Service story
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
Miine ma duc sa vad si eu de ce naiba mi s-au aprins becurile de frina, abs si vsc in bord.. Am pus azi vreo doua frina mai bruste si s-a dus dracului frina. Nu tu abs nimic.
Mi-a spus cineva ca am nivelul spre minim la lichidul de frina. Poata s-a deranjat de la asta. Oricum o sa testez mai des frinele mai tari sa vedem daca or sa mai apara.
Astea de azi au fost de nevoie nu de placere.
Mi-a spus cineva ca am nivelul spre minim la lichidul de frina. Poata s-a deranjat de la asta. Oricum o sa testez mai des frinele mai tari sa vedem daca or sa mai apara.
Astea de azi au fost de nevoie nu de placere.
Acum o saptamana am dus masina la mcar pentru urmatoarele lucrari
- Montat geam fata dreapta, spart pe data de 19 noiembrie in parcare de un rumeno in vederea sustragerii anumitor obiecte aflate intamplator prin torpedo.
Spargerea s-a dat pe bulevardul Camil Ressu, masina parcata pe trotuar, la gura de metrou, orele 21, lumea circula, lumina ca ziua in amiaza mare.
Aud alarma, ma uit pe geam, il vad bagat pe jumatate in masina, strig la el, il doare in p..., ia ce e de luat si pleaca linistit, geam spart, cioburi peste tot, alarma, oamenii treceau si nu vedeau nimic.
Tara de Mailati!
S-a rezolvat pe casco, noroc chior...geamul a fost pe stoc, lucrarea ok, totul functioneaza perfect.
- Schimbat placute fata. Parca 95 euro fara tva...
Franele functioneaza perfect, nu scartaie nimic.
- Rezolvat scartait care apare la actionarea pedalei de ambreiaj...problema veche...
Aici au fost ceva probleme, s-a gresat prea mult si a trebuit sa vin si sambata pentru niste remedieri suplimentare.
In mod normal m-as fi suparat, dar oamenii au fost corecti si nu au dat-o in "diverse" cu mine, au recunoscut ca au gresit si ca intr-un fel sau altul o vor rezolva, ceea ce s-a si intamplat de altfel.
Se mai poate gresi, important e ca s-a recunoscut greseala si ca s-a rezolvat problema.
In plus de asta mi-am mai satisfacut niste curiozitati, am vazut mai in detaliu cutia de viteze, ambreiajul, etc.
Apropo, japan o p..., ambreiaj, cutie germany...fix partea slaba a coltului e germana...
- Rezolvat chitait curea accesorii, pe care au curatat-o si reglat-o, si iar curatat-o si iar reglat-o baietii in service de 6-7 ori si degeaba, pana cand am schimbat-o ca asa am vrut eu, mai ales ca are un pret minuscul, in speranta ca voi scapa odata de chitaitul/scartaitul ala care apare in special vara in mod continuu, dar in special cand motorul e in sarcina, cand dau drumul la AC face in mod continuu, cand plec de pe loc si nu accelerez suficient.
Am cumparat curea noua, deci nu mai tine ca ar fi de la mizerie...
Imi zice baiatu care a testat-o ca asa face si alte masini...nu nene, nu ma intereseaza cine si ce face...a fost de acord cu mine si asta m-a bucurat foarte tare.
S-a rezolvat si asta!
Am mai luat roti de iarna si stergatoare.
Acum astept sa primeasca ulei Mobil I pentru cutie pentru ca ar cam trebui schimbat.
Nu aveau decat Texaco pentru cutie pe stoc.
Numai bine!
- Montat geam fata dreapta, spart pe data de 19 noiembrie in parcare de un rumeno in vederea sustragerii anumitor obiecte aflate intamplator prin torpedo.
Spargerea s-a dat pe bulevardul Camil Ressu, masina parcata pe trotuar, la gura de metrou, orele 21, lumea circula, lumina ca ziua in amiaza mare.
Aud alarma, ma uit pe geam, il vad bagat pe jumatate in masina, strig la el, il doare in p..., ia ce e de luat si pleaca linistit, geam spart, cioburi peste tot, alarma, oamenii treceau si nu vedeau nimic.
Tara de Mailati!
S-a rezolvat pe casco, noroc chior...geamul a fost pe stoc, lucrarea ok, totul functioneaza perfect.
- Schimbat placute fata. Parca 95 euro fara tva...
Franele functioneaza perfect, nu scartaie nimic.
- Rezolvat scartait care apare la actionarea pedalei de ambreiaj...problema veche...
Aici au fost ceva probleme, s-a gresat prea mult si a trebuit sa vin si sambata pentru niste remedieri suplimentare.
In mod normal m-as fi suparat, dar oamenii au fost corecti si nu au dat-o in "diverse" cu mine, au recunoscut ca au gresit si ca intr-un fel sau altul o vor rezolva, ceea ce s-a si intamplat de altfel.
Se mai poate gresi, important e ca s-a recunoscut greseala si ca s-a rezolvat problema.
In plus de asta mi-am mai satisfacut niste curiozitati, am vazut mai in detaliu cutia de viteze, ambreiajul, etc.
Apropo, japan o p..., ambreiaj, cutie germany...fix partea slaba a coltului e germana...
- Rezolvat chitait curea accesorii, pe care au curatat-o si reglat-o, si iar curatat-o si iar reglat-o baietii in service de 6-7 ori si degeaba, pana cand am schimbat-o ca asa am vrut eu, mai ales ca are un pret minuscul, in speranta ca voi scapa odata de chitaitul/scartaitul ala care apare in special vara in mod continuu, dar in special cand motorul e in sarcina, cand dau drumul la AC face in mod continuu, cand plec de pe loc si nu accelerez suficient.
Am cumparat curea noua, deci nu mai tine ca ar fi de la mizerie...
Imi zice baiatu care a testat-o ca asa face si alte masini...nu nene, nu ma intereseaza cine si ce face...a fost de acord cu mine si asta m-a bucurat foarte tare.
S-a rezolvat si asta!
Am mai luat roti de iarna si stergatoare.
Acum astept sa primeasca ulei Mobil I pentru cutie pentru ca ar cam trebui schimbat.
Nu aveau decat Texaco pentru cutie pe stoc.
Numai bine!
- Cristian Stancu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm
QUOTE (Cristian Stancu)Cristi,
Daca-mi deschid vreodata service esti primul pe care-l invit sa-mi fie client. Roti de iarna de la M Car, strergatoare si ulei cutie viteza.....aici chiar ca sunt blocat. Ma scuzi dar nu aveai in jur de 20.000km?
Aveam/am 25.000 km.
Nu intelegi de ce vreau sa schimb uleiul in cutie ?
Pai asa am cerut eu din urmatoarele motive:
- cand s-a dat cutia jos, s-a scos uleiul din ea...arata ok, dar am vrut ulei nou din recipient nou, sigilat si nu scurs din cutie, pus la loc...
- la 30.000 km oricum aveam de gand sa-l schimb si nu costa mult.
- am mai discutat niste comportamente ale cutiei care teoretic pot fi amplificate si de un ulei care nu mai are proprietatile de ungere corespunzatoare.
Eu cu masina sunt f generos, cand e vorba de consumabile nu ma joc.
Am vazut ambreiajul la fata...cica e dus in proportie de 60%, totul arata ca masina a fost exploatata normal, fara patinari, samd.
Normal nu am exploatat-o, dar nici nu patinez discu' de ambreiaj.
Cutia se da jos foarte usor, e foarte mica, totul e foarte simplu si clar.
Peste tot e made in germany.
Daca-mi deschid vreodata service esti primul pe care-l invit sa-mi fie client. Roti de iarna de la M Car, strergatoare si ulei cutie viteza.....aici chiar ca sunt blocat. Ma scuzi dar nu aveai in jur de 20.000km?
Aveam/am 25.000 km.
Nu intelegi de ce vreau sa schimb uleiul in cutie ?
Pai asa am cerut eu din urmatoarele motive:
- cand s-a dat cutia jos, s-a scos uleiul din ea...arata ok, dar am vrut ulei nou din recipient nou, sigilat si nu scurs din cutie, pus la loc...
- la 30.000 km oricum aveam de gand sa-l schimb si nu costa mult.
- am mai discutat niste comportamente ale cutiei care teoretic pot fi amplificate si de un ulei care nu mai are proprietatile de ungere corespunzatoare.
Eu cu masina sunt f generos, cand e vorba de consumabile nu ma joc.
Am vazut ambreiajul la fata...cica e dus in proportie de 60%, totul arata ca masina a fost exploatata normal, fara patinari, samd.
Normal nu am exploatat-o, dar nici nu patinez discu' de ambreiaj.
Cutia se da jos foarte usor, e foarte mica, totul e foarte simplu si clar.
Peste tot e made in germany.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori