt toate) m-au sictirit ca sa zic asa si m-au trezit la realitate, "suntem totusi in Romania, ce credeai ?"

Deci toate bune si frumoase, pana la service, service care tot de dealer si serviciile sale tine, surprizele neplacute au fost indeajuns de multe cat sa ma faca sa nu mai aud de ei...dar stii cum e cu, prima impresie conteaza si asta a fost foarte buna si de asemenea prima dragoste nu se uita, e vorba de CZ3 si dealer in sine...iti dai seama ca la ceste trairi puternice, toate micile mizerii care le-am suportat datorita service-ului, m-au ranit puternic... :wink:

Avand in vedere ca luni ma duc in service pentru o verificare de iarna, lichide, jocuri in articulatii, o scurta inspectie pe sub masina, rezolvat un chitait care se aude la relanti, cand si cand, vopsit/montat eleron...mi-as dori sa fie totul ok, dar totul daca nu cer prea mult si ulterior sa va povestesc in stilul meu ce treaba minunata a realizat service-ul mcar. :wink:

Azi am avut posibilitatea sa testez si lancerul de 1.5 litri dar cum era destul de aglomerat si nu ma simteam prea bine am lasat-o pe alta data insa m-am multumit sa-l admir pe dinafara.

Bafta!

PS. Ti-a placut CZT-ul ? Aia nu a fost nimic, poate mult mai mult...eu tocmai ce ma trezisem, nu imi bausem cafeaua, nedormit, fara chef, cu privirea ratacita si ... plus ploaie, trafic, nu l-am exploatat nici pe jumatate din cat ar fi permis.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Noi 17, 2007 5:03 pm

Mi-a placut sincer, insa dupa ce m-am bagat in Lancer pot sa spun ca mi s-a parut diferenta mica, CZT-ul are niste zvacniri de la Turbo mai puternice, insa tot cu a mea ma simt mai in siguranta, mi se pare mai asezata. CZT-ul bate clar la plecarea dupa loc eu am 0-100 km/h in 9.6 secunde. Daca pesemne as fi stat la volan, poate as avea o parere diferita. Oricum tu ai curaj sa mergi tare cu ea, mie inca imi e frica cu a mea, recunosc.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Noi 17, 2007 7:26 pm

.............

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Noi 17, 2007 8:24 pm

QUOTE (COObra)mai baieti imi pare rau ca nu am stat azi cu voi desi as fi vrut sa ma dau si eu cu czt-ul .......dar mi-a povestit Cristi ce si cum.
totodata tin sa-i multumesc pentru ajutorul dat in a-mi procura jantele de tabla pentru rotile de iarna.

Nu ai pentru ce!

Pana acum nu era disponibil nici un CZT pentru drive-test dar de acum cred ca toti cei interesati nu au decat sa se inscrie pe site sau telefonic.
A fost prea putin, ca timp si ca (,) conditii de testare ca sa-mi fac o impresie corecta si completa despre aceasta masina dar in mod clar diferenta de pret de ~ 4000 de euro fata de CZ3 nu este justificata atat de cei 40CP in plus, cat de comportamentul real al masinii si senzatiile pe care ti le creaza cand esti la volan, neaparat la volan.
Mie imi pare rau ca nu s-a nimerit o zi in care sa eu, vremea, traficul, timpii de test sa se ridice la nivelul CZT-ului, poate cu alta ocazie.

Un drive-test cu CZT-ul dar mai ales Outlanderul Turbo model vechi (ar mai fi EVO dar sa ne rezumamla cele lumesti) reprezinta "botezul" fan-ului Mitsubishi care daca reuseste sa le domine din start si sa se intoarca intreg, cu diamantul la locul lui si nu intre gingii, in punctul de plecare inseamna ca a trecut primul test de viata " pe 4 roti" si merita sa isi doreasca mai mult.

Bafta!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Dum Noi 18, 2007 2:05 pm

Deci concluzia este ca nu se mai aude zgomotul de la suspensiile fata, am incercat acum si este liniste. O sa vad si maine dar eu cred ca am scapat, daca este definitiv insa numai timpul va decide.

Deci concluzia este ca nu mai face momentan deloc, cei cu 2.0 care au probleme pot merge la M Car pentru rezolvare.

Avatar utilizator
Ciuca Vlad-Alexandru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 25, 2007 2:47 pm

Mesaj de Ciuca Vlad-Alexandru » Dum Noi 25, 2007 3:03 pm

QUOTE (NeGrutzY)Astazi am fost la Mcar sa imi instalez un H.U.D. (head-up display), adica un vitezometru cu proiectie pe parbriz.
Va povestesc cam cum au decurs lucrurile, si las concluziile sa le trageti ficare in parte. Mentionez ca instalarea in sine consta in legarea a 3 fire: plus, minus si semnal viteza.

Instalarea:
Eram programat la 9, am ajuns la 8:45 si mi-au luat masina la 9:15.
Mi-au dat jos mp3 playerul, si au cautat 30 min un fir de la controlul volumului in functie de viteza.... stupoare... nu exista, in schema electrica printata de ei e trecut.... dar nu se stie de ce nu am, un raspuns a fost ca poate astea mai noi nu au...
Runda 2, dupa multe consultari, au dat ceasurile jos, au cautat pe scema firul cu pricina, gasit, rezolvat.
Intre timp sunt poftit afara din service, ca cica deranjez, ma rog, injur, plec pe o usa, ma intorc pe alta. :whistling:
Se face 12, instalarea e gata, pun baietii tot la loc, platesc 80 ron si dau sa plec. Mp3 playerul iesit din gaura 1-2 cm. Ma opresc, dau cu spatele, parchez, ma intorc la ala si ii zic. El imi zice zice aaa... daaa, aveam eu impresia ca am uitat ceva. Vine, incearca sa il puna la loc, si nu intra... il da afara si surpriza, nu bagase antena si se incurca in fir. Pune si antena si il baga la loc.
Fericire, plec, totul mergea cool, opresc sa iau o shaorma si cat astept sa o prepare ma uit pe unde au umblat: palaria de desupra cesurilor zgariata,materialul de pe bord, ala cu patratele, unde se imbina cu ceasurile creponat si zgariat iar sus nu se mai imbina bine desupra ceasurilor plasticu ala cu palaria, are luft cam de 1cm.

Alte evenimente observate:
-pajero venit cu simptom ca nu porneste din prima cand e motorul rece. Raspuns sef service: incercam sa schimbam filtrul de motorina, dar nu stiu exact ce are asa ca le luam prin eliminare
-Lancer nou diesel, ramas fara motorina, adus impins, dau oamenii 10 minte la cheie pana porneste dupa care imediat il tureaza bine de tot... si sprituri si tinut pe la 5000 cateva zeci de secunde...
-Alt lancer nou, tot diesel, pornit facea ca un tractor... am intrebat daca e stricat si mi s-a raspuns ca asa face cand e rece. (Am avut cateva zile outlander cu acelasi motor si nu facea asa).
-Tot la unlancer nou, vine un mecanic sa ii puna lichid de parbriz, si pune, si pune... aproape 5 litri... si nu se vedea nivelul... mai vine cu o sticla si mai pune... la un mom dat intr-un moment de liniste se auzea ceva curgand.... uitasera sa ii puna furtunu sub vas. Tot asa am aflat ca revopsisera spoilerele... si m-am uitat atent si gresisera nuanta.

Cam atat momentan, dar pentru mine a fost indeajuns...

Avatar utilizator
ovidiugm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 06, 2007 12:57 am

Mesaj de ovidiugm » Mar Dec 04, 2007 12:51 am

QUOTE (NeGrutzY)Astazi am fost la Mcar sa imi instalez un H.U.D. (head-up display), adica un vitezometru cu proiectie pe parbriz.
[...]
Si pina la urma, niste poze cu HUD-ul, ceva?

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mar Dec 04, 2007 9:17 am

Salut,
Va rog sa-mi spuneti cum sta Mcarul cu piesele.
Cam cat se asteapta pentru reparatie, in caz de coliziune usoara, sa zicem?
Stiu ca intrebarea este generala, dar vreau sa-mi fac o idee despre livrarea pieselor, comparativ cu alte marci (opel,ford,vw,kia...)

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Vin Dec 21, 2007 3:30 pm

Salut baieti. Am o problema si poate ma puteti ajuta cu un sfat. Ieri trebuia sa primesc masina din semnatura. Am sunat la dealerul local IRICAD si acestia mi-au spus ca nu a ajuns pentru ca nu se afla pe treilerul care a venit. Nu inteleg cum nu se poate tine o evidenta ce masini vin pe un transport? Motivul pentru care nu a fost adusa a fost ca nu se rezolvase cu vama si au zis ca vineri, deci astazi pleaca o platforma sa-mi aduca masina. Bun... Cand am sunat astazi si am intrebat cum merg lucrurile mi s-a spus ca platforma nu a plecat pentru ca exista o alta problema, ca de fapt vama era facuta dar nu se gasesc cheile masinii de catre cei de la MCAR. Am vorbit cu unul din cei 2 baieti care fac livrari de la MCAR si mi-a spus ca e posibil ca soferul trailerului care le-a adus sa fi uitat sa lase si cheile, ca la ei se aduc masini mai mult noaptea le descarca si cheile si actele raman la PORTAR. Numai in Romania se poate intampla asa ceva. Au promis ca le mai cauta ca ei lucreaza pana pe 28 si daca le gasesc e OK daca nu schimba butucul cu un set nou care au facut deja comanda in Japonia. Nu pot intelege cum se schimba butucul la o masina care e inchisa, cum o deschid fara sa o deterioreze. Sunt avocat si am baza legala sa imi schimbe masina si sa le fac si belea pe treaba asta. Nu stiu ce sa fac. Ma gandesc ca sa ma tarai cu un proces nu prea se merita dar nici sa accept o masina cu probleme. Ce ma sfatuiti sa fac? Ce parere aveti de cele intamplate? Aveti o rezolvare?

Multumesc!

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Dec 21, 2007 3:39 pm

allexino, daca ai citit cele scrise mai sus, ai sa constati ca orice este posibil, chiar orice!

Personal nu as accepta schimbarea butucului, pe de alta parte nu cred ca este vorba de butuc...pur si simplu mint si nici p-asta nu stiu sa o faca bine...
Daca intr-adevar au pierdut cheile e de inteles...din asta se poate intelege cat valoreaza clientul pentru ei...in rest vorbe...
Suna la OPC...nu se merita un proces dar nici nu trebuiesc lasati asa...sau, fii de acord cu "schimbarea butucului" in schimb cere-le revizii gratuite pe o perioada de...sau accesorii...taxeaza-i pentru ca chiar intrec orice masura...

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori