Salut, week-end-ul trecut am iesit cu un prieten la o plimbare prin natura. Traseul ales fiind unul foarte soft (a trebuit sa cuplez 4x4 o singura data). Problema aparuta este urmatoarea si o voi descrie. Am fost nevoit sa intorc masina intr-un spatiu foarte strans. am fost nevoit sa dau cu spatele sa intorc urcand peste o denivelare. a patinat roata spate nu am putut urca (4x2) am cuplat (4x4) si am incercat sa urc peste denivelare moment in care nu s-au aliniat sincroanele si s-a auzit un carait foarte finut. mi-am spus sa dau in fata 1 m pentru a incerca iarasi sa cuplez dar masina nu se mai misca. in concluzie bag in orice viteza cu sau fara ambreiaj calcat si masina nu se misca de loc, ca si cand ar fi tot timpul pe liber. in cutie se aude ca schimba, in cutia de transfer se aude motorasul ca lucreaza. Intrebarea mea este de la ce ar putea fi? ambreaj, cutie de transfer sau altceva?
Multumesc anticipat!
Probleme Transmisie Pajero 3.2 Di-d 2004
QUOTE (cristi4x4 @ Sep 21 2016, 12:24 PM) Nu ai asteptat ca martori din bord sa-ti confirme cuplarea in 4x4.Sincronul din cutia de transfer a ramas in pozitie neutra sau mai grav e spart.Dai uleiul jos din cutia de transfer si pe busonul de golire inspectezi cu un endoscop.
Salut am asteptat dar uneori imi mai facea asa. Acum a murit.
Marotorii imi arata ca este cuplat 4x4 si interaxial blocat asa cum am vrut de prima data. Daca mut in 4x2 sau 4x4llc imi blincane 4x4hlc si interaxial. De acolo am luat-o trasa si am constatat ca este blocata pe 4x4. In timp ce o tractez imi dispar be urile de la roti si blincane doar becul de la interaxial.
Salut am asteptat dar uneori imi mai facea asa. Acum a murit.
Marotorii imi arata ca este cuplat 4x4 si interaxial blocat asa cum am vrut de prima data. Daca mut in 4x2 sau 4x4llc imi blincane 4x4hlc si interaxial. De acolo am luat-o trasa si am constatat ca este blocata pe 4x4. In timp ce o tractez imi dispar be urile de la roti si blincane doar becul de la interaxial.
Am dus masina la service. Au dat cutia de viteze jos au verificat cutia de transfer si este ok. Au gasit la un sincron din cutia de viteze ceva arculete si bile sarite. Au remontat piesele la locul lor si este ok acum. Intrebarea mea este daca cumva se mai poate repeta acest lucru ( sa sara acele arculete si bile)? Si daca stiti despre ce sincron e vorba. Mulțumesc anticipat
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori