Ulei Mai Ieftin Pentru Cvt?

Our trash can :-)
Avatar utilizator
George
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 7:54 am

Mesaj de George » Dum Ian 24, 2016 4:10 pm

Am inteles ca este si o tehnica speciala de schimbare in sensul in care cutia nu trebuie sa ramana goala nicio secunda pe durata de timp in care se schimba uleiul. Si eu am CVT, am parcurs doar 50k de km cu aceasta masina, dar au trecut cam multi ani si trebuie schimbat.
Am intrebat si un prieten care vinde piese si consumabile auto si mi-a recomandat sa nu ma joc si sa pun exact ce recomanda producatorul.
Am tot intrebat si daca este neaparat nevoie sa-l schimb sau nu chiar daca masina merge foarte bine si nimeni nu a parut foarte sigur de ce sustinea, asa ca anul acesta prin vara il voi schimba, totusi.
Sa ne spui si noua cum a fost si daca masina si-a schimbat in vreun fel comportamentul. Adica, cel putin eu, sunt foarte interesat.

Bafta!

Avatar utilizator
userflo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 28, 2015 11:56 am

Mesaj de userflo » Mar Apr 12, 2016 1:07 pm

Salut,
Eu am facut schimbul prin 2015 cu ulei "XtraRev Ulei Transmisie CVT Full Sintetic " http://www.uleidemotor.com/ulei-de-cuti ... l-sintetic
De atunci am facut 10.000 km si nu se simte nicio diferenta.
Parca a scazut foate putin si consumul.
Am intrebat la reprezentanta si au zis ca este foarte bun si ca de obicei clientii vin cu ulei aftermarket: Castrol cvt sau Total cvt (nu mai stiu sigur) care costa in jur de 100 lei pe bidon pe cand XtraRev este 50 lei pe bidon de 946 ml.

Am avut nevoie de :
- 12 litri ulei aftermarket cvt XtraRev (http://www.uleidemotor.com) - aprox 600 lei
- filtru original ( de pe http://www.autoematerom.ro/) cod 2824A006 - aprox 80lei
- garnitura originala (de pe http://www.autoematerom.ro/) COD 2920A096 - aprox 20lei
- manopera la reprezentanta - aprox 150 -200 lei

Este nevoie de minim 12 litri de ulei penru ca se face o spalare a cutiei de viteze. (in cutie intra vreo 8 litri dar se scurg doar 5 . Si ca sa se scoata cat mai mult ulei vechi , se arunca 5 litri din uleiul nou si se baga alti 5 )

Mai gasisem la autoematerom.ro si ulei original diaqueen J4 cod S0001401 (care este inlocuitorul lui J1 !!! ) dar costa vreo 1200 de lei (nu mai stiu cati litri erau in cutie dar presupun ca erau 20 litri la pretul asta).

Daca vreti sa faceti schimbul cu ulei original , va costa foarte mult deoarece :
- uleiul original vine doar la cutii de 20 litri si costa vreo 250 euro plus adaosul service-ului:
- filtrul si garnitura costa mai mult de 100 de lei din cauza adaosului service-ului
- manopera ..
si ajungeti pe la 2200 lei, atat cat am primit eu initial oferta de la reprezentanta.

2200 - 900 = 1300 lei bani economisiti




Avatar utilizator
bdobreav
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Mar Oct 11, 2016 5:46 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de bdobreav » Vin Dec 09, 2016 3:23 pm

Salut tuturor

Recent am schimbat uleiul CVT pentru un Lancer 2008 1.8 benzina (141k km) la Casa Auto Iasi.
0.9 ore manopera + 8L ulei DiaQueen CVT J1 = putin peste 700 ron.

Am intrebat daca se schimba vreo garnitura sau filtru si au zis ca nu.

Masina a fost urcata pe elevator, au dat drumul la uleiul vechi, apoi au coborat masina si au pus ulei nou. Nu am putut asista fizic la operatiune, ci doar am vazut pe un monitor din sala de asteptare. A urmat o serie de teste (inclusiv pe traseu) iar apoi masina mi-a fost predata.

PS: e firesc ca atunci cand scoate lichidul vechi cvt, sa-l scurga intr-un bidon si nu intr-un container special?

Închis

Înapoi la “Trash can”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori