Pagina 1 din 1
Scris: Vin Mai 27, 2016 4:51 pm
de Relutzu
Salutare.
Am o mica problema cu consumul. am cumparat masina de vre-o doua luni si la inceput aveam un consum de 5,5l/100km. Acum vre-o doua saptamani cand am facut plinul am adaugat un flacon de aditiv de curatare a injectoarelor si instalatiei de alimentare. De atunci consumul meu a crescut undeva la 7-8/100. am observat ca de fapt consumul creste cand masina este la relanti si scade putin cand este turata. Nu stiu care ar putea fi problema. Daca stie cineva va ror sa ma ajutati. Multumesc.
Scris: Lun Mai 30, 2016 11:26 am
de Alex44
Exista posibilitatea sa iti fi defectat senzorii Lambda aditivul.
Sau sa fie o coincidenta si sa fi aparut intre timp o alta defectiune.
Scris: Mar Mai 31, 2016 9:53 pm
de tony60
Este putin mai greu sa inteleg cum iti dai seama ca creste consumul in relanti si scade cind este turata. Dupa indicatia de la bord de consum instantaneu? Trebuie sa ne comunici si alte simptome pentru a deduce o eventuala posibila remediere. Motorul este euro 2 sau 4?.
Scris: Vin Iun 03, 2016 1:15 pm
de calvaree
Salutare,
Cunosc situatia si persoana in cauza.
Problema se pare a fost frana de mana pe roata din dreapta,care a ramas stransa.Alaltaieri problema s-a rezolvat.
tony60,da este vorba de consumu afisat pe ceas.Si motorul este euro 3 in acte.
Alex 44 se pare ca a fost o cincidenta doar aditivul
Respect tuturor pentru interventie si dorinta de a ajuta
Scris: Vin Iun 03, 2016 9:49 pm
de tony60
Ma bucur sincer ca s-a rezolvat fara mari batai de cap si cheltuieli aferente.
Scris: Sâm Iun 04, 2016 7:41 am
de SEBASTIAN_RC
Aditivul nu poate strica sonda lambda.
Lafel ca in acest caz la noi a venit un EVO 9 care pe langa mici disfunctii se vaita de consum exagerat 30-35% in Bucuresti.
A fost cu maisna la toate serviceurilespecializate inclusiv reprezentanta, dar nimeni nu a reusit sa ii dea de cap.
A venit si la noi unde am gasit debitmetru decalibrat si sonda lambda 1 decalibrata, dar nu acestea generau marele consum ci o defectiune in transmisie care genera o pierdere constanta, ca o frana de cca. 50HP. Masurand pe langa putere si pierderile adica puterea parazita am comparat valoarea cu una de la unEVO 9 care functiona corect si am vazut diferenta enorma.
In prma faza propietarul a schimbat debitmetru si lambda1 consumul scazand putin dar nu satisfacator apoi a refacut transmisia si consumul s-a dus la 14-15.
Scris: Sâm Iun 04, 2016 10:45 am
de calvaree
SEBASTIA_RC
Asa este,e specificat si pe flaconul aditivului ca nu afecteaza nici un element,in fond e doar kerosen si nafta. Dar atunci cand nimereste chiar in momentul "oportun" pui si asta in calcul ca nu sti ce poate fi in aditivul respectiv.
I-am sugerat sa se uite la roti,deoarece in afara de consumul crescut,nu avea nici o simtoma,motorul mergea la fel,nu se tura sau subtura,gazele aveau mirosul normal,fara miros de benzina.In plus Iam facut personal o curatare a admisiei,corpului de acceleratie,clapeta,tot ce tine de admisie.Bujiile sunt noi NGK iridium.Practic nu avea nici o logica sa fie ceva la motor.
tony60 si eu ma bucur ca s-a rezolvat simplu,deoarece i-am cam recomandat masina si marca in special,personal avand doar experiente placute din partea mitsubishi. Iar acum cand apare cate ceva ma gandesc sa nu fie dezamagit ca a mers la sfatul meu. Insa per total e multumit de masina. Acuma are o varsta deja , 2001 e un an destul de indepartat si nici proprietarul anterior nu s-a omorat cu intretinerea.
Relutzu are grija de masina,si a pus-o destul de bine la punct.Si sper sa nu il dezamageasca nici pe viitor.
Respect.
Scris: Mie Iul 11, 2018 9:29 am
de bogdancotojman
O problema cu consumul am și eu la un space star 1.3 16v 60kw,am făcut plinul și am parcurs 80 km după care am alimentat din nou și au intrat 9 l, deci consum pe 80km/9l, am verificat fise, bujiile le avem schimbate, am verificat rotile sa nu fie înfrânate, în bord nu da nici o eroare, precizez ca cei 80 km i-am făcut în exterior, nu în oraș.
Care sa fie cauza?