Pajero 3.2 Lwb Aka Totoro

Our trash can :-)
Avatar utilizator
paulsebastiant
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 22, 2016 2:43 pm

Mesaj de paulsebastiant » Mar Oct 25, 2016 1:34 am

dupa o perioada doar de motorina si apa la stergator, si 7000km, la pornire dupa ce am stationat 30 min intru-m magazin, se aprinde pentru 15s becul galben pentru presiune ulei, nu cel rosu. stiind ca sunt cu uleiul ok, nu mi-am facut probleme, dar acasa am incept sa vad care este problema. nivel ok, ulei sus in rampa ajunge repede, evident nu aveam cum sa masor presiunea, dar cred ca este ok. problema sa repetat de 2-3 ori la perioade si stari diferite. acum am citit si eu pe net si am vazut ca pot fi 2 cauze.
1. senzorul de presiune, sau probleme presiune ulei
2. nivel insuficient( avertizeaza la un minus de 1l)
ca o remarca, la schimbul de ulei a bagat doar 8.5 litri fata de 9,6 cat scrie ca este nevoie, iar joja are parte de indicat din plastic si este rotunda, si imi arata la 8.5 litru aproape peste maxim, si cred ca nu este joja originala.
acuma, intrebari..indicatorul este pentru presiune ulei sau nivel? joja originala cum trebuie sa fie? la un schimb normal de ulei si filtru cat trebuie sa intre(pareri diferite in service, joja find acuma neconcludenta pentru mine), sau a mai avut cineva problema. oricum saptamana viitoare ma duc la service pentru scan, dar am un drum de 700km de facut si sa merg fara bube la cap.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mar Oct 25, 2016 12:51 pm

Becul galben este doar pentru nivel ulei.Joja originala este metalica.Atit la MK3 cit si la MK4 nu am bagat niciodata mai mult de 7.5 litri de ulei in motor.

Avatar utilizator
paulsebastiant
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 22, 2016 2:43 pm

Mesaj de paulsebastiant » Joi Dec 29, 2016 6:55 pm

Toate bune și frumoase pana acum ceva timp. Plecat la drum prin București și mers după aceea pana la Otopeni, Masina fără probleme doar că la un moment dat 2-3 secunde se aprinde in mers becul galben de avertizează nivelul de ulei. Ignor, că nu aveam ce face dar totuși după ce opresc și revin la Masina verific uleiul, in regula. La intoarcere, in mers vrând să fac o depășire vad in oglinda cam mult fum, trag pe dreapta și văd că pe evacuare ieșea fum cu puternic miros de ulei. Verific turbina un pic din accelerație, fluieră,plec. A 2a zi la pornire parca 1 Min a scos la fel fumul, dar după drumuri și ajuns acasă nu mai scotea, totul părea in regula. Masina merge bine, ulei arata bine, are 5000km, la service nu a vrut sa mai facă și nici scurgeri nu se vad. Sa fie problematic, a avut cineva o situație asemănătoare? Nu de altceva dar trebuie sa bag acum km și nu vreau surprize. Evident forumul rămâne consultativ, mai verific la 2 ateliere sa fiu sigur, bănuiesc turbina

Închis

Înapoi la “Trash can”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori