Scris: Joi Oct 20, 2016 8:06 am
Buna
Am fost la mecanic sa imi sudeze toba si a scos borna de la baterie pentru a nu se arde computerul de bord.Cand am pus la loc borna si i-am dat cheie masina nu mai statea la relantiu deloc... murea motorul instant... am incercat de toate...acceleratii puternice ,acceleratii constante etc. A pus testerul si a anulat o eroare de la clapeta de acceleratie ... pe urma nu a mai aparut eroarea dar masina a ramas la fel. Cand a reglat masina sa stea mai sus la relantiu , aprox la 1100 de rotatii , motorul nu mai murea dar se tura singur si cand apasam ambreiajul si daca o acceleram la 2 sau 3 mii de ture ramanea si scoasa din viteza la turatia asta chiar daca luam piciorul de pe acceleratie.
Am fost la mecanic sa imi sudeze toba si a scos borna de la baterie pentru a nu se arde computerul de bord.Cand am pus la loc borna si i-am dat cheie masina nu mai statea la relantiu deloc... murea motorul instant... am incercat de toate...acceleratii puternice ,acceleratii constante etc. A pus testerul si a anulat o eroare de la clapeta de acceleratie ... pe urma nu a mai aparut eroarea dar masina a ramas la fel. Cand a reglat masina sa stea mai sus la relantiu , aprox la 1100 de rotatii , motorul nu mai murea dar se tura singur si cand apasam ambreiajul si daca o acceleram la 2 sau 3 mii de ture ramanea si scoasa din viteza la turatia asta chiar daca luam piciorul de pe acceleratie.