Pajero 3.2 Lwb Aka Totoro
- paulsebastiant
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Apr 22, 2016 2:43 pm
Salutare, numele meu este Paul, Bucuresti, nou in comunitatea dar si in domeniu de 4x4, si de ceva timp proprietar de Pajero 3.2 Di-D, botezat Totoro.
scurt si la obiect...masina a fost a unei cunostinte care o utiliza mai mult in lunile noiembrie-martie, in rest repaus. 2015, repaus total.
tocmai am revenit din miniconcediu si as putea spune si bune si rele despre ea. masina are 190000, fara reparatii sau interventii, mancata de rugina de la indolenta, si suspensia jucausa tot lipsei de interes.
Bune:
- masina per ansamblu, calitatea materialelor si a constructiei din punct de vedere proiectare-executare sasiu+motor, evident pentru acea vreme,
- abilitati off, peste medie spun eu, la dotare stock, atat motor cat si suspensie,
- modularitate,
- consum,motor, posibil si fiabilitate,
Rele:
- si aici ma refer mai mult la masina mea decat la model in general;
- pozitie volan limitata, confort redus la distante lungi( am facut 1500km si nu prea confortabil scaunul),
- zgomot interior ridicat, nu este un minus mare, dar este
- lipsa computerului de bord si a comutatoarelor luminate, le cam cauti daca nu sti exact pozitia lor, dar in timp te obisnuiesti,
- bec ABS aprins, stins la destinatie pana la intrare in Bucuresti, la primul semafor ABS aprins, si asa a ramas-la pornirea masinii pompa si sfera se aude lucrand 10-15 secunde, nu stiu daca este normal,
- pornirea lunga, invarte 5s si la cald si la rece, parca mai repede la rece, un mecanic a spus ca "asa face ele" raspuns neconcludent, am schimbat si bateria, luand o baterie de 100/830, la fel face,
- curge-la motor ceva in partea inferioara, caseta de directie la bieleta stanga, cilindru receptor ambreiaj, si pe la alte semeringuri de la transmisie,
- la plecare de pe loc si la accelerari dupa o decelerari cloncane, ca si cum ar fi un joc in grup sau posibil tampoane, verificabil,
- statul pe loc si lipsa de "afectiune" a facut-o sa se autodistruga.....multa rugina pe dedesupt, gauri in contraaripi,
- nu am gasit, telefonic incercand, pe cineva cu scaner compatibil pentru o diagnoza completa, eventual activari, reactivari, in fuctie de rezultat.
De ce am cumparat-o....in primul rand masina arata 90% foarte bine, 10% urmand sa fie in timp remediat, km putini 190000, istoric cunoscut, polivalenta, constient fiind de faptul ca la baza este un motor foarte bun(3.2did) pus pe un sasiu excelent pentru off, la care se arunca una bucata cutie fara mari pretentii, pentru a nu te ploua, deci 75% offroad, dar mie imi place modelul, asa ca....
nu a fost scurt, dar nici lung, urmeaza interventile. pozele sunt de la prima pornire pornire dupa 13 luni de stationare.....a, si dupa atata timp, la pornire, trasa fiind ca nu aveam baterie puternica, 0 gram fum(alb, albastru, negru)
scurt si la obiect...masina a fost a unei cunostinte care o utiliza mai mult in lunile noiembrie-martie, in rest repaus. 2015, repaus total.
tocmai am revenit din miniconcediu si as putea spune si bune si rele despre ea. masina are 190000, fara reparatii sau interventii, mancata de rugina de la indolenta, si suspensia jucausa tot lipsei de interes.
Bune:
- masina per ansamblu, calitatea materialelor si a constructiei din punct de vedere proiectare-executare sasiu+motor, evident pentru acea vreme,
- abilitati off, peste medie spun eu, la dotare stock, atat motor cat si suspensie,
- modularitate,
- consum,motor, posibil si fiabilitate,
Rele:
- si aici ma refer mai mult la masina mea decat la model in general;
- pozitie volan limitata, confort redus la distante lungi( am facut 1500km si nu prea confortabil scaunul),
- zgomot interior ridicat, nu este un minus mare, dar este
- lipsa computerului de bord si a comutatoarelor luminate, le cam cauti daca nu sti exact pozitia lor, dar in timp te obisnuiesti,
- bec ABS aprins, stins la destinatie pana la intrare in Bucuresti, la primul semafor ABS aprins, si asa a ramas-la pornirea masinii pompa si sfera se aude lucrand 10-15 secunde, nu stiu daca este normal,
- pornirea lunga, invarte 5s si la cald si la rece, parca mai repede la rece, un mecanic a spus ca "asa face ele" raspuns neconcludent, am schimbat si bateria, luand o baterie de 100/830, la fel face,
- curge-la motor ceva in partea inferioara, caseta de directie la bieleta stanga, cilindru receptor ambreiaj, si pe la alte semeringuri de la transmisie,
- la plecare de pe loc si la accelerari dupa o decelerari cloncane, ca si cum ar fi un joc in grup sau posibil tampoane, verificabil,
- statul pe loc si lipsa de "afectiune" a facut-o sa se autodistruga.....multa rugina pe dedesupt, gauri in contraaripi,
- nu am gasit, telefonic incercand, pe cineva cu scaner compatibil pentru o diagnoza completa, eventual activari, reactivari, in fuctie de rezultat.
De ce am cumparat-o....in primul rand masina arata 90% foarte bine, 10% urmand sa fie in timp remediat, km putini 190000, istoric cunoscut, polivalenta, constient fiind de faptul ca la baza este un motor foarte bun(3.2did) pus pe un sasiu excelent pentru off, la care se arunca una bucata cutie fara mari pretentii, pentru a nu te ploua, deci 75% offroad, dar mie imi place modelul, asa ca....
nu a fost scurt, dar nici lung, urmeaza interventile. pozele sunt de la prima pornire pornire dupa 13 luni de stationare.....a, si dupa atata timp, la pornire, trasa fiind ca nu aveam baterie puternica, 0 gram fum(alb, albastru, negru)
- Fişiere ataşate
-
- IMG_20160421_165043.jpg (1.62 MiB) Vizualizat de 8492 ori
-
- IMG_20160421_164934.jpg (1.75 MiB) Vizualizat de 8494 ori
-
- IMG_20160421_164830.jpg (2.5 MiB) Vizualizat de 8495 ori
-
- IMG_20160421_164818.jpg (2.08 MiB) Vizualizat de 8491 ori
-
- IMG_20160421_164800.jpg (1.96 MiB) Vizualizat de 8500 ori
- paulsebastiant
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Apr 22, 2016 2:43 pm
din ce am observat si citit pe forumurile de afara, mai ales Australia si Africa de sud, problemele apar la motor daca lichidele nu sunt schimbate la timp, chiar mai des, reviziile la timp, chiar si verificarile, precum si combustibil mai bogat in sulf, la noi este sarac, de aici si posibilele probleme la diesel, sa nu mai spun si de apa. in mare sper sa nu am probleme.
masina este din 2001, daca sunt multumit urmeaza mk4.
masina este din 2001, daca sunt multumit urmeaza mk4.
In primul rind ca sa iti faci o idee despre ea pune un tester dedicat marcii pe care il gasesti numai la reprezentanta.Alea mutimarca sunt frectie la picior de lemn.
-pozitie volan limitata, confort redus la distante lungi( am facut 1500km si nu prea confortabil scaunul),....probabil ai scaune cu reglaj manual sau uzura mare la buretii scaunului de la sofer.
-zgomot interior ridicat, nu este un minus mare, dar este.......perfect de acord cu tine.
- lipsa computerului de bord si a comutatoarelor luminate.....in 2001 putine masini erau dotate cu asa ceva......ai becurile arse din interiorul lor.
-bec ABS aprins.....ABS defect,poate fi un senzor de la o roata sau unitatea ABS......recomand tester.
-pornirea lunga, invarte 5s si la cald si la rece...trage aer fals pe circuitul de alimentare sau pe la injectoare sau pe returul lor.
-un mecanic a spus ca "asa face ele" ....o prostie,fugi de mecanicul ala.
-la plecare de pe loc si la accelerari dupa o decelerari cloncane....jocuri mari in bucsile bratelor spate.
Cit despre motorina iti recomand cel mai tare aditiv.....uleiul de 2 timpi mineral in proportie de 2%.Acesta asigura ungerea capului hidraulic din pompa si a injectoarelor.Motorul tau a fost proiectat sa functioneze cu o motorina cu un continut mai ridicat de sulf care asigura si acea ungere.Uleiul de 2 timpi inlocuieste cu brio sulful adica asigura ungerea,rezultatul fiind un motor cu mult mai silentios si cu mai bune reprize la accelerare.
-pozitie volan limitata, confort redus la distante lungi( am facut 1500km si nu prea confortabil scaunul),....probabil ai scaune cu reglaj manual sau uzura mare la buretii scaunului de la sofer.
-zgomot interior ridicat, nu este un minus mare, dar este.......perfect de acord cu tine.
- lipsa computerului de bord si a comutatoarelor luminate.....in 2001 putine masini erau dotate cu asa ceva......ai becurile arse din interiorul lor.
-bec ABS aprins.....ABS defect,poate fi un senzor de la o roata sau unitatea ABS......recomand tester.
-pornirea lunga, invarte 5s si la cald si la rece...trage aer fals pe circuitul de alimentare sau pe la injectoare sau pe returul lor.
-un mecanic a spus ca "asa face ele" ....o prostie,fugi de mecanicul ala.
-la plecare de pe loc si la accelerari dupa o decelerari cloncane....jocuri mari in bucsile bratelor spate.
Cit despre motorina iti recomand cel mai tare aditiv.....uleiul de 2 timpi mineral in proportie de 2%.Acesta asigura ungerea capului hidraulic din pompa si a injectoarelor.Motorul tau a fost proiectat sa functioneze cu o motorina cu un continut mai ridicat de sulf care asigura si acea ungere.Uleiul de 2 timpi inlocuieste cu brio sulful adica asigura ungerea,rezultatul fiind un motor cu mult mai silentios si cu mai bune reprize la accelerare.
- paulsebastiant
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Apr 22, 2016 2:43 pm
o noua belea. incep fenomenele SF. dau sa plec de acasa pe ploaia de azi, merg ce merg, la grindina dau pe treapta mai mare la stergatoare, si surpriza....la sofer nu mai mergea, doar la pasager.
concluzie? axul stergatorului nu mai merge pe partea soferului. maine voi desface grila sa vedem ce a patit
concluzie? axul stergatorului nu mai merge pe partea soferului. maine voi desface grila sa vedem ce a patit
- paulsebastiant
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Apr 22, 2016 2:43 pm
Reparat, acum ceva timp. Căzut axul-pielea de la motor la ștergător.
Dar, după o ședinta mică de Off light, am rămas fără pedala la ambreiaj.
Curgea cilindrul receptor. Bun, cumpăr cilindrul, dar adânca tot am cumpărat cilindrul iau si pompa noua, sa fie totul ok. După montare problem, nu făcea presiune in furca, de încărcat pompa încarcă, cilindrul încarcă, dar nu este pedala la apăsarea pe furca. Ce sa fie, ce sa fie. Cutia jos, disc putred. Așa ca schimbat si kit de ambreiaj. Dar la schimbare m-a gândeam ce sa iau, așa ca am hotărât sa fie luk, asta după ce am întrebat stânga dreapta. Luk conține disc si rulment exedy si doar placa este luk. Am uitat sa fac poze, dar așa este. Sa vedem cum se va comporta după asta.
Dar, după o ședinta mică de Off light, am rămas fără pedala la ambreiaj.
Curgea cilindrul receptor. Bun, cumpăr cilindrul, dar adânca tot am cumpărat cilindrul iau si pompa noua, sa fie totul ok. După montare problem, nu făcea presiune in furca, de încărcat pompa încarcă, cilindrul încarcă, dar nu este pedala la apăsarea pe furca. Ce sa fie, ce sa fie. Cutia jos, disc putred. Așa ca schimbat si kit de ambreiaj. Dar la schimbare m-a gândeam ce sa iau, așa ca am hotărât sa fie luk, asta după ce am întrebat stânga dreapta. Luk conține disc si rulment exedy si doar placa este luk. Am uitat sa fac poze, dar așa este. Sa vedem cum se va comporta după asta.
- Fişiere ataşate
-
- image.jpeg (1.78 MiB) Vizualizat de 8495 ori
-
- image.jpeg (444.27 KiB) Vizualizat de 8497 ori
-
- image.jpeg (403.58 KiB) Vizualizat de 8500 ori
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- paulsebastiant
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Apr 22, 2016 2:43 pm
- paulsebastiant
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Apr 22, 2016 2:43 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori