Pagina 1 din 1
Scris: Joi Dec 03, 2015 12:05 am
de gabarea
buna seara,
la un pajero 2.8 diesel, cu volan pe dreapta si an de fabricatie 1994 am o problema majora, tinand cont ca vine si boboteaza, eu nu am caldura. in bord temperatura e setata la 32 de grade, dar aerul este caldut. motorul se incalzeste in 5 minute si acul sta mereu la 90 de grade
unde ar putea fi problema?
Scris: Joi Dec 03, 2015 12:44 pm
de balishag
Nu stiu daca are vreo legatura insa am avut aceeasi problema la Lancerul meu. Motorul fierbinte, inauntru inghet. Am fost la service, a tot invartit un mecanic de rotita iar intr-un final a reusit sa-l seteze pe 29 grade - explicatia lui "probabil ca nu se facea un click pe undeva si nu inregistra temperatura". Daca nu ar fi mers, alta posibila cauza ar putea fi un furtun crapat pe undeva sau ceva infundat. In fine, nu ma pricep insa repet ce mi s-a spus.
Sper sa te ajute.
Scris: Joi Dec 03, 2015 1:08 pm
de cristi4x4
Calorifer infundat.
Scris: Joi Dec 03, 2015 7:07 pm
de gabarea
am mai desfundat un calorifer infundat, turnand 500ml de detartrant Nufar pe instalatia de apa, schimbat apa urmatoarea zi tot cu 500ml de Nufar, iar a 3-a zi am pus antigel si caldura si-a revenit, deci a mers. dar a mers a mers, dar ma gandesc ca acel detartrant sa nu afecteze cumva altceva pe acolo. ce parere aveti?
Scris: Sâm Dec 05, 2015 11:06 am
de cristi4x4
Triunf pentru spalat vase.Face minuni si nu e coroziv.
Scris: Joi Dec 10, 2015 1:41 am
de gabarea
din ce motive n-ar functiona turometrul? spre ex, dimineata cand o pornesc, functioneaza. in mers, cand incep sa o turez, brusc, cade acul jos, si rar se mai ridica de acolo, doar la urmatoare pornire daca am noroc.
unde ar fi buba?
Scris: Lun Dec 28, 2015 10:00 pm
de gabarea
cum pot elimina tot lichidul de racire de pe instalatie? deoarece cand dau drumul la busonul de pe radiator imi curg aproximativ 4l de lichid, iar din ce am inteles intra cam 10l de lichid.
G11 sau G12 se pune la un pajero din 1994?