Benzina 95 sau 98?

Our trash can :-)
Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Sep 03, 2010 4:04 pm

QUOTE (fastcarjunkie @ Aug 31 2010, 09:31 PM) Da, si mie mi se aprinde checkengine cu eroare de la catalizator ...

Da-l jos...Lasa-l acasa!

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Vin Sep 03, 2010 4:36 pm

Lancer Sportback 1.5 - 7,000 Km - 70 % benzina Rompetrol ALTO 101 si de la Rompetrol 80% aceeasi statie aceeasi pompa - nu se aprinde nimic masina merge si se simte bine, ocazional MOL EVO si o singura data a pupat 10 litri de MOL 98 de care am ramas placut impresionat dar prefer Alto101

Avatar utilizator
AvionarU
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Mie Apr 21, 2010 12:47 am

Mesaj de AvionarU » Vin Noi 05, 2010 10:08 am

ca urmare a unui topic citit tot pe-aici, am incercat in ultima vreme efix , Mol evo, petrom 95/99, omv 95/100. de lukoil nu ma ating, agip e urmatoarea pe lista testelor.

mentionez ca masina e noua (mai 2010), 17000 km, benzina folosita in general pana in momentul testeleor fiind omv carrera si petrom de 95. Mentionez ca intre aceste doua nu am remarcat nici o diferenta si masina merge ok, deci le voi folosi ca baza de comparatie (punct de origine) pentru restul. testele sunt facute in ultimele 2 luni, drumuri mixte 40% oras - 60% afara, ca sa va faceti o idee de conditiile de rulare/utilizare.

1. efix - motorul are zgomot mai mic si mai "placut", dar acceleratia si turatiile la relanti sunt la fel.
2. mol evo - motorul are zgomot mai mic, e mai nervos, raspunde mai bine la fortari. nu va ganditi ca decoleaza, dar mie mi s-au parut schimbari vizibile. in schimb benzina se duce vizibil mai repede raportat la numarul de km.
3. omv 100 - nici o diferenta remarcata la comportamentul motorului, decat poate un usor consum crescut.
4. petrom 99 - nici o diferenta fata de 95.

Evident, sunt observatii "ochiometrice", eu neavand cunostinte si aparate necesare pt a masura matematic. Sunt doar chestii remarcate de mine, ca utilizator intens al masinii. Astept sa incerc si agip-ul, dar concluzia testului e ca pe o motorizare de 1.5 nu merita cheltuiala in plus benzinele mai scumpe si dealerul a avut dreptate cand mi-a dat cheile si mi-a zis, citez, "noi toti alimentam cu 95 de la petrom, e foarte ok pentru motor, iti recomand sa faci la fel".

Nu stiu cum/daca exista diferente reale care sa justifice pretul pentru motoare mai puternice, dar repet, pt Lancer 1.5 110 CP, petrom 95 pare cea mai buna la raport pret/calitate/siguranta.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Noi 05, 2010 10:36 am

Ar fi trebuit sa incerci si ECTO98 de la LukOil... S-ar putea sa iti placa. Ce motiv ai sa nu te atingi de LukOil? Nu au combustibili mai prosti decat restul listei..

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 05, 2010 10:49 am

Apa in benzina si gunoaie multe. Asta e motivul pt care nu ma ating eu de Sukoil.

Benzina cu CO mai mare se duce mai repede pt ca are mult etanol in ea, pt a-i creste CO.
Daca ar fi 100% benzina, CO mai mare ar putea scadea consumul, pt ca iti creste cuplul in sarcini usoare, si poti folosi trepte superioare mai devreme.

Pt economie maxima, benzina cu continut cat mai mic de Etanol. Mie OMV Carrera 95 mi s-a parut cea mai economica.

Avatar utilizator
barbualex123
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 28, 2011 6:56 pm

Mesaj de barbualex123 » Mie Dec 28, 2011 6:59 pm

Eu unul am folosit atat benzina 95 cat si 98 si sincer nu am vazut asa o mare diferenta de putere

Închis

Înapoi la “Trash can”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori