Service story
Felicitari Cristi !!
Sa inteleg ca esti vindecat acum ? Vei pastra masina , avand in vedere ca s-a rezolvat treaba ? ( cine stie cat va mai dura si asta pana va face iar ...)
E bine ca ai apucat s-o faci pe garantie si nu i-ai mai lasat sa te duca cu zaharelul pana iti expira . Mama lor...
S-a rezolvat problema caraitului ? Ai incercat sa vezi daca mai face in marsarier ?
Sa inteleg ca esti vindecat acum ? Vei pastra masina , avand in vedere ca s-a rezolvat treaba ? ( cine stie cat va mai dura si asta pana va face iar ...)
E bine ca ai apucat s-o faci pe garantie si nu i-ai mai lasat sa te duca cu zaharelul pana iti expira . Mama lor...
S-a rezolvat problema caraitului ? Ai incercat sa vezi daca mai face in marsarier ?
Salut Dionut!
10.000 km ?
Ne-am facut mari!
Parca ieri era noua ...
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) - Nu s-a acceptat uleiul de motor, desi era aceelasi cu cel pus de ei: MobilS 5W40.
Sincer nu le-am testat amabilitatea cu uleiuri...aduse de mine.
De fiecare data mi-au pus in motor uleiul dorit de mine, dar cumparat de la ei.
Stiu de asemenea un tip care a venit in service cu ulei Motul pentru cutie si motor...i l-au pus in masina fara discutii, insa nu era venit la revizie.
La revizie e alta treaba...vanzarile nu prea mai merg, masinile sunt prea fiabile sa se strice ...trebuie sa incaseze si ei ceva ca e multi baieti la cravata care freaca menta si care trebuiesc platiti pentru asta.
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) - Am fost facturat cu 12,5RON pentru un litru de solutie de parbriz, fara a fi intrebat daca doresc sa mi se adauge lichidul, care din cate stiu nu face parte din lucrarea de revizie
Nu stiu ce sa zic...trebuia sa-l refuzi.
Nu sa te certi, dar sa le spui ca nu-l accepti.
Am mai vazut o faza similara...un tip a refuzat lichidul si i l-au taiat de pe factura.
Fara nici o suparare!
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) - Am reclamat o mica pata de rugina descoperita cu o saptamana inainte, pe motiv ca provine de la o piatra.
Vroiai sa o remedieze ?
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) - Am ramas socat de pretul unui filtru de aer, care ajunge la valoarea unuia K&N (aproape 100 E), total cost revizie 1000 RON
100 E filtru aer pentru lancer 1.6 ?
Nu mai sunt la curent cu preturile, dar imi pare cam mult, chiar daca e deja model de colectie.
Preturile la piese nu sunt mici la Mitsubishi, cel putin in RO, dar cred ca respecta trendu' de pe la noi...
De asta am fost constient de la bun inceput, am acceptat acest lucru de dragul masinii, insa nu mi s-a parut ca la altii ar fi pomana si decat o masina cu piese ieftine si abonament in service, mai bine asa. Tu ce zici ?
In general, un model fiabil care nu ajunge in service decat pentru revizii este taxat corespunzator, iar la cat e euro acum nu mi se pare ca te-a costat mult revizia, chiar deloc.
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) Cei drept s-au miscat repede, dar gustul este amar. Ma gandesc sa fac revizia la MIT, incerc sa vad ce se intampla si acolo.
Am vazut destule service-uri, poate chiar prea multe si nu ma imbat cu apa chioara ca daca merg in alta parte o sa fie mai roz si nici nu imi place sa ma plimb cu cortu'.
Sunt oameni multumiti si nemultumiti si de mit si de expozitiei si de berceni.
Mos Craciun nu isi are locatia in nici unul dintre aceste service-uri.
Intr-un service poti avea parte de experiente placute si neplacute, nu pot avea pretentia de mai mult, insa cand raportez problemele avute la masina la cele rezolvate, nu pot sa fiu decat multumit.
Dracu' imi mai schimba mie ambreiajul la aproape 3 ani, cu toata dreptatea mea!
Si cu toate astea mi l-au schimbat!
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) Oricum, am ajuns la concluzia ca, noi ,clientii suntem tratati in functie de cat "scandal" si "tiganeala" facem sau cat de bine ne cunoastem cu angajatii M-Car.
Iar eu sunt un tip pacifist si nu-mi place sa apelez la astfel de procedee. Drept urmare...............................$$$$$
Nu e vorba de scandal si tiganeala si nici de altceva.
E vorba ca atunci cand ceva nu e in regula trebuie sa-ti expui punctul de vedere si sa nu accepti ce nu-ti convine.
Asa e normal.
Nu suntem intr-o lume perfecta...nici macar in Germania...acolo sunt alte service-uri, dar si alti clienti.
Am vazut un client (arab) care parea destul de instarit, cred ca numai lantu' de la gat valora cat coltu' meu....
Ma nene era negru de suparare ca in loc de texaco i-au pus mobil si ca l-a costat mai mult revizia.
Cred ca si neamtu' s-ar fi tiganit la fel...
Apoi vin eu si fac gura ca de ce imi pune texaco, ca vreau mobil, samd.
Nebunie!!!
Nu am fost tratat preferential niciodata...am scos banu' si am platit fara sa comentez.
S-a schimbat placa, rulmentul, dar discul nu s-a schimbat pe garantie pentru ca nu se schimba pe garantie si in plus de asta era OK.
Am preferat sa cumpar unu' nou ca sa fie ambreiajul nou 100%.
Nu am facut scandal, nu m-am tiganit si nici faptul ca ii cunosc pe unii nu m-au absolvit de legile garantiei.
Am inteles, mi s-a parut normal, nu m-am tiganit la preturi...singurul lucru care m-a interesat a fost calitatea lucrarii!
Aici nu accept nici o greseala!
Accept ce spune garantia, accept preturile, dar cand iau masina vreau sa fie OK!
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) Am fost si in Metalurgiei, tot asa la un om recomandat, aceeasi situatie, tratament diametral opus fata de cel cel recomandase. Mi-a fost montate proiectore de ceata si angajatul mi-a spus ca acestea nu se regleaza, cand m-am plans ca bat in copaci.
I rest my case.
Mai cere a doua opinie, nu se poate sa ramana asa.
10.000 km ?
Ne-am facut mari!
Parca ieri era noua ...
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) - Nu s-a acceptat uleiul de motor, desi era aceelasi cu cel pus de ei: MobilS 5W40.
Sincer nu le-am testat amabilitatea cu uleiuri...aduse de mine.
De fiecare data mi-au pus in motor uleiul dorit de mine, dar cumparat de la ei.
Stiu de asemenea un tip care a venit in service cu ulei Motul pentru cutie si motor...i l-au pus in masina fara discutii, insa nu era venit la revizie.
La revizie e alta treaba...vanzarile nu prea mai merg, masinile sunt prea fiabile sa se strice ...trebuie sa incaseze si ei ceva ca e multi baieti la cravata care freaca menta si care trebuiesc platiti pentru asta.
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) - Am fost facturat cu 12,5RON pentru un litru de solutie de parbriz, fara a fi intrebat daca doresc sa mi se adauge lichidul, care din cate stiu nu face parte din lucrarea de revizie
Nu stiu ce sa zic...trebuia sa-l refuzi.
Nu sa te certi, dar sa le spui ca nu-l accepti.
Am mai vazut o faza similara...un tip a refuzat lichidul si i l-au taiat de pe factura.
Fara nici o suparare!
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) - Am reclamat o mica pata de rugina descoperita cu o saptamana inainte, pe motiv ca provine de la o piatra.
Vroiai sa o remedieze ?
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) - Am ramas socat de pretul unui filtru de aer, care ajunge la valoarea unuia K&N (aproape 100 E), total cost revizie 1000 RON
100 E filtru aer pentru lancer 1.6 ?
Nu mai sunt la curent cu preturile, dar imi pare cam mult, chiar daca e deja model de colectie.
Preturile la piese nu sunt mici la Mitsubishi, cel putin in RO, dar cred ca respecta trendu' de pe la noi...
De asta am fost constient de la bun inceput, am acceptat acest lucru de dragul masinii, insa nu mi s-a parut ca la altii ar fi pomana si decat o masina cu piese ieftine si abonament in service, mai bine asa. Tu ce zici ?
In general, un model fiabil care nu ajunge in service decat pentru revizii este taxat corespunzator, iar la cat e euro acum nu mi se pare ca te-a costat mult revizia, chiar deloc.
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) Cei drept s-au miscat repede, dar gustul este amar. Ma gandesc sa fac revizia la MIT, incerc sa vad ce se intampla si acolo.
Am vazut destule service-uri, poate chiar prea multe si nu ma imbat cu apa chioara ca daca merg in alta parte o sa fie mai roz si nici nu imi place sa ma plimb cu cortu'.
Sunt oameni multumiti si nemultumiti si de mit si de expozitiei si de berceni.
Mos Craciun nu isi are locatia in nici unul dintre aceste service-uri.
Intr-un service poti avea parte de experiente placute si neplacute, nu pot avea pretentia de mai mult, insa cand raportez problemele avute la masina la cele rezolvate, nu pot sa fiu decat multumit.
Dracu' imi mai schimba mie ambreiajul la aproape 3 ani, cu toata dreptatea mea!
Si cu toate astea mi l-au schimbat!
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) Oricum, am ajuns la concluzia ca, noi ,clientii suntem tratati in functie de cat "scandal" si "tiganeala" facem sau cat de bine ne cunoastem cu angajatii M-Car.
Iar eu sunt un tip pacifist si nu-mi place sa apelez la astfel de procedee. Drept urmare...............................$$$$$
Nu e vorba de scandal si tiganeala si nici de altceva.
E vorba ca atunci cand ceva nu e in regula trebuie sa-ti expui punctul de vedere si sa nu accepti ce nu-ti convine.
Asa e normal.
Nu suntem intr-o lume perfecta...nici macar in Germania...acolo sunt alte service-uri, dar si alti clienti.
Am vazut un client (arab) care parea destul de instarit, cred ca numai lantu' de la gat valora cat coltu' meu....
Ma nene era negru de suparare ca in loc de texaco i-au pus mobil si ca l-a costat mai mult revizia.
Cred ca si neamtu' s-ar fi tiganit la fel...
Apoi vin eu si fac gura ca de ce imi pune texaco, ca vreau mobil, samd.
Nebunie!!!
Nu am fost tratat preferential niciodata...am scos banu' si am platit fara sa comentez.
S-a schimbat placa, rulmentul, dar discul nu s-a schimbat pe garantie pentru ca nu se schimba pe garantie si in plus de asta era OK.
Am preferat sa cumpar unu' nou ca sa fie ambreiajul nou 100%.
Nu am facut scandal, nu m-am tiganit si nici faptul ca ii cunosc pe unii nu m-au absolvit de legile garantiei.
Am inteles, mi s-a parut normal, nu m-am tiganit la preturi...singurul lucru care m-a interesat a fost calitatea lucrarii!
Aici nu accept nici o greseala!
Accept ce spune garantia, accept preturile, dar cand iau masina vreau sa fie OK!
QUOTE (dionut77 @ Jan 27 2009, 05:54 PM) Am fost si in Metalurgiei, tot asa la un om recomandat, aceeasi situatie, tratament diametral opus fata de cel cel recomandase. Mi-a fost montate proiectore de ceata si angajatul mi-a spus ca acestea nu se regleaza, cand m-am plans ca bat in copaci.
I rest my case.
Mai cere a doua opinie, nu se poate sa ramana asa.
QUOTE (BUGHY @ Jan 27 2009, 06:54 PM) Felicitari Cristi !!
Sa inteleg ca esti vindecat acum ? Vei pastra masina , avand in vedere ca s-a rezolvat treaba ? ( cine stie cat va mai dura si asta pana va face iar ...)
E bine ca ai apucat s-o faci pe garantie si nu i-ai mai lasat sa te duca cu zaharelul pana iti expira . Mama lor...
S-a rezolvat problema caraitului ? Ai incercat sa vezi daca mai face in marsarier ?
Salve Bughy!
Da, o pastrez.
Nu stiu cat va mai dura pana va face iar.
Deocamdata e ok!
In marsarier, da, face...dar aia nu e problema, marsarierul nu e sincronizat, nu au ce sa-i faca.
Acum sa vad ce rezolv cu cutia...
Sa inteleg ca esti vindecat acum ? Vei pastra masina , avand in vedere ca s-a rezolvat treaba ? ( cine stie cat va mai dura si asta pana va face iar ...)
E bine ca ai apucat s-o faci pe garantie si nu i-ai mai lasat sa te duca cu zaharelul pana iti expira . Mama lor...
S-a rezolvat problema caraitului ? Ai incercat sa vezi daca mai face in marsarier ?
Salve Bughy!
Da, o pastrez.
Nu stiu cat va mai dura pana va face iar.
Deocamdata e ok!
In marsarier, da, face...dar aia nu e problema, marsarierul nu e sincronizat, nu au ce sa-i faca.
Acum sa vad ce rezolv cu cutia...
As vrea sa multumesc si pe aceasta cale celor care s-au ocupat de problema distributiei masinii mele! Nu pot mentiona aici decit numele lui Ovidiu Ungureanu, din pacate necunoscind numele sefului de tura si al mecanicilor care s-au ocupat de problema. Asadar, multumesc pentru profesionalism si staruinta in depistarea problemei!
QUOTE (Marty @ Feb 4 2009, 12:02 PM) Chiar s-a rezolvat si nu fac niciun fel de misto! La un moment dat am vrut sa iau masina asa da' nu mi-au dat-o.
Eu l-am intrebat pe Ovidiu... dupa ce ti-au schimbat piesa, aparent fiind ok, defectul aparand dupa o plimbare...
Era ferm convins ca nu e de la motor si ca piesa desi noua, s-a dovedit a fi defecta.
Nu e pe arc, e pe ulei si nu lucra pizdonasu' ala cum trebuie...
Unul dintre mecanici, unu' mai mic de statura chiar era ofticat pentru ca nu era la prima schimbare de distributie.
Eu l-am intrebat pe Ovidiu... dupa ce ti-au schimbat piesa, aparent fiind ok, defectul aparand dupa o plimbare...
Era ferm convins ca nu e de la motor si ca piesa desi noua, s-a dovedit a fi defecta.
Nu e pe arc, e pe ulei si nu lucra pizdonasu' ala cum trebuie...
Unul dintre mecanici, unu' mai mic de statura chiar era ofticat pentru ca nu era la prima schimbare de distributie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator