Service story
azi am observat cand dau drumul la aerul conditionat(nu e prima data) se aude un zgomot foarte mare,ceva de gen o bobina care freaca ceva,m-am dus frumos la service se urca "meseriashul " in masina si ii da accelerare in gol pana la 6000 turatii si imi zice ca nu are nimic sa ma duc linistit acasa ca e doar un consumator in plus.totul a durat 30 secunde si raspunsul pe masura
Luni am bagat masina in service pentru reparatii si miercuri seara era gata.
Super rapizi!
1. Schimbat parbriz fata
Aici ma asteptam sa gasesc plasticele de pe stalpi zgariate de la vreo surubelnita erecta si multe alte semne de buna purtare.
Nimic de genul asta, totul era imbinat ca din fabrica, nimic zgariat ,fortat, indoit, rupt sau murdarit.
Am ramas cu ochii beliti in bord...ba da-o dreacu, chiar nimic, nimic ? )
Nimic frate, doar praf pe bord, dar asta se rezolva la spalatorie si cu ocazia asta o sa testez si eficacitatea revitalizatorului Automagic pe baza de apa, pentru bord, suprafete din cauciuc, vinil, plastic.
Buun, trecem mai departe!
2. Vopsit spoiler spate
Nu am ce sa comentez, arata ca orice spoiler proaspat vopsit bine si uscat insa praful de pe el m-a impiedicat sa-l studiez micrometric.
Montat la fel ca data trecuta, un luft ceva mai mare pe partea stanga, insa nu ma deranjeaza...e un spoiler de plastic predispus la lovituri, uneori
serveste vr-unui idiot sa-si sprijine pantoful pentru a se lega la sireturi, samd
Deci e OK si asta!
3. Completat ulei motor pana la nivelul maxim
Asa vreau eu, la maxim!
4. Remediat troncanit bancheta spate
Asta ma innebunea, acum nu se mai aude, dar sa mai treaca o saptamana si apoi ma pronunt...
5. Scos zgarieturi jante
Artaaa, le-au facut boboc!
Nici urma de zgarieturi si lucesc de zici ca acum le-am luat.
Zgarieturile le am de la peria indianului de la spalatorie....
6. Uns ceva pe la ambreiaj ca sa nu mai aud un zgomot ca de arc cand il ambreiez/debraiez.
Deocamdata nu mai face.
7. Verificat axa fata, bucse bara stabilizatoare, caseta de directie.
Au verificat, deocamdata nu am mai sesizat nimic ...ramane de vazut!
Ma declar multumit!
Nimic care sa ma deranjeze, de la lucrari pana la preturi, de la atitudine pana la timpii de lucru!
Vi-l recomand pe Ovidiu Ungureanu, medicul de familie al masinii mele!
De altii nici nu vreau sa mai aud...
Nu i-am cerut termen de finalizare, insa marti, m-a si sunat sa-mi spuna in ce stadiu e masina si cand pot veni sa o iau.
Deschiderea comenzii, preluarea masinii, respectiv predarea ei s-au efectuat fara timpi morti, rapid, fara intreruperi, s-a ocupat de la cap la coada de masina, a urmarit stadiu lucrarilor in sevice, m-a informat...
N-am ce sa mai zic, nu e prima data cand da dovada de profesionalism si bun simt!
Mi se pare foarte normal ca fiecare client sa-si duca masina la un anumit receptioner care sa cunoasca clientul, masina, istoricul reparatiilor, etc astfel incat
sa actioneze cat mai eficient si in cunostinta de cauza.
Fiecare sa aiba un portofoliu de clienti de care sa aiba grija...ca la frizer!
Glumesc dar vb serios.
De exemplu: Am fost de 3 ori in service cu recircularea...imi aparea cod de eroare in ECU, de fiecare data codul era sters in speranta ca nu va mai apare, chiar mi se spunea "reveniti, daca mai apare, schimbam piesa". De fiecare data dadeam peste alt receptioner, alt baiat in service, de fiecare data o luam de
la capat cu explicatiile, samd. "reveniti, daca mai apare, schimbam piesa". ) Super enervant, pierdere de timp de ambele parti.
Am dat peste Ovidiu, a depistat o data, de doua ori eroarea...azi a facut comanda de piesa.
In concluzie, rezultatele eforturilor service-ulului MCar de a avea servicii OK, au inceput sa aiba continuitate si consistenta.
Anterior, am mai fost in service de 2-3 ori si a fost OK.
Numai bine!
Super rapizi!
1. Schimbat parbriz fata
Aici ma asteptam sa gasesc plasticele de pe stalpi zgariate de la vreo surubelnita erecta si multe alte semne de buna purtare.
Nimic de genul asta, totul era imbinat ca din fabrica, nimic zgariat ,fortat, indoit, rupt sau murdarit.
Am ramas cu ochii beliti in bord...ba da-o dreacu, chiar nimic, nimic ? )
Nimic frate, doar praf pe bord, dar asta se rezolva la spalatorie si cu ocazia asta o sa testez si eficacitatea revitalizatorului Automagic pe baza de apa, pentru bord, suprafete din cauciuc, vinil, plastic.
Buun, trecem mai departe!
2. Vopsit spoiler spate
Nu am ce sa comentez, arata ca orice spoiler proaspat vopsit bine si uscat insa praful de pe el m-a impiedicat sa-l studiez micrometric.
Montat la fel ca data trecuta, un luft ceva mai mare pe partea stanga, insa nu ma deranjeaza...e un spoiler de plastic predispus la lovituri, uneori
serveste vr-unui idiot sa-si sprijine pantoful pentru a se lega la sireturi, samd
Deci e OK si asta!
3. Completat ulei motor pana la nivelul maxim
Asa vreau eu, la maxim!
4. Remediat troncanit bancheta spate
Asta ma innebunea, acum nu se mai aude, dar sa mai treaca o saptamana si apoi ma pronunt...
5. Scos zgarieturi jante
Artaaa, le-au facut boboc!
Nici urma de zgarieturi si lucesc de zici ca acum le-am luat.
Zgarieturile le am de la peria indianului de la spalatorie....
6. Uns ceva pe la ambreiaj ca sa nu mai aud un zgomot ca de arc cand il ambreiez/debraiez.
Deocamdata nu mai face.
7. Verificat axa fata, bucse bara stabilizatoare, caseta de directie.
Au verificat, deocamdata nu am mai sesizat nimic ...ramane de vazut!
Ma declar multumit!
Nimic care sa ma deranjeze, de la lucrari pana la preturi, de la atitudine pana la timpii de lucru!
Vi-l recomand pe Ovidiu Ungureanu, medicul de familie al masinii mele!
De altii nici nu vreau sa mai aud...
Nu i-am cerut termen de finalizare, insa marti, m-a si sunat sa-mi spuna in ce stadiu e masina si cand pot veni sa o iau.
Deschiderea comenzii, preluarea masinii, respectiv predarea ei s-au efectuat fara timpi morti, rapid, fara intreruperi, s-a ocupat de la cap la coada de masina, a urmarit stadiu lucrarilor in sevice, m-a informat...
N-am ce sa mai zic, nu e prima data cand da dovada de profesionalism si bun simt!
Mi se pare foarte normal ca fiecare client sa-si duca masina la un anumit receptioner care sa cunoasca clientul, masina, istoricul reparatiilor, etc astfel incat
sa actioneze cat mai eficient si in cunostinta de cauza.
Fiecare sa aiba un portofoliu de clienti de care sa aiba grija...ca la frizer!
Glumesc dar vb serios.
De exemplu: Am fost de 3 ori in service cu recircularea...imi aparea cod de eroare in ECU, de fiecare data codul era sters in speranta ca nu va mai apare, chiar mi se spunea "reveniti, daca mai apare, schimbam piesa". De fiecare data dadeam peste alt receptioner, alt baiat in service, de fiecare data o luam de
la capat cu explicatiile, samd. "reveniti, daca mai apare, schimbam piesa". ) Super enervant, pierdere de timp de ambele parti.
Am dat peste Ovidiu, a depistat o data, de doua ori eroarea...azi a facut comanda de piesa.
In concluzie, rezultatele eforturilor service-ulului MCar de a avea servicii OK, au inceput sa aiba continuitate si consistenta.
Anterior, am mai fost in service de 2-3 ori si a fost OK.
Numai bine!
Salutare!
Am mai scris la Probleme New Lancer un post legat de nefunctionarea ASC-ului. Am fost joi la service-ul M CAR din Bd. Metalurgiei (Berceni) si problema a fost rezolvata in jumatate de ora. A fost vorba despre senzorul de unghi al virajului care se afla in interiorul volanului. Avand in vedere ca este vorba despre siguranta activa, a fost facuta pe loc comanda pentru senzor si astept sa fiu sunat pentru a fi schimbat. Recunosc ca mi-a fost teama de faptul ca a fost anulata doar afisarea problemei din computerul de bord, insa week-end-ul asta am traversat Valea Jiului iar la un viraj mai strans a intervenit ASC-ul si si-a facut treaba.
In alta ordine de idei, mi-a placut foarte mult abordarea receptionerului de acolo cu care am schimbat cateva cuvinte in legatura cu ce ar fi bine/trebui sa fac pentru Lancer-ul meu.
Am mai scris la Probleme New Lancer un post legat de nefunctionarea ASC-ului. Am fost joi la service-ul M CAR din Bd. Metalurgiei (Berceni) si problema a fost rezolvata in jumatate de ora. A fost vorba despre senzorul de unghi al virajului care se afla in interiorul volanului. Avand in vedere ca este vorba despre siguranta activa, a fost facuta pe loc comanda pentru senzor si astept sa fiu sunat pentru a fi schimbat. Recunosc ca mi-a fost teama de faptul ca a fost anulata doar afisarea problemei din computerul de bord, insa week-end-ul asta am traversat Valea Jiului iar la un viraj mai strans a intervenit ASC-ul si si-a facut treaba.
In alta ordine de idei, mi-a placut foarte mult abordarea receptionerului de acolo cu care am schimbat cateva cuvinte in legatura cu ce ar fi bine/trebui sa fac pentru Lancer-ul meu.
focul se reaprinde
f grav ce se intampla, intrati aici pana nu se sterg posturile: http://www.craiovaforum.ro/prestagent-d ... 15368.html
si eventual lasati un comment
f grav ce se intampla, intrati aici pana nu se sterg posturile: http://www.craiovaforum.ro/prestagent-d ... 15368.html
si eventual lasati un comment
QUOTE (Uliu)Salutare!
Am mai scris la Probleme New Lancer un post legat de nefunctionarea ASC-ului. Am fost joi la service-ul M CAR din Bd. Metalurgiei (Berceni) si problema a fost rezolvata in jumatate de ora. A fost vorba despre senzorul de unghi al virajului care se afla in interiorul volanului. Avand in vedere ca este vorba despre siguranta activa, a fost facuta pe loc comanda pentru senzor si astept sa fiu sunat pentru a fi schimbat. Recunosc ca mi-a fost teama de faptul ca a fost anulata doar afisarea problemei din computerul de bord, insa week-end-ul asta am traversat Valea Jiului iar la un viraj mai strans a intervenit ASC-ul si si-a facut treaba.
In alta ordine de idei, mi-a placut foarte mult abordarea receptionerului de acolo cu care am schimbat cateva cuvinte in legatura cu ce ar fi bine/trebui sa fac pentru Lancer-ul meu.
Intre timp am rezolvat problema:
La exact 2 saptamani dupa ce a fost constatata problema, am fost sunat de catre reprezentantul service-ului sa-mi spuna ca a sosit piesa si ca ar fi indicat sa ma prezint pentru schimbare. Zis si facut. Am stabilit o ora pe care evident ca nu am putut sa o respect dat fiind traficul din Bucuresti, insa nu a fost nici o problema. Am ajuns acolo, am predat masina (e drept ca nu s-a mai facut verificarea si consemnarea in foaia de service a datelor gen: nr. km parcursi - de la ultima vizita am facut vreo 1500 - cantitate combustibil, etc.) dar nici nu am lasat masina nesupravegheata. In interval de 1 h problema a fost rezolvata cu tot cu consemnarea interventiei in carnetul de service a masinii. Am o mica problema in ceea ce priveste piesa schimbata: nu am primit-o... mentionez ca schimbarea a fost facuta in virtutea garantiei, asa ca nu stiu daca trebuia sa primesc piesa sau aceasta urma sa fie expediata producatorului...
Una peste alta sunt multumit si sper sa nu mai trec pe la ei decat la revizie! :-D
Am mai scris la Probleme New Lancer un post legat de nefunctionarea ASC-ului. Am fost joi la service-ul M CAR din Bd. Metalurgiei (Berceni) si problema a fost rezolvata in jumatate de ora. A fost vorba despre senzorul de unghi al virajului care se afla in interiorul volanului. Avand in vedere ca este vorba despre siguranta activa, a fost facuta pe loc comanda pentru senzor si astept sa fiu sunat pentru a fi schimbat. Recunosc ca mi-a fost teama de faptul ca a fost anulata doar afisarea problemei din computerul de bord, insa week-end-ul asta am traversat Valea Jiului iar la un viraj mai strans a intervenit ASC-ul si si-a facut treaba.
In alta ordine de idei, mi-a placut foarte mult abordarea receptionerului de acolo cu care am schimbat cateva cuvinte in legatura cu ce ar fi bine/trebui sa fac pentru Lancer-ul meu.
Intre timp am rezolvat problema:
La exact 2 saptamani dupa ce a fost constatata problema, am fost sunat de catre reprezentantul service-ului sa-mi spuna ca a sosit piesa si ca ar fi indicat sa ma prezint pentru schimbare. Zis si facut. Am stabilit o ora pe care evident ca nu am putut sa o respect dat fiind traficul din Bucuresti, insa nu a fost nici o problema. Am ajuns acolo, am predat masina (e drept ca nu s-a mai facut verificarea si consemnarea in foaia de service a datelor gen: nr. km parcursi - de la ultima vizita am facut vreo 1500 - cantitate combustibil, etc.) dar nici nu am lasat masina nesupravegheata. In interval de 1 h problema a fost rezolvata cu tot cu consemnarea interventiei in carnetul de service a masinii. Am o mica problema in ceea ce priveste piesa schimbata: nu am primit-o... mentionez ca schimbarea a fost facuta in virtutea garantiei, asa ca nu stiu daca trebuia sa primesc piesa sau aceasta urma sa fie expediata producatorului...
Una peste alta sunt multumit si sper sa nu mai trec pe la ei decat la revizie! :-D
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori