Achizitie Lancer. Cum Este Servisarea?
- barbumarius
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 25, 2016 2:12 pm
Salutari tuturor! Este primul meu post pe un forum auto, am citit regulamentul, sper sa nu gresesc ceva sau sa fi postat unde nu trebuie. Mai intai sa ma prezint: sunt Marius, am aproape 23 de ani si detin un focus mk1 de la 18 ani, pe benzina. De curand am inceput sa ma uit dupa diferite masini, intrucat vreau sa o schimb. Am cam 7000 euro, cu un eventual plus de 500-700 daca chiar este necesar. Dupa tot ce am citit pe toate forumurilr am ramas setat in principal pe mitsu lancer 2008-2012, iar cealalta optiu e este ford focus mk2 facelift. In principiu mi-as dori un motor pe benzina, 90% din timp circul in Bucuresti, desi ma incanta foarte mult si cuplul disponibil pe un turbo diesel. Intrucat despre problemele tehnice am citit pe forum, pot spune ca mi se pare ok lancerul. Ceea ce nu prea am gasit sunt informatiile despre piese. Asa ca va intreb, cat de repede vin piesele pentru masina cand le comandati la service? Eu merg intr-un service foarte mare cu masina actuala si toate piesele ajung in 2-3 ore. Nu ma deranjeaza daca ar ajunge in 2-3 zile, insa am gasit unele informatii cum ca se asteapta cu saptamanile pentru ceva mai serios. Vreau sa imi spuneti cum sta treaba de fapt, pentru ca eu imi cumpar masina fiindu-mi necesara pentru transportul zilnic, nu e doar pentru plimbari, asa ca nu imi permit o masina imobilizata timp de vreo saptamana doua. Iar cealalta intrebare: cum in bugetul meu voi gasi masini undeva pana in 150.000 km, cumparata neaparat de la primul proprietar sau al doilea daca face dovada tuturor reparatiilor si la verificarea in service iese bine, masina cam ce costuri va genera cu piesele de schimb in urmatorii 100.000 km? Va depasi 2500 euro? Repet, doar piesele, nu celelalte taxe, combustibil etc. Astept informatii atat cu privire la diesel cat si la benzina. Va multumesc si astept parerile voaatre!
- Terminator
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 31, 2016 12:58 am
Omul intreaba ceva diferit...
A mea e in garantie inca 3 ani. Cea mai serioasa piesa schimbata in garantie a fost alternatorul ( si s-a dovedit apoi ca si cel schimbat era bun ) . A venit in vreo 4-5 zile, fiind o piesa ce nu era in tara si care nu prea cade, se pare. Deci....decent, zic eu. Consumabilele se gasesc in cateva ore, amortizoare, capete de bara am inteles de la dealer ca sunt mereu pe stocurile lor. Despre preturi, habar nu am, nu am platit decat cele 2 revizii anuale obligatorii pana azi, fo` 1000 lei bucata.
A, inca ceva...piesele serioase nu prea cad la Mitsu, la dealerul unde merg eu se repara pe standuri orice alta marca in afara de Mitsu...ca nu prea pica !
Bine, acuma...sa nu iei plasa cu vreo ragalie / cazan....doar aici e riscul.
A mea e in garantie inca 3 ani. Cea mai serioasa piesa schimbata in garantie a fost alternatorul ( si s-a dovedit apoi ca si cel schimbat era bun ) . A venit in vreo 4-5 zile, fiind o piesa ce nu era in tara si care nu prea cade, se pare. Deci....decent, zic eu. Consumabilele se gasesc in cateva ore, amortizoare, capete de bara am inteles de la dealer ca sunt mereu pe stocurile lor. Despre preturi, habar nu am, nu am platit decat cele 2 revizii anuale obligatorii pana azi, fo` 1000 lei bucata.
A, inca ceva...piesele serioase nu prea cad la Mitsu, la dealerul unde merg eu se repara pe standuri orice alta marca in afara de Mitsu...ca nu prea pica !
Bine, acuma...sa nu iei plasa cu vreo ragalie / cazan....doar aici e riscul.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Lancer-ul nu are probleme care sa necesite piese scumpe.
Revizia adica ulei + filtre te costa in reprezentanta cu uleiul tau, filtru de aer si polen + filtru de ulei original intre 350-400 lei.
Piesele nu sunt nici mai scumpe nici mai ieftine ca la alte marci, si nu exista probleme cu disponibilitatea lor. Asta este un mit bine impamantenit la romani, mit care arata nivelul de informare. Robert Adam a scris un editorial f bun pe aceasta tema, il poti gasi aici.
Revizia adica ulei + filtre te costa in reprezentanta cu uleiul tau, filtru de aer si polen + filtru de ulei original intre 350-400 lei.
Piesele nu sunt nici mai scumpe nici mai ieftine ca la alte marci, si nu exista probleme cu disponibilitatea lor. Asta este un mit bine impamantenit la romani, mit care arata nivelul de informare. Robert Adam a scris un editorial f bun pe aceasta tema, il poti gasi aici.
- barbumarius
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 25, 2016 2:12 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Este un coleg pe forum care este interesat sa vanda masina. Lancer 1.8 cutie automata CVT: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=12113
Poti vedea in link detaliile.
Poti vedea in link detaliile.
QUOTE (ursul_bipolar @ Oct 4 2016, 10:39 AM) Lancer-ul nu are probleme care sa necesite piese scumpe.
Revizia adica ulei + filtre te costa in reprezentanta cu uleiul tau, filtru de aer si polen + filtru de ulei original intre 350-400 lei.
Piesele nu sunt nici mai scumpe nici mai ieftine ca la alte marci, si nu exista probleme cu disponibilitatea lor. Asta este un mit bine impamantenit la romani, mit care arata nivelul de informare. Robert Adam a scris un editorial f bun pe aceasta tema, il poti gasi aici.
Pai d-aia e usrsul bipolar?
350-400 de lei era acum 10 ani... si citeste cu incredere, ca am experienta.
Ultima data cand mi-am facut revizia la ceea ce se numeste reprezentanta, a fost 200eur (ulei + filtre nu votbim de distributie).
In plus, am cotatie de 1800 lei pt capota la negru. am cumparat aftermarket cu 400 lei. perfecta. am cotatie pt alternator 1800 lei (socant, dar totul e 1800 lei). am cumparat sh din uk - 450 lei. am gauri in pasajele spate dupa reparatie la reprezentata. gratis doar gaurile, reparatie 23.000 ron. huh. service?! care service! sunt retarzi! mi-au sterpelit stropitoarea de parbriz. am gasit-o in mijlocul verii inflorita si cu ruguna pe ea la 2 saptamani dupa servisare. cand le-am zis mi-au spus ca sunt nebun. cam tot atunci am schimbat si alternatorul. daca ii suni dupa si le spui, iti spun: "strange cureaua de agregate, ca de aia scartaie" (dupa ce am strans-o de 2 ori, am dus masina pe platforma la alt service), sau "dom-le ati fost acum 2 saptamani", daca le spui, "da dar nu am circulat cu ea" zic: "trebuia sa verificati" ce cucu sa verific? am plecat de la service fara filtru de polen, era pe nota, nu era pe masina. m-am certat cu ei, l-au prins cu suruburi de lemn...
retarzi cleptomani!
pentru cei curiosi, am masina! spre ciuda lor merge. si inca bine. si am si istoricul. la tiriac si la casco.
sa traiti! masini bune, serviceuri cu cretini!
PS: am 2 lanceruri. dar nu mai vad ele serviceul de marca nici pt zeama de parbriz! 10 ani experienta garantata!
Revizia adica ulei + filtre te costa in reprezentanta cu uleiul tau, filtru de aer si polen + filtru de ulei original intre 350-400 lei.
Piesele nu sunt nici mai scumpe nici mai ieftine ca la alte marci, si nu exista probleme cu disponibilitatea lor. Asta este un mit bine impamantenit la romani, mit care arata nivelul de informare. Robert Adam a scris un editorial f bun pe aceasta tema, il poti gasi aici.
Pai d-aia e usrsul bipolar?
350-400 de lei era acum 10 ani... si citeste cu incredere, ca am experienta.
Ultima data cand mi-am facut revizia la ceea ce se numeste reprezentanta, a fost 200eur (ulei + filtre nu votbim de distributie).
In plus, am cotatie de 1800 lei pt capota la negru. am cumparat aftermarket cu 400 lei. perfecta. am cotatie pt alternator 1800 lei (socant, dar totul e 1800 lei). am cumparat sh din uk - 450 lei. am gauri in pasajele spate dupa reparatie la reprezentata. gratis doar gaurile, reparatie 23.000 ron. huh. service?! care service! sunt retarzi! mi-au sterpelit stropitoarea de parbriz. am gasit-o in mijlocul verii inflorita si cu ruguna pe ea la 2 saptamani dupa servisare. cand le-am zis mi-au spus ca sunt nebun. cam tot atunci am schimbat si alternatorul. daca ii suni dupa si le spui, iti spun: "strange cureaua de agregate, ca de aia scartaie" (dupa ce am strans-o de 2 ori, am dus masina pe platforma la alt service), sau "dom-le ati fost acum 2 saptamani", daca le spui, "da dar nu am circulat cu ea" zic: "trebuia sa verificati" ce cucu sa verific? am plecat de la service fara filtru de polen, era pe nota, nu era pe masina. m-am certat cu ei, l-au prins cu suruburi de lemn...
retarzi cleptomani!
pentru cei curiosi, am masina! spre ciuda lor merge. si inca bine. si am si istoricul. la tiriac si la casco.
sa traiti! masini bune, serviceuri cu cretini!
PS: am 2 lanceruri. dar nu mai vad ele serviceul de marca nici pt zeama de parbriz! 10 ani experienta garantata!
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Pentru revizie nu am platit nicioadata 200 de euro si reviziile le fac la Mitsu Metalurgiei.
Ma duc cu uleiul meu + filtrele de aer si polen, filtrul de ulei si saiba de la buson le iau de la ei si nu platesc mai mult de 200-250 lei manopera pentru schimburi. Daca esti intersat iti atasez facturile. 200 de euro este mult prea mult pentru o revizie. 200 euro m-a costat cand am schimbat uleiul, filtrele, antigelul, lichidul de frana si cand am montat scutul.
Ma duc cu uleiul meu + filtrele de aer si polen, filtrul de ulei si saiba de la buson le iau de la ei si nu platesc mai mult de 200-250 lei manopera pentru schimburi. Daca esti intersat iti atasez facturile. 200 de euro este mult prea mult pentru o revizie. 200 euro m-a costat cand am schimbat uleiul, filtrele, antigelul, lichidul de frana si cand am montat scutul.
- immortality
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 08, 2016 7:45 am
Problema mare este ca nu gasesti piese aftermarket si automat esti obligat sa cumperi OEM, foarte scumpe si stai mult dupa ele.
100 euro si o luna asteptare ptr un amarat de burduf la planetara. Cam piperat ptr o masina mid range. Un burduf universal costa undeva la 12 euro. Nici nu vreau sa ma gandesc daca cade ceva mai important la ea.
2 saptamani asteptare la un mare importator de piese auto care mi-a confirmat ca primesc in 2 sapt un burduf oem la 300 ron si dupa ce au trecut cele 2 sapt si 10 apeluri imi spune ca nu se mai gaseste si sa incerc la reprezentanta.
La reprezentanta scor de 100 euro si 12 zile asteptare.
Am mai avut o honda si cu aia la fel era. Cand am dat honda am zis ca o sa-mi cumpar numai masini europene ... dar uite ca m-a mancat iar undeva.
100 euro si o luna asteptare ptr un amarat de burduf la planetara. Cam piperat ptr o masina mid range. Un burduf universal costa undeva la 12 euro. Nici nu vreau sa ma gandesc daca cade ceva mai important la ea.
2 saptamani asteptare la un mare importator de piese auto care mi-a confirmat ca primesc in 2 sapt un burduf oem la 300 ron si dupa ce au trecut cele 2 sapt si 10 apeluri imi spune ca nu se mai gaseste si sa incerc la reprezentanta.
La reprezentanta scor de 100 euro si 12 zile asteptare.
Am mai avut o honda si cu aia la fel era. Cand am dat honda am zis ca o sa-mi cumpar numai masini europene ... dar uite ca m-a mancat iar undeva.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori