Scris: Mie Mai 04, 2016 10:38 am
Salutare, numele meu este Paul, Bucuresti, nou in comunitatea dar si in domeniu de 4x4, si de ceva timp proprietar de Pajero 3.2 Di-D, botezat Totoro.
scurt si la obiect...masina a fost a unei cunostinte care o utiliza mai mult in lunile noiembrie-martie, in rest repaus. 2015, repaus total.
tocmai am revenit din miniconcediu si as putea spune si bune si rele despre ea. masina are 190000, fara reparatii sau interventii, mancata de rugina de la indolenta, si suspensia jucausa tot lipsei de interes.
Bune:
- masina per ansamblu, calitatea materialelor si a constructiei din punct de vedere proiectare-executare sasiu+motor, evident pentru acea vreme,
- abilitati off, peste medie spun eu, la dotare stock, atat motor cat si suspensie,
- modularitate,
- consum,motor, posibil si fiabilitate,
Rele:
- si aici ma refer mai mult la masina mea decat la model in general;
- pozitie volan limitata, confort redus la distante lungi( am facut 1500km si nu prea confortabil scaunul),
- zgomot interior ridicat, nu este un minus mare, dar este
- lipsa computerului de bord si a comutatoarelor luminate, le cam cauti daca nu sti exact pozitia lor, dar in timp te obisnuiesti,
- bec ABS aprins, stins la destinatie pana la intrare in Bucuresti, la primul semafor ABS aprins, si asa a ramas-la pornirea masinii pompa si sfera se aude lucrand 10-15 secunde, nu stiu daca este normal,
- pornirea lunga, invarte 5s si la cald si la rece, parca mai repede la rece, un mecanic a spus ca "asa face ele" raspuns neconcludent, am schimbat si bateria, luand o baterie de 100/830, la fel face,
- curge-la motor ceva in partea inferioara, caseta de directie la bieleta stanga, cilindru receptor ambreiaj, si pe la alte semeringuri de la transmisie,
- la plecare de pe loc si la accelerari dupa o decelerari cloncane, ca si cum ar fi un joc in grup sau posibil tampoane, verificabil,
- statul pe loc si lipsa de "afectiune" a facut-o sa se autodistruga.....multa rugina pe dedesupt, gauri in contraaripi,
- nu am gasit, telefonic incercand, pe cineva cu scaner compatibil pentru o diagnoza completa, eventual activari, reactivari, in fuctie de rezultat.
De ce am cumparat-o....in primul rand masina arata 90% foarte bine, 10% urmand sa fie in timp remediat, km putini 190000, istoric cunoscut, polivalenta, constient fiind de faptul ca la baza este un motor foarte bun(3.2did) pus pe un sasiu excelent pentru off, la care se arunca una bucata cutie fara mari pretentii, pentru a nu te ploua, deci 75% offroad, dar mie imi place modelul, asa ca....
nu a fost scurt, dar nici lung, urmeaza interventile. pozele sunt de la prima pornire pornire dupa 13 luni de stationare.....a, si dupa atata timp, la pornire, trasa fiind ca nu aveam baterie puternica, 0 gram fum(alb, albastru, negru)
scurt si la obiect...masina a fost a unei cunostinte care o utiliza mai mult in lunile noiembrie-martie, in rest repaus. 2015, repaus total.
tocmai am revenit din miniconcediu si as putea spune si bune si rele despre ea. masina are 190000, fara reparatii sau interventii, mancata de rugina de la indolenta, si suspensia jucausa tot lipsei de interes.
Bune:
- masina per ansamblu, calitatea materialelor si a constructiei din punct de vedere proiectare-executare sasiu+motor, evident pentru acea vreme,
- abilitati off, peste medie spun eu, la dotare stock, atat motor cat si suspensie,
- modularitate,
- consum,motor, posibil si fiabilitate,
Rele:
- si aici ma refer mai mult la masina mea decat la model in general;
- pozitie volan limitata, confort redus la distante lungi( am facut 1500km si nu prea confortabil scaunul),
- zgomot interior ridicat, nu este un minus mare, dar este
- lipsa computerului de bord si a comutatoarelor luminate, le cam cauti daca nu sti exact pozitia lor, dar in timp te obisnuiesti,
- bec ABS aprins, stins la destinatie pana la intrare in Bucuresti, la primul semafor ABS aprins, si asa a ramas-la pornirea masinii pompa si sfera se aude lucrand 10-15 secunde, nu stiu daca este normal,
- pornirea lunga, invarte 5s si la cald si la rece, parca mai repede la rece, un mecanic a spus ca "asa face ele" raspuns neconcludent, am schimbat si bateria, luand o baterie de 100/830, la fel face,
- curge-la motor ceva in partea inferioara, caseta de directie la bieleta stanga, cilindru receptor ambreiaj, si pe la alte semeringuri de la transmisie,
- la plecare de pe loc si la accelerari dupa o decelerari cloncane, ca si cum ar fi un joc in grup sau posibil tampoane, verificabil,
- statul pe loc si lipsa de "afectiune" a facut-o sa se autodistruga.....multa rugina pe dedesupt, gauri in contraaripi,
- nu am gasit, telefonic incercand, pe cineva cu scaner compatibil pentru o diagnoza completa, eventual activari, reactivari, in fuctie de rezultat.
De ce am cumparat-o....in primul rand masina arata 90% foarte bine, 10% urmand sa fie in timp remediat, km putini 190000, istoric cunoscut, polivalenta, constient fiind de faptul ca la baza este un motor foarte bun(3.2did) pus pe un sasiu excelent pentru off, la care se arunca una bucata cutie fara mari pretentii, pentru a nu te ploua, deci 75% offroad, dar mie imi place modelul, asa ca....
nu a fost scurt, dar nici lung, urmeaza interventile. pozele sunt de la prima pornire pornire dupa 13 luni de stationare.....a, si dupa atata timp, la pornire, trasa fiind ca nu aveam baterie puternica, 0 gram fum(alb, albastru, negru)