2015 Asx 1.6 Di-d Invite Mt 4wd Asg - A82
Salut,
Asa cum am spus in topicul cu Lancer-ul, anul trecut in august am cumparat un ASX 1.6 DI-D, echipare Invite, 4WD + ASG.
Pana acum avem impreuna aproape 10.000km si totul este aproape ok. Exceptia este data de cutia de viteze, care ocazional refuza la plecarea de pe loc sa intre in treapta 1.
Din pacate nu am reusit sa reproduc problema cand am dus-o la constatare, in schimb am observat ca in 4WD problema se manifesta extrem de rar.
Daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema, va rog sa postati (mai ales daca aveti si o rezolvare), avand in vedere ca M-CAR sustine ca nu au nici cea mai vaga idee ce ar putea fi in neregula. Intentia mea nu este de a arunca cu noroi in M-Car, din contra, au verificat timoneria, au curatat si gresat cablurile, dar problema persista in 2WD.
Pentru ca am mai fost intrebat de conditiile in care apare problema: masina calda sau rece (nu are importanta), stationat (la semafor sau in parcare), ambreiaj + frana calcate maxim, schimbatorul nu intra in treapta 1; eliberez pedala de ambreiaj, apas din nou si totul e ok, ca si cum nu ar fi fost nimic in neregula.
Altfel, sunt foarte multumit de masina si de ceea ce stie sa faca.
Asa cum am spus in topicul cu Lancer-ul, anul trecut in august am cumparat un ASX 1.6 DI-D, echipare Invite, 4WD + ASG.
Pana acum avem impreuna aproape 10.000km si totul este aproape ok. Exceptia este data de cutia de viteze, care ocazional refuza la plecarea de pe loc sa intre in treapta 1.
Din pacate nu am reusit sa reproduc problema cand am dus-o la constatare, in schimb am observat ca in 4WD problema se manifesta extrem de rar.
Daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema, va rog sa postati (mai ales daca aveti si o rezolvare), avand in vedere ca M-CAR sustine ca nu au nici cea mai vaga idee ce ar putea fi in neregula. Intentia mea nu este de a arunca cu noroi in M-Car, din contra, au verificat timoneria, au curatat si gresat cablurile, dar problema persista in 2WD.
Pentru ca am mai fost intrebat de conditiile in care apare problema: masina calda sau rece (nu are importanta), stationat (la semafor sau in parcare), ambreiaj + frana calcate maxim, schimbatorul nu intra in treapta 1; eliberez pedala de ambreiaj, apas din nou si totul e ok, ca si cum nu ar fi fost nimic in neregula.
Altfel, sunt foarte multumit de masina si de ceea ce stie sa faca.
Revin cu un mic update, am pus pe toate geamurile folie LLumar AIR 80 (omologata, etc). Trebuie sa recunosc ca sunt dezamagit de geamurile ASX-ului, sunt jalnice in materie de protectie solara. Pentru necunoscatori, folia este aproape perfect transparenta, cu o usoara nuanta albastruie, de altfel nici nu iti dai seama ca este ceva aplicat pe geamuri.
Revin cu niste poze, daca reusesc sa duc masina la spalat.
Revin cu niste poze, daca reusesc sa duc masina la spalat.
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
Cum am mentionat, folia este omologata RAR si a montat-o un aplicator acreditat RAR, respectiv am hartiile de rigoare cu indicatiile cerute de legislatia in vigoare in acest moment, din care reiese clar pozitia montarii foliei, adica geamuri laterale fata si spate si luneta.
Oricum, legislatia cere transparenta minima 75% parbriz si 70% geamuri laterale fata, in timp ce geamurile laterale spate si luneta pot avea folie cu 5%.
In alta ordine de idei, atat transparenta geamurilor cat si a foliei este masurata pornind de la un standard de 100%, astfel incat nu trebuie calculata gresit transparenta finala geam+folie, de exemplu: daca geamul are transparenta 75% si aplici o folie in aceeasi nuanta dar cu transparenta 78%, transparenta finala geam + folie ramane la 75%. Este gresit calculul conform caruia transparenta foliei se aplica transparentei geamului, de exemplu 75%*78%; dintr-un calcul de genul acesta reiese ca geamul + folie ar avea transparenta 58.5%, ceea ce este complet gresit.
Am atasat si o poza. Folia este pe asx (masina alba) nu pe lancer (masina neagra)
Oricum, legislatia cere transparenta minima 75% parbriz si 70% geamuri laterale fata, in timp ce geamurile laterale spate si luneta pot avea folie cu 5%.
In alta ordine de idei, atat transparenta geamurilor cat si a foliei este masurata pornind de la un standard de 100%, astfel incat nu trebuie calculata gresit transparenta finala geam+folie, de exemplu: daca geamul are transparenta 75% si aplici o folie in aceeasi nuanta dar cu transparenta 78%, transparenta finala geam + folie ramane la 75%. Este gresit calculul conform caruia transparenta foliei se aplica transparentei geamului, de exemplu 75%*78%; dintr-un calcul de genul acesta reiese ca geamul + folie ar avea transparenta 58.5%, ceea ce este complet gresit.
Am atasat si o poza. Folia este pe asx (masina alba) nu pe lancer (masina neagra)
- Fişiere ataşate
-
- DSC_0717.JPG (1.59 MiB) Vizualizat de 8155 ori
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
spinner, nu vreau sa fiu carcotas, dar ia considerare ca s-ar putea sa nu fie cum zici tu. E mai bine in caz ca ai vreodata probleme...
Nu stiu daca rezultatul e chiar 0,78X0x75, dar 0,75 sigur nu e. asa,poti lipi la nesfarsit folie peste folie sau geam langa geam si ramai cu ce opacitate iti convine tie. Incearca sa intrebi un atelier serios, care au si aparat de masurat opacitatea sau google. O folie foarte foarte transparenta aplicata pe geam fara tenta e posibil sa nu depasasca (si chiar daca depaseste putin e greu de demonstrat) dar o atitudine nepotrivita te poate costa bani, timp si nervi... nu mai intru in detalii cu exemple mai mult sau mai putin personale (iti pot da in privat daca doresti).
Numai bine
Nu stiu daca rezultatul e chiar 0,78X0x75, dar 0,75 sigur nu e. asa,poti lipi la nesfarsit folie peste folie sau geam langa geam si ramai cu ce opacitate iti convine tie. Incearca sa intrebi un atelier serios, care au si aparat de masurat opacitatea sau google. O folie foarte foarte transparenta aplicata pe geam fara tenta e posibil sa nu depasasca (si chiar daca depaseste putin e greu de demonstrat) dar o atitudine nepotrivita te poate costa bani, timp si nervi... nu mai intru in detalii cu exemple mai mult sau mai putin personale (iti pot da in privat daca doresti).
Numai bine
@ursu: au demontat doar fetele de usi si geamurile laterale; se poate si fara demontare, dar probabil trebuie sa le ceri treaba asta. Ce pot spune e ca nu am nici macar o zgarietura sau amprenta suplimentara pe fetele de usi sau geamuri.
@malakai: sunt de acord.
@George: atitudinea mea nu va fi vreodata nepotrivita vis-a-vis de o eventuala verificare a d-lui politist, tocmai din acest motiv am in masina hartiile in care se atesta ca folia este omologata si ca atelierul este autorizat RAR + garantia de 12 a foliei
@malakai: sunt de acord.
@George: atitudinea mea nu va fi vreodata nepotrivita vis-a-vis de o eventuala verificare a d-lui politist, tocmai din acest motiv am in masina hartiile in care se atesta ca folia este omologata si ca atelierul este autorizat RAR + garantia de 12 a foliei
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori