From: Adaugare Kit Turbo Pe Lancer X 1.8 Cvt

Our trash can :-)
Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mie Iun 07, 2017 7:21 am

Buna dimineata!
Da se poate sa setam o masina modelul dumneavoastra cu un astfel de kit de turbo.
Setarea dureaza o zi si necesita o pregatire anteriora, setarea se face pe dyno.
Noi recomandam si un set de injectoare de evo X daca se poate sau unele compatibile mecanic cu masina de capacitate ceva mai mare decat cele stoc.
Se poate si cu cele stoc dar puterea se limiteaza repede pentru a nu intra in zona de pericol.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Iun 07, 2017 9:53 am

Ads are getting smarter...

ce-a intrebat colegul si ce-a raspuns srl-ul...

Converisa turbo costa mai mult si vei obtine un produs inferior, cutia CVT nu face fata cuplurilor mari iar tractiunea fata nu e nici o placere cu atatia cai, in plus o sa iti trebuiasca un upgrade de frane si suspensie...dai cat nu face pt un struto-magar.

eu as vinde masina actuala si as lua un ralliart sau evo care au fost din start concepute pt nivelele dorite de putere.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Joi Iun 08, 2017 6:28 am

Multumesc pentru apelativul srl!
Decat un Ralliart mai bine un EVO si daca se poate cu o cutie de viteze mecanica.
Sigur ca ambele modele sunt deschise la tuning si castigurile pot sa fie destul de mari, ambele permit setari cu doua softuri si lista modificarilor e deschisa pentru ca gestiunea electronica permite asta.

Daca nu ar fi cazul de schimbat masina si de facut o modificare eficienta as alege varianta de supraalimentare de tip compresor.
Daca se cauta o solutie de buget, ar putea folosi un compresor de Mini sau unul de Mercedes de preferinta cel care echipeaza modelele de cca. 200hp.
Dupa montaj ar fi bine sa se gaseasca o solutie de traseu a tubulatrurii de admsie si intercooler, utilizand injectoare mai mari, o pompa de benzina mai mare de evo de exemplu.
Un CVT suporta fara probleme si gestioneaza corect 300Nm desi nu ar fi bine de urcat chiar pana acolo, un 250-275Nm ar fi perfect cu 200hp sau ceva mai mult.
O astfel de modificare nu ar costa prea mult si ar da mare satisfactie proprietarului avand ceva realizat custom, pe gustul lui si cu portiuni dinamice mai rapide ca un Ralliart.
Daca modificarile mecanice sunt corect facute garantez un consum mai mic decat cel stoc la acelasi regim de mers. Un compresor bine ales cu unc alcul bun al raportului de antrenare creste randamentul motorului, creste eficienta volumetrica si cea termica.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Iun 08, 2017 10:45 am

Apelativul este binemeritat din moment ce reply-ul era doar o reclama la activitatea pentru-profit desfasurata.

Deja e ridicol.

Un 1.8 CVT Supra-alimentat care foarte optimist ar avea 25% mai putin cuplu si putere sa fie mai rapid, chiar si pe alocuri, decat un ralliart si sa consume si mai putin decat stock?

De unde? Cum? Nu trebuie decomprimat? Si cu injectoare mai mari? Cum sa consume mai putin in conditiile astea? Cum cresti randamentul termic?

Si cum ramane cu restul subansamblelor care trebuiesc upgradate pt a putea exploata puterea in siguranta? Ce faci pt suspensii, frane, alte piese de Evo? Nu e mai simplu sa iei un Evo atunci?

Normal, suna frumos ideea unui build exotic, dar rezultatul ar trebui sa fie mai bun decat suma partilor, si in cazul asta nu vad cum ar putea sa mearga, sunt prea multe compromisuri in joc.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Joi Iun 08, 2017 5:56 pm

QUOTE (SEBASTIAN_RC @ Jun 8 2017, 06:28 AM) Un compresor bine ales cu unc alcul bun al raportului de antrenare creste randamentul motorului, creste eficienta volumetrica si cea termica.

Si mai avem putin-putin pana la perpetuum mobile. Cred ca e cazul sa ponderam umpic anumite afirmatii si sa ramanem cumva in realitatea posibila. De acord?

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Joi Iun 08, 2017 9:11 pm

Inteleg frustrarea si am sa fac abstractie de ea, incercand sa competez informatiile, desi nu e prima data.
Scriu pentru cei care ar putea sa fie interesati, alegand sa faca modificarea la ce firma vor ei. In calitate de membru al forumului imi permit sa emit si pareri personale, desigur avand in spate experienta firmei pe care o gestionez, fara sa chem pe cineva direct la noi. Omul alege si face ce vrea mai ales ca a cerut si un pret. Personal nu fac asta decat prin firma RC cu asta se ocupa... Eu nu sunt un SRL si glumele de genul asta ar fi sanctionate de o persoana serioasa cu cadere pe un astfel de site. Pana la urma e o jignire! Eu am jignit pe cineva?
Cert pentru a obtine si mai mult este indicat sa se scada compresia.
Compresia se poate scade in mai multe feluri cel mai simplu este utilizand o garnitura de chiulasa mai groasa.
Pentru maximul de eficienta tinand cont de rezinstenta bielelor la cuplu si a pistoanelor la temperatura, ma refer la cele de serie in conditiile in care se utilizeaza benzina de 100 de pompa idealul este 8.7 -9. Asta nu insemna ca nu se poate creste rezonabil si utilizand motorul stoc avand compresia de fabrica absolut nealterata.
Injectoare mai mari nu insemna tot timpul benzina mai multa, asta e rolul ecu sa gestioneze corect si sa i se implementeze timpi de injectie corecti, in functie de rescalarea cu noile injectoare. Absolut daca gandesti simplist si crezi ca montand injectoare mai mari o sa consume mai putin... nu o sa fie asa, o sa functioneze chiar periculos si o sa consume mai mult, insa asta ar fi o prostie, nu asa se procedeaza. Orice modificare de acest gen impune setarea corecta a ecu.
Poate ca am fost putin optimist cand am facut comparatie cu dinamica de la Ralliart, dar sa nu credeti ca e imposibil pe reprize sa se obtina valori mai bune cu o masina mai usoara si cu pierderi mult mai mici aproate de jumatate.
Aveti idee cat e pierderea la un Ralliart?
Aveti idee ce putere dezvolata la roata un Ralliart de serie?
Spre deosebire ce cei care stiu sau nu treburile astea, eu lucrez cu valorile de genul asta zilnic putand sa fac unele asocieri privind dinamica, puterea la roata fiind responsabila de asta.
Fara suparare, pana la urma dintre cei care discuta aici, singurul profesionist sunt eu. Am o firma, asta lucrez, din asta castig si daca as da kix as avea probleme si as falimenta imediat, va rog cand gasiti cu o masina semnata Racing Code, facuta prost, sa imi atrageti atentia. Eu nu ma amestec in domenii necunoscute, sa emit judecati de valoare sau sa persiflu pe cineva.
Daca considerati ca posturile mele sunt inutile sau fantasmagorice, va rog sa imi permiteti sa ma retrag din discutie. Nu am nimic de demonstrat si de aratat, iar singura provocare ar fi sa vad pe cineva care poate sustine un astfel de proiect. Totusi eu nu imi permit sa tai elanul nimanui si sa ii spun ca nu traieste in realitate sa il jignesc ca nu isi poate permite un astfel de proiect sau altul de performanta.
Am inteles gluma cu perpetuum mobile, insa poate ca nu toti au o inteligenta atat de rafinata sa simta proportia glumei, iar cu toate astea fizica arata ca in cazul motoarelor termice randamentul se creste prin supraalimentare si ma refer la randament adica la raportul dintre cantitatea de energie consumata si lucrul mecanic obtinut.


Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Vin Iun 09, 2017 6:55 am

QUOTE (SEBASTIAN_RC @ Jun 8 2017, 09:11 PM) Am inteles gluma cu perpetuum mobile, insa poate ca nu toti au o inteligenta atat de rafinata sa simta proportia glumei, iar cu toate astea fizica arata ca in cazul motoarelor termice randamentul se creste prin supraalimentare si ma refer la randament adica la raportul dintre cantitatea de energie consumata si lucrul mecanic obtinut.


Epzapt cum am zis: Mai usor cu randamentul.

Ca sa intelegi ce vreau sa zic: poti fi mama mamei omida ca randamentul nu-l poti imbunatati. Stii foarte bine de ce: curba aia presiune-volum... Pe langa asta restul sunt doar incercari de a muta mai eficient caldura de colo-colo si de a introbaga mai mult combustibil in capul pistonului.

Despre srl:

Citez "Personal nu fac asta decat prin firma RC cu asta se ocupa... Eu nu sunt un SRL" si intreb: e cumva un paradox? Adica tu faci ce faci decat prin firma dar nu reprezinti firma? Cred ca incerci sa faci vreo gluma dar cel putin eu n-am inteligenta atat de rafinata s-o pricep. Poate ma lamureste careva...

@raffzilla

Sfat: cauta un motor care se poate modifica mai usor si din care poti stoarce ceva fara sa schimbi jumate din masina. Lancerul tine-l de plimbari si concedii, nu-i "strica" motorul pt cativa cai cu care n-o sa faci mare lucru pe caroseria stock.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Vin Iun 09, 2017 8:25 am

Cu tot respectul si consideratia la replica ta nu pot decat ceva de la care mai bine ma abtin.
Nu sunt aici sa fac politica si in nici un caz cu tine, pentru ca apar deiscutii interminabile doar ca fizica e simpla are regulile ei si nu se apleaca in fata nimanui, chiar si moderator fiind.
Eficienta volumetrica este o marime, un raport foarte important care se creste usor prin supraalimentare se depaseste 100%.
Eficienta volumetrică este un raport (se poate exprima si in procente) al masei de aer si de benzina care este absorbit de cilindru în timpul aspiratiei împărtit la masa care ar ocupa volumul deplasat dacă densitatea aerului din cilindru este egală cu densitatea aerului înconjurator. Ca sa apropiem densitatile se folosesc intercoolere sau chargecoolere... pentru ca in fapt aerul introdus de afara in motor se expandeaza de la temperatura motorului si a comprimarii aerului cand e supraalimentat cu presiune mai mare.
Odata cu criza petrolului din 1973, turbo supraalimentarea a devenit acceptata din ce în ce mai mult, mai ales în cazul vehiculelor comerciale cu motoare diesel, deoarece conducea la o reducere semnificativă a consumului. Inainte erau foarte des folosite in aviatie pe benzina, desigur si dupa.
In acest caz particular electronica de serie a masinii nu stiu din ce motiv este pregatita pentru supraalimentare, avand harti pentru supraalimentare si chiar harti de comanda a solenoidului de comanda a turbinei. Este un ecu similar cu cele de la EVO dar nu indentic. Nu stiu de ce japonezii au facut asa si au utilizat un ecu care e pregatit de supraalimentare.

Sunt de acord ca nu e un proiect usor si e scump, nu merita decat daca iti doresti in mod special asta, dar e realizabil si tot ce am spus se poate face daca este sustinut financiar.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Iun 09, 2017 3:52 pm

Amesteci randamentul (consumul specific) cu eficienta volumetrica (gradul de umplere al cilindrilor).

Te lauzi ca masina o sa consume mai putin decat stock dar toate modificarile recomandate scad randamentul motorului.

Creste eficienta volumetrica, dar si aia doar atunci cand faci boost, in rest ramai cu parazitarea pe arborele cotit generata de compresorul mecanic si cu pierderile de pompare mai mari.

Si apoi cand o calci, cate secunde reusesti sa faci boost,10? Si deja ai 100km/h.Cum te impaci in restul timpului cu compresia scazuta si injectoarele supradimensionate? Pastrand acelasi debit de benzina atomizarea va fi mai proasta, si la fel si combustia.

Supra-alimentarea s-a folosit pe avioane pt a compensa pierderea de putere cauzata de altitudine unde aerul e rarefiat.

La turbo diesel functionezi optim cu amestec SARAC si de aceea mai mult aer duce la consum mai mic sau putere mai mare dar benzina ARZI in RAPORT STOCHIOMETRIC.

Mai mult aer inseamna mai multa benzina arsa MEREU MEREU!!!! Chiar disproportional mai multa daca tii cont si de imbogatirea amestecului pt prevenirea detonatiei!!!

Sustinut financiar poti realiza multe prostii,vezi catedrala mantuirii neamului. Cred ca daca ai poza provocator langa masini ai aduce mai multa valoare srl-ului decat postand aici cu orice pret.


Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Vin Iun 09, 2017 4:11 pm

Hai ca bati campii, le amesteci rau de tot, nu se leaga asa cum le pui tu in pagina, dar nu e nici rolul meu sa explic asta.
In momentul in care folosesti compresor supraalimentezi permanent, lipsa de compresie statica o suplimentezi cu compresia dinamica si unde mai pui ca are si Mivec motorul asta... Dozajul cantiatii de combustibil introdusa in motor este strict legat de sarcina, incarcare si este strict legat de cat deschizi clapeta de acceleratie.
Zi ca nu sti cum functoneaza un sistem corect contruit cu compresor si iti explic dar nu mai contra aiurea ca te faci de ras. La compresor surplusul de aer nu se introduce in motor, se bypaseaza spre zona de admisie cu presiune negativa sau atmosferic. In motor se introduce exact cat trebuie si sa stabileste amestecul dorit la ralanti de obicei stochiometric adica 14.7, fiind imbogatit odata cu sarcina si necesarul motorului.
In mod cert cand se utilizeaza peste puterea de fabrica se introduce si mai multa benzina si apre consum mai mare dar doar atunci cand e nevoie, la maxim consuma mai mult insa la aceeasi valoare ca la stoc consuma mai putin garantat.

Din punctul meu de vedere nu e cea mai buna si eficienta alegere modificarea acestui model, dar facand un exercitiu, logic, ipotetic, bazandu-ma pe cunostinte si experienta, avand tot ce ne trebuie ne permitem sa facem unele afirmatii pe care le putem sutine, proba oricand.

Asa cea mai eficienta modificare este clar o resoftare si atat, castigi cel mai mult cu cei mai putini bani, platesti odata si beneficiezi mereu.

Drept dovada cand am vrut sa atac un sedan de la Mitsu am ales un EVO X.

Închis

Înapoi la “Trash can”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori