Service story

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Johnelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 04, 2007 3:04 pm

Mesaj de Johnelu » Vin Mar 21, 2008 2:54 pm

Nu-mi vine sa cred ... par povesti din alta lume, extrem de tris ca se intampla asa ceva.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Mar 21, 2008 3:24 pm

QUOTE (ramses)Helloooo,oameni buni !!! E fantastic cum va porniti unul pe altul sa aruncati cu noroi !!! ...

Ia zi mestere...
Cum vine asta cu noroiu' ?
E fantastic cum unii pot sa faca pe "domnii" intr-o mare de oameni/clienti nemultumuti de serviciile unui dealer/service de toata jena.

Stim cum sunt serviciile in RO...unii dintre noi stim cum sunt serviciile in afara...dar service-ul mcar e campionul stupiditatii din toate pdv, dupa cum spunea cineva pe forum.
Nu are egal...

Un spoiler ma...vopsit, montat...atat.
Nimic!!!
Cu ce problema sa te duci la astia ca sa o poata rezolva cap coada si sa nu ai probleme ulterioare ?
Norocul lor e ca masinile nu prezinta probleme mecanice grave, altfel, restul povestilor de prin alte service-uri ar fi fost niste glumite nevinovate pe langa minunatiile de care sunt astia in stare.
Dar ei sunt calmi si zambitori "Daca aveti probleme, reveniti". )

La receptie e un talmes balmes, daca vii, te anunti si astepti civilizat pe canapea sa-ti vina randul, m..e, poti sa astepti mult si bine acolo, poti sa si tragi un pui de somn ca nu te intreaba nimeni de vorba, daca stai calare pe receptie risti sa te imbolnavesti de nervi...toti se invart ca niste muste fara cap dar nu par sa finalizeze ceva.
Oricum ai sanse sa pierzi o zi numai sa predai masina si sa se finalizeze comanda.
Degeaba esti programat la ora X...e asa de forma, cand te duci acolo mai sunt 5-6 inaintea ta de parca programarea aia ar fi de forma..."Luati loc ca revin..." ...De aici trebuie sa ai nervii tari.
Cand ridici masina, alte emotii...iti ridici rabla, constati ca nu ai talonul pe care l-ai lasat in service odata cu masina, te intorci, intrebi, ti se raspunde "pai ar trebui sa fie la D-voastra"...ii explici, scormoneste prin sertare...uite ca a aparut si talonu'.
De lucrari ce sa mai zic?
La cati meseriasi cu studii superioare care se calca pe bataturi prin cur-tea servisului au, ar trebui sa nu existe probleme.

Si multe altele...
Orice este posibil...absolut orice.
Dar daca ne exprimam nemultumirile, aici, in presa, la MMC Europe, samd...unora li se pare fantastic.
Fantastic si mai cum ?
Cum ne mai pricepem noi romanii la texte si la acoperit rahatu' cu mana...
Oricum e la moda chestia asta..."Nu e ceea ce pare, e ceea ce iti spun eu". )
Prea mult individualism, prostie, superficialitate, bataie de joc si interes din partea unora...iar din partea altora prea multa toleranta, neputinta.

Sa traiti bine! )

PS. Of, iar am fost rau.

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Vin Mar 21, 2008 5:21 pm

Eu as vrea sa propun altceva.Nu degeaba ma batea pe mine gandul sa-i dau in judecata, uite ca si altii sunt patiti. Dupa un eveniment din asta nefericit de service, postati numele celor de acolo cu care ati avut de-a face.In felul asta, un om se poate duce in service, vorbeste cu seful de service si poate refuza anumiti oameni de acolo. Nu ma apuc deocamdata sa dau nume pentru ca, poate unii nu sunt de acord cu aceasta politica.

Avatar utilizator
Johnelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 04, 2007 3:04 pm

Mesaj de Johnelu » Vin Mar 21, 2008 5:25 pm

Cristi, din pacate nu ai fost deloc rau, realist si corect pusa problema.
Io-s un tip mai calm si incerc sa zambesc, sa spun multumesc de fiecare data, pentru ca-mi face placere sa ma port frumos in general. Dar acest service te scoate din pepeni si nu mai sti cum sa pui problema. Te intrebi daca aia cu ceafa groasa care tipa, injura, scuipa si se adreseaza cu "auzi jmekere imi faci treaba buna ca altfel ne shukarim"/"mai nesimtzitule ma faci pe fatza!?"/"pune mana si schimba cum iti zic ca altfel te bat in curtea sectiei de politie bai jegosule", te intrebi daca ei isi rezolva corect problemele, daca nu cumva asa se face sa nu mai fi plimbat pacalit "facut pe fatza" Sa-mi scuzati limbajul dar va asigur ca se poate muuult mai rau.

Io am prezentat o problema legata de un scartzait de la 2.000 de km acum am 22.500 :shock: si mai bine de un an :shock: , nu s-a rezolvat nimik, doar plimbari pe benzina proprie si vorbe.
Sa aud la asta explicatie ca tare-s curios. :!:

Acum imi scartzaie scaunul, tot timpul, si va asigur ca nu-s deloc gras, imi este teama sa merg sa reclam chestia asta pentru ca, sunt sigur, ca nu voi rezolva nimik, decit timp si bani pierduti ... aa :!: stiu, io-s vinovat, am cumparat masina care-mi place .

Astea-s doar asa de incalzire, sunt un client PJ care a cumparat trei (3) masini de la mcar, spun asta ca sa vedeti ca se poarta la fel si cu clientii ce va mai mari si cu cei mici, nu fac nici un fel de discriminare baietii 8) .

Intrevad o posibilitate (slaba rau) cu service-ul din berceni ... poate-mi fac curaj intr-o zi sa ajung acolo, altfel fara speranta in ceea ce ma priveste domnilor.

Cu respect.

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Vin Mar 21, 2008 6:47 pm

QUOTE (damutz)...Dupa un eveniment din asta nefericit de service, postati numele celor de acolo cu care ati avut de-a face...

Total de acord. Numele receptionerului este Mihai Fatu. Cat despre cei care au lucrat la masina intentionez sa aflu maine numele lor.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Vin Mar 21, 2008 7:38 pm

Stau, citesc, ma minunez si ma ia cu frig ! Si eu care credeam ca cea mai mare problema pe care o s-o am o sa fie cu zgomotul motorului si cu plasticul de pe bord :cry:

Avatar utilizator
Dan Petcu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 01, 2007 12:32 pm

Mesaj de Dan Petcu » Sâm Mar 22, 2008 9:12 am

Salutare,

Am cu outlanderul din semnatura, 40.000 km parcursi in 7 luni. Stau in Timisoara dar nu am facut nici o revizie la reprezentanta Mitsubishi din acest oras, din cauza atitudinii unui angajat la service-ul Mercedes din oras (aici se fac reviziile in Timisoara) la revizia de 1500 km.
Prima revizie a fost facuta la dealerul din Oradea: foarte amabili dar semiprofesionisti: au uitat sa prinda un furtun si a trebuit sa ma intorc din drum la ei.
In rest merg NUMAI la service-ul din Bvd. Metalurgiei, la Mcar Distribution. Am ramas foarte surprins de amabilitatea si profesionalismul lor. Chiar daca nu aveam programare, pentru revizie de 30.000 m-au primit si in maxim o ora terminasera. Apoi am mers la ei pentru o bataie care aparuse la articulatia fata pe drumul Timisoara Bucuresti. La recceptie era un nou angajat care nu a putut sa i-a singur o decizie, chemandul pe seful de service. Acesta, foarte amabil, a luat masina si a facut un drive test dupa cre s-a intors si a bagat masina in service, dupa 45 de minute spunandu-mi ca este vorba doar de o pietricica in trata la flansa amortizorului.
Intre timp, eram curios de kitt-ul RalliArt. Persoana respectiva mi-a da masina lui sa fac un test. Fiind foarte extaziat de cum se misca masina cu Kitt, am comandat si ptr a mea. Nu aveau pe stoc, dar mi-au promis ca a doua zi la prima ora sa fiu in service, ca il vor avea. Lucru ce s-a si intamplat, totul durand 30 de minute, si lasandu-ma sa achit prin ordin de plata contravaloarea lucrarilor si a kitt-ului, cand voi ajunge la Timisoara.


Din pacate, saptamana trecuta am fost nevoit sa merg la service-ul din Timisoara din cauza ca la Tg Jiu, am alimentat cu benzina , masina ajungand pe rampa la service-ul din Timisoara. Mii de multumiri celor de la MAP Assistance - in 30 de minute masina era ridcata din strada si in drum spre Timisoara
La service, mi-au spus ca vo face tot ce este posibil sa rezolve problema si sa plec cu masina in aceeasi zi, dupa carfe mi-au inmanat o canistra si mi-au spus sa le aduc motorina de la statia de langa service - shocant.
Am luat masina dupa 6 ore, mirosind a benzina mai rau decat daca as fi turnat eu in masina. Cred k au scos toa benzina prin masina, pe la capacul rezervorului din interiorul masinii, demontand banchetele.

Raman la concluzia ca merita sa fac revizia la Bucuresti, in Bvd Metalurgiei.

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Sâm Mar 22, 2008 4:32 pm

QUOTE (NeGrutzY)Total de acord. Numele receptionerului este Mihai Fatu. Cat despre cei care au lucrat la masina intentionez sa aflu maine numele lor.


De acelasi berbec am avut si eu noroc. Mi-a tinut masina 2(doua) luni in service pt o problema care la service-ul Mitsu din Constanta s-a rezolvat in 2 saptamani. De fiecare data cand sunam si intrebam in ce stadiu este masina, parca atunci se trezea din somn si isi aducea aminte ca mai e si masina mea pe acolo. Si evident incepea cu povesti de genul "asteptam piesa, masina e in lucru" etc. Nu pot sa cred ca pt un brat de la suspensie a trebuit sa astepte 5 saptamani.

Eu fiind din Constanta, nu puteam sa aflu decat prin telefon ce se intampla cu masina. Si sunt sigur ca au avut prioritate alte masini, mergandu-se pe principiul " lasa-l ma p-asta mai la urma ca oricum nu vine p-aici sa vada ce se intampla cu masina".

In momentul in care m-am dus sa iau masina, evident benzina mai putina decat lasasem eu. Mi-a zis ca s-au facut doar 30 km cu masina pt a se verifica daca mai este ceva in neregula la trenul de rulare care fusese avariat. Sunt de acord cu asta, insa nu sunt de acord ca Lancer-ul meu de 1,6 consuma 10 litri de benzina pt 30 de km. Am uitat repede de asta, cand in momentul in care am vrut sa pornesc radio cd-ul am ramas cu rama de plastic in mana si fata s-a dus cu totul inauntru. I-am explicat politicos ca masina a fost lovita in roata si nu in radio cd. A inceput cu vrajeala de genul "poate era asa de cand a-ti adus-o". Evident l-am pus sa isi aduca instrumentele si sa remedieze problema. Acum scartie ca dracu rama aia. Arta frate, nu gluma.

Si toate astea dupa ce mi-a facut un minunat deviz de 9500 RON catre Omniasig. Nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa ma friga la bani cand o sa reinnoiesc polita.

Am plecat repede de acolo, sictirit si scarbit, ca mi-era ca mai descopar ceva si il iau si la suturi pe baiatul asta. Era sambata si frumos afara, si ar fi fost pacat sa stric si weekend-ul meu si al lui.

Asa ca "noroiul" de care pomenea colegul de forum mai devreme chiar exista, dar nu vine din partea noastra, ci se afla chiar in curte la M Car, unde se reflecta perfect in modul in care isi trateaza clientii.

Cu respect.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Mar 26, 2008 4:38 pm

Neprevazutul a facut ca ieri sa ajung la Mcar Expozitiei.
Mai exact, am vrut sa vad si mai ales sa aud un Colt insonorizat professional cu Dynamat.
Coltul apartinand unui tip din service si am facut o mica plimbare cu el.
Rezultatele insonorizarii mi s-au parut bune!
Nu o transforma intr-un "premium" ) dar e mult mai OK...motorul se aude in continuare, la fel, dar zgomotul rulajului rotilor, suspensiei sunt mai reduse ca intensitate.

Din vorba in sfat, dintr-una intr-alta, ajung in service pentru o testare motor, ocazie cu, care se curata admisia, senzorul de oxigen, se face un update de software de la 2006 la 2007 si se depisteaza si un cod de eroare provenit de la motorasul de recirculare aer.

Eroarea asta a mai fost citita si alta data de catre Bogdan, stearsa pentru a vedea daca mai apare.
A aparut din nou semn ca problema persista...
Culmea e ca la coltul meu a mai facut cineva acest gen de diagnoza, un tuner mare si dastept dar care nu a gasit nici o eroare... )
...
Personal m-am cam lamurit care e treaba cu tuningul pe la noi si mi-a iesit definitiv din cap ideea de a mai lasa pe cineva sa-mi umble la masina...

In concluzie, de data asta am fost super multumit de serviciile prestate de Mcar prin persoanele cu , care am interactionat la acea ora tarzie.
Ce-i drept nu mai era aglomeratie, dar desi era 20:30 se lucra la greu si desi nu aveam programare (ca nesimtitu) s-au ocupat si de mine fara sa ma
lase sa astept sau sa ma cheme alta data.
Aici as putea sa-i nominalizez pe Ovidiu in primul rand pentru calitatea lucrarii si o buna informare, domnul Harbu pentru ca a urgentat lucrarea, dl. Fatu pentru ca a fost operativ si grijuliu sa plec cu toate hartiile si actele...
Foarte tare!
Multumiri pe aceasta cale domnu' Harbu.
Dl Harbu nu stiu cand mai aveti timp sa cititi si forumu' daca plecati din service pe la ora aia
Asa...

Schimbari si in showroom, optimizari multiple, mult mai operativi...
Numai de bine, de data asta!

Rezultatele lucrarii:
Masina merge mult mai bine, raspunsul la pedala e mult mai bun!
Sunt de-a dreptul incantat!
In mod normal, la ce praf avem noi, admisia se curata la max 5000 km.
O sa merg la ei sa-mi execute lucrarea de insonorizare la Colt insa inainte sa vad niste preturi.
De fapt trebuie sa merg pentru mai multe...acum am prins curaj...sper sa nu mi-o iau din nou in bot...)

Numai bine!

PS. Sper sa nu apara vr-un retard care sa ma acuze ca imi schimb impresia...Pur si simplu asta e.
De data asta au fost super OK!

LE: Am uitat sa va spun ca mi-am luat o sapca ralliart, pai ce numai coltul sa plece innoit din service ?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Mar 27, 2008 10:11 am

QUOTE (Cristi)Eroarea asta a mai fost citita si alta data de catre Bogdan, stearsa pentru a vedea daca mai apare.
A aparut din nou semn ca problema persista...
Culmea e ca la coltul meu a mai facut cineva acest gen de diagnoza, un tuner mare si dastept dar care nu a gasit nici o eroare... )
...
Personal m-am cam lamurit care e treaba cu tuningul pe la noi si mi-a iesit definitiv din cap ideea de a mai lasa pe cineva sa-mi umble la masina...

In concluzie, de data asta am fost super multumit de serviciile prestate de Mcar prin persoanele cu , care am interactionat la acea ora tarzie.


Citind pe aici mi-a fost greu sa nu sesizez si subliniez aspectul acesta cu testarea.
Senzatia ma face sa cred ca vorbesti de RACINGCODE cand te referi la tuner.
Este urat sa ne persifli dar daca asa iti face tie placere..., pot insa sa-ti spun ca oricine poate sa treaca ceva cu vederea sau sa greseasca si asta ni s-ar fi putut intampla si noua , dar esti sigur ca acel cod de eroare de care vorbesti este real?
Esti sigur ca era aparut in momentul citirii noastre?
Daca noi am testat masina si am spus ca e in regula 100% nu aveai un cod de eroare inregistrat plus ca e un tip de cod pe care l-am inteles desi nu te-ai exprimat corect care apare si dispare in anumite conditii.
Verifica starea filtrului de aer daca nu l-ai inlocuit deja sau etansietatea lui.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori