2008 Mitsubishi Lancer 1.8 MT 143 CP Red Metalic

Vinzi sau cumperi ceva? Anunta aici
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Aug 14, 2008 10:08 am

Multumesc de aprecieri Teo,

Da' nu conduc cu o mana...din principiu... la vremea respectiva masina era la un rulaj de aproximativ 1300 de km, asa ca ma jucam cu turatia in zona 4000 - 5500 rpm, adica mai era loc de mai mult....

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Aug 14, 2008 10:22 am

QUOTE (DeBogdan)ma jucam cu turatia in zona 4000 - 5500 rpm, adica mai era loc de mai mult....
Cam asta vroiam sa zic si eu, ca nu se auzea motorul ala ca fiind dus la balamuc.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Aug 14, 2008 10:54 am

Se pot face filme!

Condusul sportiv pe drumurile patriei nu prea se filmeaza sau oricum nu se face public. :wink:

Sper sa pot mege data viitoare.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Aug 14, 2008 11:38 am

Asta e doar de intro...restul trebuie sa-l simti...

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Vin Aug 15, 2008 9:30 am

QUOTE (DeBogdan)Da' nu conduc cu o mana...din principiu...

Scuza-ma, stiu ca sunt carcotash, totusi...ultimele 8 secunde ale filmuletzului ai una bucata mana pe volan. Cam putin...:-)

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Aug 15, 2008 12:38 pm

Ce greseala din partea mea.
La cererea publicului spectator pumem la dispozitie urmatoarele optiuni:
1) Condusul fara maini;
2) Condusul cu mai mult de 3 maini pe volan (versiunea cu doua maini se exclude datorita faptului ca nu este interesanta) - versine posibila noului program de implanturi - "Caracatita" vezi filmul "Spiderman"

Ca variatii se mai pot oferi - mana tocata pe volan - ca sa fie mai multe. :twisted:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Aug 15, 2008 1:29 pm

)

Unde dai si unde crapa ?

Ti-am spus Bogdane sa nu te astepti la alt gen de comentarii.
Trebuia sa pui ceva mai sporty, desi cred ca daca puneai un filmulet, condus mai la limita, ai fi primit comentarii de genul "huuooo inconstientule!"

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Aug 15, 2008 2:40 pm

Chiar incepe sa devina haios...

Cred ca chestia asta cu crapatul e mostenire de la ICE AGE al 2-lea... incalzirea globala e de vina...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Aug 15, 2008 3:47 pm

Pune si tu poze cu modificari la masina, jante cromate, folii pe geamuri si spoilere, leduri, sigla Mitsu rosie, fa-ti de lucru la mocheta aia din portbagaj, lipeste-o, fa-o ca toti dracii, lipeste piele pe cine stie unde, daca nu ai o haina de piele mai veche, jupoaie-ti o bucata...dar vezi sa fie rasa si fara alunite ca nu da bine. )

Nu am vazut atatea "mestereli" la lancerele astea, noi fiind, de pe vremea daciilor din 76, cand posesorii lor neavand nimic de facut in vremurile alea, tot mestereau la ele in parcare. Bine unii aveau si motive, altii doar lipeau tot felul de kkturi pe masini.
Asa ca fii primul care isi atarna o codita din aia de cauciuc la spoilerul din spate, obligatoriu sa atarne pana jos si pe ea niste reflectorizante de Pegas daca mai gasesti.
Grabeste-te ca in curand se "implementeaza" si imbunatatirea asta. )
Licurici din ala cu leduri ai ?

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Vin Aug 15, 2008 4:22 pm

Vin si eu sa poluez topicul lui Bogdan, si o fac pentru ca e dintre putinii care chiar stie cu ce se mananca marca

asta si mai ales vaful de Lance (a se citi Lancer). Am avut ocazia sa fac un drivetest prelungit cu un lancer 2.0

DID. Traseul ales a fost Bucuresti-Cheia-Brasov-Sighisoara si retur pe valea Prahovei. Pentru a va da seama de

stilul de mers va zic ca am inregistrat un consum mediu de 8,7-8,8 litrii la suta de km consum facut la pompa (am

bagat 50 litrii si am parcurs approx 575km, 4 persoane, AC cam jumate din drum pornit).
Impresii:
-zgomot motor
-turbolag
-servodirectia hidraulica cam moale (net superioara este cea electrica adaptiva de pe 1.5) dar cu feedback bun

+mult cuplu => o placere la drum lung, (top speed atins 230 pe ceasul de bord intre Baicoi si Ploiesti)
+etajare buna a cutiei si comanda precisa (nemtzeasca )
+ stabilitate... mult peste ce ar putea sa ceara cetatzeanul de rand; ESP cuminte, si cand intra, intra frumos fara sa smuceasca... Cu el decuplat, subvirare masiva, dar daca de arunca spatele in exterior chiar e foarte controlabil derapajul masina neavand reactii violente.
+cauciucuri foarte bune cand se incalzesc dar se tocesc rapid daca se adopta stilul smuls de mers
+suspensie sport (modelul cu jante de 18) dar in acelasi timp nu e zgomotoasa si cu toata rigiditatea masinii e un compromis foarte bun intre sport si oleaca de confort (noi cu colturile stim cu e sa fie "sport" si atat) .

De interior,, portbagaj, design, plastice nu mai vorbesc ca o cunoastem toti prea bine cu bune si rele.

Astept remarci cu privire la top speed :twisted:.

Numai bine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Bursa”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori